התחדשתי והשלמתי את הסט עם יחידת פרה מדגם LUXMAN C10X


איציק ירקוני

צוות האתר
צוות האתר
הודעות
4,201
מעורבות
1,120
נקודות
113
שלום לכולם

שרכשתי את המגבר מבית לקסמן דגם M10X היה ברור לי שיבוא היום ואצטרך לרכוש את יחידת הפרה התואמת מדגם LUXMAN C10X.

יחידת הפרה הפנטסטית הזו הושקה באיחור מהמגבר, רק ב-NOVEMBR 2023. אחת הסיבות לעיכוב, להשיק מוצר חדיש ומשופר יותר מהדגם היוצא C900U עטור השבחים, את ה-C10X תיכננו בקפידה רבה לקבלת יחידת שליטה שקטה יותר, ומדויקת להפליא, את אחד השינויים הברורים נקבל ביחידת השליטה בווליום, הכוללת 192 צעדים, מדויקים ושקטים להפליא, ה-C10X מותאם בשלמות לגוון הסאונד העשיר שמניב המגבר מדגם M10X.

נכון לרגע זה הסט הושלם, אלא אם כן אחשוב להוסיף הגברה נוספת מדגם M10X שדיי קורצת לי.

תודה לערן פוגל היבואן הרשמי של LUXMAM בישראל.
על השרות, והסבלנות לאורך כל התהליך.

IMG-20250712-WA0016.jpg



IMG-20250712-WA0018.jpg


IMG-20250712-WA0013.jpg
 

תתחדש ותהנה.
לגבי עוד מגבר, רואה שהכנת מקום בצד ימין, אז איפה ההתלבטות? ;)
היי
לגבי המקום הפנוי? היה שייך לרסיבר ק"ב.
לגבי ההתלבטות? הכל ענין של התאמה לרמקולים שברשותי.
 

תתחדש איציק!
משמח לראות את ההשקעה הרצינית שלך בעולם הדו-ערוצי.
הרכבת מערכת משובחת ומרשימה.
עכשיו רק נותר... להתרווח, וליהנות מכל רגע ומכל תו.
 
בחירות ממש נכונות , כל הכבוד,לי יש זוג מונובלוקים קלאס איי 800 בבריג וקדם c1000, אין מה להחליף !
 

נערך לאחרונה ב:
תתחדש איציק,תהנה.אין ספק שנדלקת
על הסאונד של לאקסמן..o_O:p:p.
מגיע לך את כל הטוב הזה.
 
תתחדש ותהנה איציק, סט יפה ואופה.
 

תתחדש, הגברה מדהימה!
 

תתחדש ותהנה.:אצבע מורמת
 

תתחש ולהנה הרבה !
3 כניסות SE נשמע לא הרבה.
מעט אפילו.
ואני מתפלא איך ערן לא הלביש עליך PRE מנורות :)
 
תתחדש ותהנה יה איציק!
נראה סט מרשים ביותר
מה, זנחת את הק''ב?
תודה יעקב
נכון לרגע זה לקחתי פסק זמן מרב ערוצי.
 

תתחש ולהנה הרבה !
3 כניסות SE נשמע לא הרבה.
מעט אפילו.
ואני מתפלא איך ערן לא הלביש עליך PRE מנורות :)
לפרה יש 6 כניסות
מבחינתי גם 3 כניסות בלאנס זה דיי והותר.
לא הבנתי את ההקשר לפרה מנורות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור