עומד לקנות מסך פלסמה אבל קצת מתלבט...

  • פותח הנושא פותח הנושא nadavkrv
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nadavkrv

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
1
נקודות
8
התקציב הוא עד 5500 גג!
מרחק הצפייה הוא בערך 3 מטר(אולי טיפה פחות) והיא נעשית לא מעט פעמים באור עמום.
הרגלי הצפייה הם לרוב טלויזיה דרך ממיר רגיל של "הוט",סרטי DVD(רגיל),שידורי ספורט וכדורגל, וחיבור המחשב וצפייה בסרטי HD דרך DVI/HDMI(לעיתים).
ממביני דבר הבנתי שיתאים לי דווקא פלסמה ובגודל 42"
בינתיים ראיתי שני דגמים:
Samsung PS42A451
Panasonic TH 42 PV80
ממה שראיתי, התמונה בסמסונג נראית טיפה יותר טובה(במחסני חשמל).
מישהו מכיר או התנסה האחד הדגמים? יש דעות?

תודה ושבת שלום
 

לשימושים שלך, אכן מסך פלזמה יכול להתאים בהחלט.
שני הדגמים שציינת מגיעים מתוצרת חברות מכובדות, באיזה תכנים צפית בחנות?
 
בלי לחשוב הייתי הולך על הפנסוניק ..
 
דבר ראשון תודה לשניכם על ההיענות.
לשאלתך ליאור, צפיתי שם בתכנים כגון ערוץ סרטים(כלשהו) של YES HD,ספורט 5, וערוץ ESPN(שנראה רע בכל המסכים, ובחלקם אפילו זוועה).
המסכים היו מחוברים ב S-video.
ההבדל בין המסכים היה ממש מינורי אבל נראה לי שהיה הבדל דווקא לטובת הסמסונג(למרות ש-danistar הוא כבר האדם השני שאומר לי ללכת על פנסוניק בלי לחשוב בכלל:מבולבל:).
 

תשמע ידידי

אל תשכח גם שבחנות מכוונים את המכשירים ככה שזה שרוצים יותר למכור יראה יותר
טוב , לא חסרים תרגילי שיווק . בכל אופן מה שצריך לקבוע בסופו של דבר זו העיין
שלך , זה אתה .

אני יכול הוסיף לטובת הסמסונג דווקא שאבא של חבר שלי קנה פלאזמה דומה של סמסונג והוא מאוד מרוצה מהתמונה שלה בשידורי טלוויזה .

הרזולוציה של שני המכשירים לפי מה שראיתי היא 1024x768 ולכן היא טובה מאוד לשידורי טלוויזה וDVD אבל מאידך אני לא יודע אם היא אפילו HD-READY ואני מקווה שבעוד שנה - שנתיים לא תצטער שקנית מכשיר כזה .
 
נערך לאחרונה ב:
עד כמה שידוע לי, מדובר בשניהם על HD-READY
 
אכן, תקן HD READY מדבר על 720 שורות (לגובה), לכן מסכי 1024X768 נחשבים ל- HD READY.
 

אגב, מישהו יודע באיזה מסך, מתיחת התמונה(בשידורי 4:3 רגילים) טובה יותר?
 
בכל מצב אני לא הייתי קונה היום מכשיר שלא תומך ב ;1080P ...
 
אני רוצה להסיף כאן את הדעה שלי בנושא
א) לדעתי מי שחי עם מסך רחב תקופה של לפחות שבוע יכול בשקט לחיות איתו ללא שום המרה, העיניים (המוח) מתרגל לתמונה כך ולא צריך המרה ומתיחה. יותר מכך לדעתי לא צריך לבחור מסך לפי יכולת המתיחה שלו אלה לפי גורמים אחרים של איכות התמונה.
ב) המסכים היום מאפשרים לראות רזולוציה גדולה יותר ממה שיש להם (יש לי בחדר שינה מסך SDTV שהוא לא כלל HD אבל מסוגל להציג גם FULL HD, כלומר 1080P) . כיום לדעתי הקניה הטובה ביותר לשקל היא של מסך HD READY היות וההפרש המחיר בינו למסך באותה רמה שיהיה FULL HD גובהה מאוד. כמו כן מסך HD READY אכותי נותן תמונה טובה גם בשידור סנדרטי (DVD זה סטנדרטי) וגם ההפרש בתמונה מול מסך FULL HD עבור שידורי HD הינו זניח.
 

זה נכון להיום אבל האים בעוד שנה תדבר אותו דבר ?? נכון שיש הפרש במחיר אבל אם אתה רוצה שהמכשיר לך ישאר "עדכני" לאורך הרבה יותר זמן אז צריך לשלם .. מה לעשות.

זה נכון בכל תחום ובקצב שהתחומים רצים היום מכשיר HD READY שיקנה היום בחיסכון רב כבר יהיה די אאוט בעוד שנתיים שלוש .... ואגב ככה לא כל מכשיר READY יודע להעביר אותות 1080P ....
 
אגב עוד שאלה.
האם בשני המסכים יש את תכונת ה-Native rate ?
 
NR יכול להופיע בדגמים של HD READY או FULL HD
 

NR יכול להופיע בדגמים של HD READY או FULL HD

אממ... אז אני מבין שכן
תודה רבה על העזרה עד כה,נכון לעכשיו כנראה שאלך על הסמסונג(450 או 451, שזה תכלס אותה חיה,אם אני לא טועה).
אם יעלו עוד שאלות, אני יודע לאן לפנות... :-)
 
זה נכון להיום אבל האים בעוד שנה תדבר אותו דבר ?? נכון שיש הפרש במחיר אבל אם אתה רוצה שהמכשיר לך ישאר "עדכני" לאורך הרבה יותר זמן אז צריך לשלם .. מה לעשות.

זה נכון בכל תחום ובקצב שהתחומים רצים היום מכשיר HD READY שיקנה היום בחיסכון רב כבר יהיה די אאוט בעוד שנתיים שלוש .... ואגב ככה לא כל מכשיר READY יודע להעביר אותות 1080P ....

כל מסך שנרכש היום יהיה אאוט בעוד שנתיים - אין מה לעשות :D
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור