Idantalesnik
חבר אתר
- הודעות
- 31
- מעורבות
- 1
- נקודות
- 8
היי, אני מתלבט בין רכישת Wiim Ultra לבין Bluesound עבור מערכת הסטריאו שלי. המערכת כוללת מגבר כוח וקדם מגבר של Denon מסדרת S10 ורמקולים של Zen Acoustic. אשמח לעזרה ממי שיש לו ניסיון עם אחד מהמכשירים.
מניח שאתה מתכוון 150 וואט לצד במגברי הכח?וכן 150 לצד
מילי, לא מיקרולפי מה שבדקתי 150מיקרו-וולט
תראה, "לפענח" תוכל בכל מקרה דרך הסטרימר, גם כשהוא מחובר לcd על תקן של דאק. במקרה כזה ההמרה עצמה בסוף השרשרת תהיה מוגבלת לרזולוציה של הדאק (המיושן יחסית במקרה של הcd). לפני שנכנסים להשוואות, שאלה פשוטה יותר - האם אתה מתכנן להמשיך להאזין לתקליטורים עצמם או שהכוונה לנטוש את המדיה הפיזית?הנגן CD שלי מפענח קבצים באיכות של עד 48kHz PCM, בעוד שהסטרימר מסוגל לפענח ברזולוציה גבוהה יותר.
השאלה היא: האם כדאי להמשיך להשתמש בנגן ה-CD לפענוח, או לעבור לסטרימר כדי לנצל את יכולות הפענוח המתקדמות שלו?
כתובת ? שעות ? מספר נייד ?