מדידה וכיול RC חדר של חבר ב REMOTE, תוצאה טובה

  • פותח הנושא פותח הנושא issi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

issi

אוהב את התחום
הודעות
363
מעורבות
337
נקודות
63
המערכת של החבר המקור מחשב מחובר ב USB לדאק weiss DAC 501 MK2 המכיל פילטרים לכיול RC.
לחבר יש מיקרופון UMIK 1 והתקין על המחשב תוכנת מדידה REW ותוכנה לשליטה מרחוק ANYDESK.
התחברתי ולקחתי שליטה מרחוק על המחשב שלו ובשלב ראשון ביצענו מדידה.
על סמך המדידה הגדרתי לו את הפילטרים הנחוצים ב WEISS כדי להנחית גל עומד עוצמתי בתדר 44 הרץ, ופילטרים נוספים לקבלת גרף SPL מאוזן.
אני מצרף שתי תמונות, האחד של SPL כלומר תדר ביחס לעוצמה כאשר עקומה האדומה מראה את המצב ההתחלתי והשחורה לאחר כיול.
התמונה השנייה היא אחוז עוותים הרמוני ורואים שיפור מהותי באחוז נמוך של עיוותים לאחר הכיול בעיקר בתדרים הנמוכים מתחת ל 100 הרץ.
nevo spl.jpg
nevo distortion.jpg
 

נערך לאחרונה ב:
תודה רבה איסי!
 
כל הכבוד. השיפור בגל עומד הפחית באופן דרמתי אחוזיי עיוות באזור ה 60 הרץ .:אצבע מורמת שאלה האם בור באזור ה 1800 הרץ מורגש ומצריך התייחסות?
 
כל הכבוד. השיפור בגל עומד הפחית באופן דרמתי אחוזיי עיוות באזור ה 60 הרץ .:אצבע מורמת שאלה האם בור באזור ה 1800 הרץ מורגש ומצריך התייחסות?
סך הכול השקענו שעתיים בכל התהליך, ברור שניתן עוד לשפר. הבור לא כל כך משפיע. בחלק הסופי החבר האזין למוזיקה שבחר, ביקש עוד קצת בס ועוד מיד כדי שהווקלי ישמע פחות "רזה" וזאת התוצאה, בהחלט טוב ביחס לזמן שהושקע.
איסי
 

להרים קצת את ה 500 הרץ נתן בעצם את האפקט של ״כבל רמקול בשרני״ שזה סבבה. הבור ב1800 נראה לי יותר כפיק ב 1500, הייתי שוקל להוריד קצת ב 1500 אלא אם זו נקודת קרוס ברמקול או משהו.
 
להרים קצת את ה 500 הרץ נתן בעצם את האפקט של ״כבל רמקול בשרני״ שזה סבבה. הבור ב1800 נראה לי יותר כפיק ב 1500, הייתי שוקל להוריד קצת ב 1500 אלא אם זו נקודת קרוס ברמקול או משהו.
כן, הורדתי שם ב1.5db בערך
 
האם ה-UMIK-1 מספיק, או שה-UMIK-2 עדיף?

ומה בדבר המיקרופון של ה-MacBook M4?
 

נערך לאחרונה ב:
האם ה-UMIK-1 מספיק, או שה-UMIK-2 עדיף?

ומה בדבר המיקרופון של ה-MacBook MUMIK
UMIK 1 הוא מצויין אני מישתמש בו. אתה גם מקבל קובץ כיול על פי המיספר הסידורי שכתוב על המיקרופון. אין צורך ביותר מזה.
איסי
 
האם ה-UMIK-1 מספיק, או שה-UMIK-2 עדיף?

ומה בדבר המיקרופון של ה-MacBook M4?
ראיתי שגם אתה עם הweiss 501mk2,
לא יודע מה מצב החדר שלך, אבל ה rc עושה שינוי תהומי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור