שכח מ RC - זה לא העיקר פה .לגבי שרשרת טובה - חבל לדבר על זה - זה ברור.
בוא נפשט דברים .
יש לך זוג רמקולים שמייצרים את אותה בעיה בבאס בגלל החדר - הם מציתים SBIR ספציפי ומוד ספציפי. יהיה פיקים ודיפים משמעותיים.
לא שינוי המקום שלך ולא אקוסטיקה פאסבית יעזרו פה. אתה תמיד תהיה בתוך ביטול והגבר בתדרים מסוימים והם ישתנו עם הזזת הרמקול והמיקום שלך.הוכח מחקרית לפני עשרות שנים ואני רואה את זה ב 99 אחוז מהחדרים .לא משהו שאפשר להתווכח עליו .אני מקווה שעד פה אנחנו מיושרים.
במשחק של השרשרת החדר הוא עדיין החשוב ביותר בהפרש ניכר פי 100 מכל דבר אחר . פאסיבי לרוב לא מספיק כי לא יודע לטפל בבאס נמוך .
הפתרון היחידי הוא תוספת סאבים . לא קיים פתרון אחר . הצתה של מספר SBIR ומודים ואיחודם למשהו תקין .לא קיים פתקון אחר בחדר טיפוסי ובטח לא כזה שעשוי חלקית או כולו מבטון או בלוק (לעומת גבס שמשמש כמלכודת באס מסוג ממברנה בתכנון נכון או לחלופין הבאס לא " רואה" אותו כשתדר נמוך).
אתה יכול לעשות את זה עם RC או בלי RC - אתה עדיין צריך מערכת לניהול באס/קרוס/משהו
Absolute sound העלו וידאו על זה לא מזמן . ראיתי חלק ממנו ונראה שהוא אחלה .אני מזהיר - זה כולל גרפים ועשוי לעורר תחושת גירוד בגוף.
לינק
חשוב להגיד שלא ראיתי בסרטון זה "מוח" לאיחוד תזמון של קדימיים וסאבים ונראה שהכתב רחוק מלהיות מקצועי בכיול .מה שבהכרח יצור הפרשי תזמון של כמה עשרות מילי שניות במקרה הטוב בין הסיגנל של הרמקולים לבין זה שמגיע מהסאבים( בגלל ה DSP שקיים בסאב ויוצר דיליי) .אז ,למרות שזו לא הדרך הנכונה לעשות את זה והיא יוצרת בעיות משלה - היא עדיפה אוביקטיבית ללא סאבים . הכתב בכיוון הנכון.
אני אגדיל ואוסיף למה שאתה ציינת - מי שבונה על
ציוד יותר מדי או על RC יותר מידי עלול להתאזב מאוד - בסוף צריך לבנות על המציאות והקשה שבהן היא האינטגרציה עם החדר. בסוף אתה צריך כלי עבודה וידע כדי להשתמש בהם .במידה ויש לך את שני אלה -התוצאה
100 אחוז מובטחת למיקסום המוצרים שיש לך.
אז בסופו של יום - ראה את מתן שלא ניתן להאשים אותו בחוסר אודיופיליה שטוען (מה שכל כך ברור ) שאת המערכת שלו הוא לא ממש מזהה בחדר אחר.
אז במקום לבלבל את המוח על קרדיטים כאלה או אחרים - לציוד וגם ל RC - תתחיל לדבר לעניין .אתה לא חייב ,כן ? רק הצעה.