איכות תמונה נחותה מהוט

  • פותח הנושא פותח הנושא פיק
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

פיק

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
1
מי יצילני, קניתי טלויזיה חדשה, התחברתי להוט באמצעות סיב אופטי, והתמונה המתקבלת לאחר עיבוד של סטרימר מיני פיבר, לא טובה וברורה, מה עושים, מה הפיתרון
 

מבין שאין ברירה, רוב התוכן עובר קימפרוס כי אין מקום גם על האופטי, תמשיך לשלם שלושמאות בחודש ותקבל בית שימוש.
 
את זה, הצלחתי להבין, תן פתרון, חלופה, הצעה, עיוני..
 
תיכנס להגדרות התמונה בטלוויזיה:
תקטין את החדות sharpness, תוך שאתה מביט בתמונה מקרוב, עד לכדי מצב שהטלוויזיה לא מוסיפה קוים ותוספות סביב דמויות וכתוביות תרגום. זה יקטין לך עיוותים ותוספות שהמעבד של הטלוויזיה מנסה להוסיף לתמונה שהמקור שלה באיכות נמוכה.

בנוסף, את הניגודיות Contrast תנחית לבערך 50% כי בשידורים של הוט אין לרוב תמונה קונטרסטית במיוחד.
בתפריט תוכל להתחיל את השינוים הללו על המקור הזה בלבד. כלומר, אם יש לך מקור אחר כמו יו טיוב, זההשינוים הללו לא ישפיעו עליו

להמשך הגדרות, תשתף בדגם הטלוויזיה, ואנסה לעזור לך.
בהצלחה!
 

ותקנה ספה שהישיבה עליה תמקם את העיניים שלך בקו ישר מול אמצע המסך בדיוק.
לא מבין את המלצותיך תמיר, האיש מקבל חרא תמונה מחרא ספק, שיחפש מקור יותר טוב.
לגבי פילטרים, למה צריך אותם אם יש סיב אופטי? יש לי סוני מתקדמת וניטרלתי את כל הפילטרים כי הם גורמים ל"מריחה" של התמונה, בקטן אבל מורגש.
 
מקובל עלי, "מקור טוב יותר",
האם yes +, תעשה את העבודה ?
 
הטלויזה מסוג lg oled 65 דגם c משהו, חדשה אגב,
 

ותקנה ספה שהישיבה עליה תמקם את העיניים שלך בקו ישר מול אמצע המסך בדיוק.
שדרוג ספה זה תמיד נחמד, אבל כנראה שהמסך יעדיף שמכוונים את ההגדרות של לפני שמחליפים לו ריהוט.
 
כתבתי על הספה ב ;) אפילו שכאן זה דיטאון...
 
מקובל עלי, "מקור טוב יותר",
האם yes +, תעשה את העבודה ?
מצטער, לא יודע, כמו שאני פיוריסט באודיו כך גם בתמונה, מחובר ישר מהסיב עם כבל רשת קצרצר לסוני גוגל tv. בממיר שלך יש רכיב Ai שאמור לשפר את התמונה ושמעתי כמה שאומרים שזה לא תמיד כך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור