שאלה בקשר לחיבור בין DVI ל- HDMI

  • פותח הנושא פותח הנושא yahav10
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yahav10

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
ברצוני לשאול האם חיבור עם יציאת DVI מהמחשב בעזרת מתאם לכניסת HDMI של המסך
מחשב תשפר את האיכות ? או שלהישאר עם חיבור בין DVI מהמחשב ל- DVI של המסך ?
תודה לעוזרים,
 

תקבל תמונה זהה, אין טעם.
 
ליאור,ואכות התמונה תהיה ברמת HD או שלא נחוש בעין בהבדל

בין שתי איכויות השידור ?
תודה
 
זה תלוי באיכות השידור המקורית, HDMI בסה"כ מעביר את האות המקורי ללא שינוי, הוא לא הופך אותו ל- HD אם הוא לא היה כזה במקור.
 

תודה,כתבת שHD ו HDMI אינם אותו דבר,אשמח להסבר שלך להבדל בין HDMI ל HD ? וכמו כן

האם שידור סרט באכות HD באמצעות מחשב בעל יציאת DVI המחוברת לLCD בכבל DVI TO HDMI תניב תוצאת צפייה באכות HD ?

בהנחה שלא מעניין שנושא האודיו מחובר בנפרד.
קראתי את המדריכים שלך אך אין התייחסות ספיציפית לזה
תודה
 
דחוף עזרה

קיבלתי את הפופקורן 110 a
1. איך אני מדביק את התרגום , הוא מזהה את קובץ התרגום אך לא מחבר אותו כשאני מנגן את הסרט.
2. יש לי רסיבר אונקיו txr506 מסתבר שהכבל של ה hdtv לא מעביר את השמע לרסיבר אלה ישירות לטלוויזיה, אני לא מצליח לקבל שמע בחיבורכבל אחר במקביל, כרגע אין לי כבל אופטי אבל אני בטוח כשגם בכבל דיגיטלי אחר אני אמור לשמוע הכוונה ל rca דיגיטלי, חברה אני מיואש יושב על העניין כבר כמה שעות,כל עזרה תתקבל בברכה........
 
האם שידור סרט באכות HD באמצעות מחשב בעל יציאת DVI המחוברת לLCD בכבל DVI TO HDMI תניב תוצאת צפייה באכות HD ?

בהנחה שלא מעניין שנושא האודיו מחובר בנפרד.
קראתי את המדריכים שלך אך אין התייחסות ספיציפית לזה
תודה

בוודאי שכן.

קיבלתי את הפופקורן 110 a
1. איך אני מדביק את התרגום , הוא מזהה את קובץ התרגום אך לא מחבר אותו כשאני מנגן את הסרט.
2. יש לי רסיבר אונקיו txr506 מסתבר שהכבל של ה hdtv לא מעביר את השמע לרסיבר אלה ישירות לטלוויזיה, אני לא מצליח לקבל שמע בחיבורכבל אחר במקביל, כרגע אין לי כבל אופטי אבל אני בטוח כשגם בכבל דיגיטלי אחר אני אמור לשמוע הכוונה ל rca דיגיטלי, חברה אני מיואש יושב על העניין כבר כמה שעות,כל עזרה תתקבל בברכה........

1. שני הקבצים צריכים להיות באותה התיקיה ובאותו השם (מלבד סיומת אחרת).
בזמן ניגון, לחץ על Subtitle בשלט ובחר ON.
2. לדגם POPCORN A110 יש רק חיבור קול אופטי, אין אפשרות לקואקסיאלי (RCA).
 

תודה ליאור

אתה תותח על :-)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור