המערכת של החבר המקור מחשב מחובר ב USB לדאק weiss DAC 501 MK2 המכיל פילטרים לכיול RC.
לחבר יש מיקרופון UMIK 1 והתקין על המחשב תוכנת מדידה REW ותוכנה לשליטה מרחוק ANYDESK.
התחברתי ולקחתי שליטה מרחוק על המחשב שלו ובשלב ראשון ביצענו מדידה.
על סמך המדידה הגדרתי לו את הפילטרים הנחוצים ב WEISS כדי להנחית גל עומד עוצמתי בתדר 44 הרץ, ופילטרים נוספים לקבלת גרף SPL מאוזן.
אני מצרף שתי תמונות, האחד של SPL כלומר תדר ביחס לעוצמה כאשר עקומה האדומה מראה את המצב ההתחלתי והשחורה לאחר כיול.
התמונה השנייה היא אחוז עוותים הרמוני ורואים שיפור מהותי באחוז נמוך של עיוותים לאחר הכיול בעיקר בתדרים הנמוכים מתחת ל 100 הרץ.
לחבר יש מיקרופון UMIK 1 והתקין על המחשב תוכנת מדידה REW ותוכנה לשליטה מרחוק ANYDESK.
התחברתי ולקחתי שליטה מרחוק על המחשב שלו ובשלב ראשון ביצענו מדידה.
על סמך המדידה הגדרתי לו את הפילטרים הנחוצים ב WEISS כדי להנחית גל עומד עוצמתי בתדר 44 הרץ, ופילטרים נוספים לקבלת גרף SPL מאוזן.
אני מצרף שתי תמונות, האחד של SPL כלומר תדר ביחס לעוצמה כאשר עקומה האדומה מראה את המצב ההתחלתי והשחורה לאחר כיול.
התמונה השנייה היא אחוז עוותים הרמוני ורואים שיפור מהותי באחוז נמוך של עיוותים לאחר הכיול בעיקר בתדרים הנמוכים מתחת ל 100 הרץ.
נערך לאחרונה ב:
שאלה האם בור באזור ה 1800 הרץ מורגש ומצריך התייחסות?