Lcd הצעות בבקשה

  • פותח הנושא פותח הנושא dupo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dupo

חבר משקיען
הודעות
694
מעורבות
25
נקודות
28
ממה שאני הצלחתי להבין בסכום שאני מחפש מסך לא יהיו הבדלים משמעותיים ... בכל זאת אני מחפש אלסידי 32 שתהיה הכי טובה למחיר של סביב 4000 ש"ח , האם חשוב שהמסך יהיה מסוג שהוא לא מדבקה ? , אשמח לקבל ממכם דגמים שלדעתם יתנו תתפוקה הטובה ביותר ואז אצא לבדוק את התמונה בשטח...:d

תודה.
 

לפי דעתי במחירים של היום ניתן לרכוש בתקציב שלך מסכים שהם לא מדבקה ! בנוסף לדגמים שליאור ציין, הייתי ממליץ גם על שארפ SA1E
http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=490977
ועל שארפ GA8
http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=473124
המסכים של שארפ מעולים, אבל לא רשמת למה המסך מיועד... אם ברצונך לחבר למחשב או לקונסולת משחק אזי למסכים של שארפ יש מינוס מסוים לעומת סמסונג או היטאצ'י למשל...
אל תבהל מהמחירים בזאפ, בחוץ ובעיקר במכרזים הן נסגרות בסביבות 4000 ש"ח...
 
נערך לאחרונה ב:
היי , תודה על ההצעות אני כבר להוט ללכת לבדוק , כמה שאלות נוספות:
הייתי מעוניין לדעת היכן אני יכול למצוא את רוב או לפחות כמה מהטלוויזיות שהמלצתם באותו המקום בשביל לעשות השוואת ראש בראש , אשמח לקבל הצעות לבדיקה או דרכי בדיקה מקובלות ולפיהם אנהג... , שלפירג ממכרזים אני קצת פוחד אבל הייתי שמח לקבל ממך שם של חנות אמינה שדרכה אוכל לקבל את המכשיר במחיר שציינת ...
מחשב בשלב זה לא יחובר למסך אך בהמשך יכול להיות מאוד שכן ואקרין דרכו סרטים , השימושים הם טלוויזיה ודיוידי 50:50 לא איכפת לי גם 45:55 לכל כיוון :).

תודה לכולם
 

אני חלש בתחום בטלוויזיות אך מבחינה ראשונית ומעיון זריז הנתונים נראים מאוד דומים . . .
 
אני חלש בתחום בטלוויזיות אך מבחינה ראשונית ומעיון זריז הנתונים נראים מאוד דומים . . .

לכן תמיד מומלץ ללכת ולראות את המסכים....
 

אני מפנה אותך חזרה לשאלתי , היכן אוכל לראות כמה מההמלצות יחד ...
 
האמת שזו שאלה לא פשוטה משום שקשה לדעת את הדגמים המדוייקים שכל חנות מחזיקה.
אני מתחיל להתארגן עכשיו עם מדריך חנויות

במרכז תמצא את Sound&Vision בבורסה, נסה גם בחנות אל"מ וגם בחנויות של רשתות אחרות שמחזיקות בד"כ כמות מסכים גדולה יותר בהשוואה לחנויות קטנות.
 
אני מפנה אותך חזרה לשאלתי , היכן אוכל לראות כמה מההמלצות יחד ...

לדעתי כדאי לך להרים טלפון לחלק מהחנויות ולבדוק.
תנסה להתקשר לביג בוקס, אולי בקיר הענק שלהם יהיו חלק מהמסכים.
מה שלא יהיה שם, סביר להניח שיהיה באחת החנויות בסביבה, האיזור שופע.
 

היי אני חזור לאחר רשמים ראשונים מחנות ביג בוקס בבילו סנטר שם ראיתי כמה מסכים מהמומלצים שלכם ... :)
A3000 של טושיבה , S81b של סמסונג , Ga8e שארפ , סוני שאני לא זוכר את הדגם שלו וlg Lc51
אז הטושיבה נראתה סביר אך המוכר אמר לי שהם מדבקה שבעצם זה מסך של הטיאצ'י (מעניין) , השארפ היתה נחמדה אבל הצבעים נראו קצת מתים ... לגבי ה-lg וה-sam שאליהם נתתי את יותר צומת הלב ובחנתי אותם יותר בקפדנות גילתי שהתמונת ה-lg נראת יותר אמיתית והפרטים בה יותר טובים למשל קמטים בבגד מצד שני ב-sam התמונה הרבה יותר מלהיבה הצבעים יותר חמים אולי קצת מוגזמים אבל התמונה הייתה יותר חמה ויותר נגעה בי.

מה אתם חושבים על הדגם של Lg בכלל ובפרט כנגד הסאמסונג ?
על מה אתם הייתם מתפשרים פרטים או משהו שיותר עושה את זה ?
נקודת מחשבה חדשות יתקבלו בברכה.

תודה לכם.

:)
 
לגבי צבעים "חמים"- צריך לבדוק איך המסך היה מכוייל (יכול להיות שהגבירו את רווית הצבעים).
חבר שלי רכש Lg בגודל 42' (דגם Lc41 שאמור להיות זהה טכנית ל-lc51), לא היה מרוצה מאיכות התמונה בשידורי טלוויזיה (שיחקנו עם כל ההגדרות אבל לא הצלחנו לשפר מהותית) ולבסוף הוא החזיר המסך.
בגודל 32' סובלים פחות מאיכות השידורים.
 
אז בעצם אתה אומר רג מ Lg לך על סאמסונג או שאתה אומר רק רד מ Lg ? :)
 

זה הניסיון הספציפי שלי עם המסך...
 
מישהו ממליץ על משהו אחר או שאלך על הסאמסונג?
 
מבוטל
 

נערך לאחרונה ב:
תגיד אתה אם שווה ...
 
מבוטל
 
נערך לאחרונה ב:
עוד שאלה , חוץ מהבדל חיבור ה-hdmi הנוסף בדגם R81 של סאמסונג וניגודיות של 1:8000 יש הבדל ממשי בתמונה בינו לבין ה S81 ??? או דברים אחרים שחשוב לדעת ??
 

אמנם לא התעמקתי במסכים שפירטו כאן, אבל אוכל להוסיף דעה או 2 משלי?

גם אני עשיתי סקר לא קטן, לפני כחודשיים על מסך LCD במחיר שכזה.
לאחר בדיקות רבות, הגעתי למסך הנ"ל:
http://tapuz.zap.co.il/model.asp?model_id=411556

לשמחתי, בחנות הבגדים של גיסי יש בדיוק את המסך הזה.
מיד לקחתי את ה XBOX360 עם משחק וסרט, כאשר החלטנו לבדוק את המשחק בחיבור איכותי,
ואילו את הסרט בחיבור AV ע"מ לנסות לקבל פרספקטיבה איך ייראה שידור איכותי בלוויין.

התוצאה שהתקבלה היתה מעולה, ומיד פיזזתי אל החנות הקרובה לביתי לבצע רכישה.

אך אבוי!!
הדגם שמוכרים בחנות הוא דגם אשר נטול 2 כניסות scart אשר קיימות בדגם של גיסי.
אני חייב לציין - זה אותו דגם בדיוק, אותו מספר, רק שאם אתה לא בודק אותם מאחור ומוודא
פיזית שיש (או אין) את כניסות הסקארט - נדפקת!

מה הנקודה שלי?
שמאותו רגע הבנתי שאני לשוק הזה לא חודר עד אשר בתקציב הנ"ל אמצא משהו נורמלי.
לא רוצה להתפשר על כלום מבחינתי.
וסקארט - זו פשרה יקרה מדיי לטעמי.

בינתיים - אני נהנה מאוד מה 34" שיש לי של פיילוט.
ואולי בקרוב, אחרי שהמחירים ייפלו עוד קצת, אוכל לרכוש לי משהו טוב יחסית.

ועוד נקודה שכבר ציינו אך חשובה לציון נוסף:
אל תקנה מבלי לראות אותה משדרת ערוץ בכבלים (כגון ערוץ 1, 22, או 10)

כמו כן, שמעתי כי בקוסמוס מוכרים פלאזמה 42" במחיר של 4200 שקלים.
למיטב הבנתי - היא משדרת יופי שידורי כבלים.
2 ממקום עבודתי הלכו לקנות.
לא התעמקתי כי זה לא מעניין אותי כרגע - אבל שווה לך לבדוק. ;)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור