למישהו המלצה על מיני pc fanless לצורך roon core בלבד? אני עם סוג של nuc ישן בסוף דרכו וכבר יש שנאי של טדי
הוא מזין נקודת סטרימר אחת luxman nt-07
או אפשרות אחרת מנסיון שלכם לפתרון טוב אחר
שאלה על מק מיני..
רק לצורך הרצת קור לרון.
אפשר לעבוד איתו ללא מסך? מדי פעם בכל זאת צריך לאתחל וכאלה.. אפשר להגדיר שיעבוד ללא מסך.
או לחבר למסך באופן אלחוטי לאייפד או משהו..
תודה,
שאלה על מק מיני..
רק לצורך הרצת קור לרון.
אפשר לעבוד איתו ללא מסך? מדי פעם בכל זאת צריך לאתחל וכאלה.. אפשר להגדיר שיעבוד ללא מסך.
או לחבר למסך באופן אלחוטי לאייפד או משהו..
תודה,