שנאי חיצוני

  • פותח הנושא פותח הנושא 972lior
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

972lior

אוהב את התחום
הודעות
283
מעורבות
153
נקודות
43
לא פרסומת ולא כלום, רק מעלה חווייה מעולה.
ביקרתי אצל יאיר teddy pardo בהוד"ש באיזה עניין. הוא השמיע לי סטרימר פשוט של wiim audio אחד רגיל והשני כאשר ביטל את השנאי הפנימי וחיבר לחיצוני.
זה היה לא פחות ממדהים ההשפעה שיש לשנאי חיצוני על הסאונד.
 

אכן תופעה מוכרת וידועה. לא סתם יש פתגם ישן נושן ידוע בתחום: חשמל זה 50% מהסאונד.
 
סטרימר של ווים אודיו הוא לא פשוט כל כך, זול כן, פשוט לא.
גם בשנאים לא צריך להשתגע ולהפוך את זה לאירוע, שנאי משודרג של IFI בכמה מאות בודדים משפר משמעותית, ההבדל ביינו לבין שנאי של כמה אלפים הוא פעוט ביותר. ויש גם רכיב נוסף שמתחבר בין החיבור של השנאי לחיבור שיש במכשיר מאחורה (לנקבה), לא יודע מה זה עושה בדיוק אבל גם זה נותן שיפור משמעותי (סביב 100$) של וואו (אי אפשר בלי אחרי שמנסים)!
 
סטרימר של ווים אודיו הוא לא פשוט כל כך, זול כן, פשוט לא.
גם בשנאים לא צריך להשתגע ולהפוך את זה לאירוע, שנאי משודרג של IFI בכמה מאות בודדים משפר משמעותית, ההבדל ביינו לבין שנאי של כמה אלפים הוא פעוט ביותר. ויש גם רכיב נוסף שמתחבר בין החיבור של השנאי לחיבור שיש במכשיר מאחורה (לנקבה), לא יודע מה זה עושה בדיוק אבל גם זה נותן שיפור משמעותי (סביב 100$) של וואו (אי אפשר בלי אחרי שמנסים)!

יעשה לך את זה בעשר דולר.
אבל אנחנו נמשיך "להתבחבש" עם החשמל כפי שכתבת...
 

נערך לאחרונה ב:
לא מדובר על פאריט, פאריט כמו שהוא יכול לעזור בתנאים מסויימים גם עושה גרוע יותר, את זה אתה מחבר ולא מאמין פשוט (לא אשליה של כאילו בראש), אין מה לחרבש כל דבר.. קל.
 
מותר לומר לכם שאתם מדברים שטויות !
 

כלו כוחותי , אבל הרוב פה לא רלוונטי .
 
האם ניסיתם מימכם תקע ושקע של מזגן 3 פאסות , לא רוצה לשגע אותכם , אבל זה חיבור יותר טוב. משוקו או אמריקאי , עולה גרושים!
 

התחום הזה משבש את המוח זה ברור .....
 
אם כבר הייתי מחליף את כל התקעים בכבלי המערכת לכאלה, הכי טוב הם נשמעים עם כבלי חשמל 3x1.5² ממ"ר
1761816923034.jpeg
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור