מה דעתכם על פלזמה סאנסוי 50" דגם SV-50PDPTDI

  • פותח הנושא פותח הנושא isotoper
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

isotoper

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
0
פלאזמה סנסואי SV-50PDPTDI "50 במחיר יחסית יפה :
לינק למפרט : http://www.21.tv/Templates/ProductDetails.aspx?AuctionId=75907

המחיר שלה 5500 ש"ח.

אני יודע שזו לא ברמה של פנסוניק, אבל מה דעתכם על הדגם הזה באופן כללי ?
 

נערך לאחרונה ב:
היות ולחברה אין מפעל יצור ולא ידוע ממש היכן מיוצר המסך או איך הביצועים שלו בפועל, אז קשה לחוות דעה.
 
סנסוי היא חברת מדבקה, קרי - היא שמה "מדבקה" עם לוגו שלה על מסכים בהם רכיבים ישנים שהורכבו בפסי ייצור ישנים שחברות מובילות הוציאו משירות.

מנסיון אישי עם מסך מדבקה שכזה אני ממליץ לך להשקיע במסך שאתה יודע מי האבא שלו ושאתה יכול לקבל עליו חוות דעת בפורומים, בארץ ובחו"ל.

מאידך, לי יש רסיבר סנסוי מעולה שפועל כבר 15 שנה, בלי עין הרע...

בהצלחה,

אודי
 
הרסיבר שלך הוא מעידן אחר, עוד הרבה לפני תקופת ה"מדבקה".
 

הרסיבר שלך הוא מעידן אחר, עוד הרבה לפני תקופת ה"מדבקה".

נכון, אגב, אני נזכר עכשיו שראיתי במסעדה בת"א לפני כמה שנים רסיבר שנראה פיזית כמו שלי אבל עם מותג סיני עלום...

כנראה שגם סנסוי העבירו את פס הייצור שלהם לחברות מדבקה...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור