פטיפון vs. דאק

  • פותח הנושא פותח הנושא Juiced
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

כשמגיעים לתוצאה שמרגשת,
היותר טוב הוא גם טוב, מלמד,נותן פרופרוציה אבל לא בהכרח גורם לרצות להחליף\ לשדרג.
יש הבדל בין ״להחליף״ ל ״לשדרג״.

להחליף - אם אתה לא אוהב את התוצאה.

לשדרג - אוהב את התוצאה, ובמסלול הנכון לשדרג, וזה לא חייב להיות משהו יקר או חדש יותר.

כל עוד אתה במסלול שנכון לך,
אני לא רואה מה הבעיה בלשדרג רכיבים או להחליף בשביל לקבל את התוצאה שאתה מתרגש מימנה.

זו כל המהות של התחביב וכל תחביב.
נכון, אין לזה סוף. כל אחד בהתאם לכיס שלו.
 
כול זה קיבלתי בDS AUDIO :) לא ידעתי שתקליט יודע להוציא כאלה פרטים...
לא נראה לי שהכוונה היא לפרטים דווקא. כל אחד מחפש משהו אחר, למשל מיד טוב ודינמיות. היה לי בעבר את 003 של DS AUDIO והוא אכן אלוף הפרטים , חופר בגרוב עם מחט שיבטה ומוציא כל מה שהודפס. אבל הבעיה שזה היה קצת בעייתי עם תקליטים לא נקיים או טיפה שרוטים כי שמעו כל פיפס.
לעומת זאת אני היום עם ראש מאוד זול יחסית ולהפתעתי החוויה המוסיקלית טובה משמעותית מכל ראש היה לי עד היום.
 

לא נראה לי שהכוונה היא לפרטים דווקא. כל אחד מחפש משהו אחר, למשל מיד טוב ודינמיות. היה לי בעבר את 003 של DS AUDIO והוא אכן אלוף הפרטים , חופר בגרוב עם מחט שיבטה ומוציא כל מה שהודפס. אבל הבעיה שזה היה קצת בעייתי עם תקליטים לא נקיים או טיפה שרוטים כי שמעו כל פיפס.
לעומת זאת אני היום עם ראש מאוד זול יחסית ולהפתעתי החוויה המוסיקלית טובה משמעותית מכל ראש היה לי עד היום.
אתה רוצה לומר שראש אחר לא מתייחס לתקליט שלא נקי במיוחד ובשריטות? שריטה זה בעיה עבור כול מחט , תקליט אפשר לנקות... (אני כאן לא מומחה בכלל, לכן אולי אומר דברים ללא הבנה עמוקה בנושא הרחב הזה:)), אבל לדעתי לקבל כול מה שתקליט יכול לתת זה בעניי דבר הכי חשוב.
והעיקר זה להינות :)
חג שמח!
 
אתה רוצה לומר שראש אחר לא מתייחס לתקליט שלא נקי במיוחד ובשריטות? שריטה זה בעיה עבור כול מחט , תקליט אפשר לנקות... (אני כאן לא מומחה בכלל, לכן אולי אומר דברים ללא הבנה עמוקה בנושא הרחב הזה:)), אבל לדעתי לקבל כול מה שתקליט יכול לתת זה בעניי דבר הכי חשוב.
והעיקר זה להינות :)
חג שמח!
כן בהחלט, כל תצורה של מחט מתיחסת לתקליט בצורה שונה, יש המון חומר ברשת אתה יכול לקרוא.
בעקרון המידע נמצא בצידי התעלה שעליה המחט יושבת ובתחתית התעלה יש "לכלוך" מצטבר. היצרנים מנסים למצוא תצורות שונות כדי לספק את המידע המקסימלי מהתקליט עם כמה שפחות התיחסות ללכלוך ולשריטות. לדוגמה הדגם שמעל ה 003 דווקא עם מחט מסוג Line contact וזה שמעליהם עם Micro Ridge. יש ליצרנים הרבה סיבות לשחק עם זה (גם בגלל עלויות יצור)
 
כן בהחלט, כל תצורה של מחט מתיחסת לתקליט בצורה שונה, יש המון חומר ברשת אתה יכול לקרוא.
בעקרון המידע נמצא בצידי התעלה שעליה המחט יושבת ובתחתית התעלה יש "לכלוך" מצטבר. היצרנים מנסים למצוא תצורות שונות כדי לספק את המידע המקסימלי מהתקליט עם כמה שפחות התיחסות ללכלוך ולשריטות. לדוגמה הדגם שמעל ה 003 דווקא עם מחט מסוג Line contact וזה שמעליהם עם Micro Ridge. יש ליצרנים הרבה סיבות לשחק עם זה (גם בגלל עלויות יצור)
הבנתי, דברים ידועים תכלס, תודה.
ככה או אחרת אני הגעתי לטופ אוף זה ליין עם דגם החדש של 003 - קיבלתי רק ערך מוסף ולא להפך.
כול תקליט באם ישן או חדש נשמע למופת, כמו ששדרגתי כול המערכת זו הרגשה. יכולת (גם אתה ציינת) להוציא מהתקליט כול מיץ - זו המטרה בעניי וזה מה ש די אס עושה. לי יש פטפון לא הכי היי אנד ואם די אס עשה שיפור שתיארתי עם פטפון "פשוט" מה הוא יכול לעשות אם פטפון ברמה... וואו:)
כמובן הכול חייב להיות מכווון כמו שצריך ע"מ לקבל תוצאה הכי טובה.
 

רק שיהיה מובן אני לא מטיל ספק ב DS 003 :שתוי:
ראש מדהים, מאוד נהניתי ממנו.
 
 

לא נראה לי שהכוונה היא לפרטים דווקא. כל אחד מחפש משהו אחר, למשל מיד טוב ודינמיות.
מיד טוב ודינמיות, כמו גם פרטים אמורה לתת כל מערכת מאוזנת עם פטיפון טוב.
ראש זה יותר אופי הצליל.
לחברות הגדולות והנפוצות יש אופי צליל מאופיין בהתאם לטעמם, רב הסדרות שלהם נושאות את אותו אופי בגדול.
כמובן שאם עולים במדרג הסדרות, האיכות בהתאם עולה בפרמטרים השונים אבל מקובל שאופי הצליל נשמר.
 
אני רואה שגם החלפתה את הקוזמה ב E.A.T C-Sharp

אולי זה כל המכלול של E.A.T (פטיפון, זרוע וראש) שנשמע יותר מוזיקלי?

יצא לך לנסות ה Yosegi MC. Jo No.5 על הקוזמה לפני ההחלפה?
מובן שהקוזמה הספציפי והזרוע שהיו לי ברמה גבוהה יותר משמעותית, לא היתה לי סיבה לבדוק את הראש עליו. כמו כן מובן מאליו גם שזה המכלול ולא רק הראש, זו שרשרת. ההחלפה היתה מסיבת שדרוג הדיגיטל לרמות גבוהות עד כמה שאפשרי אבל פה דווקא ציפתה לי הפתעה מאוד מוסיקלית.
 

אני רואה שגם החלפתה את הקוזמה ב E.A.T C-Sharp
כן, גם אני הופתעתי קלות.
 
אין אמתלות ואף לא תרוצים.
עצלנות גרידא.
לשם שינוי הצדק איתך.
: -)
חייב ביקור נוסף.
שבת שלום ומבורך.
.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור