Magico S3 2023


שמעתי המערכת שך עם אונגקו , מצויינת .
 
תפסיק , חלאס !
מחיאות כפיים זו לא מטרה !
 

תסלח לי שאני קורא אותך לסדר, תרגע !
 
הכל ברוח טובה וחיובית.
 
הרגת מצחוק, איזה קרועים ;)
 

הבחור מצטט מה שקורא מפורומים אחרים. אתפלא אם יצא לו לשמוע את הבנצמרק הנ״ל במציאות. ואם כבר הבנצמרק, למה לא ה nad m23? ה nad בין המגברים הנמדדים הכי טוב ביקום.
בנוסף, לטעון טענה כזו בלי להזכיר את הרמקולים שהמגבר דוחף, העכבה המינימלית שלהם, זה לא רציני.
בקיצור, הבחור סתם מחרטט.
הבחור מצטט בלה בלה
ברור אני מה זה מחרטט
בגלל זה האנשים שאשכרה מקליטים , ממקססים ועושים את המאסטרינג למוזיקה מחזיקים בפילוסופיה שלי ולא של אודיופילים ביתיים שחושבים שיודעים הכל
כנראה מה שטוב למאסטרינג לא מספיק טוב לאודיופיל הביתי:לב:
 
ברור מחרטטים ממידע בגוגל ויוטיובים שקוף לא שקוף הכי שקוף הכי טוב בעולם כמו שהוקלט באולפן וכל החירטוטים האלה, בנצמארק עוד אופנה שתחלוף לה מהעולם .... ממעללי החופש הגדול צריך לומר תודה זה היה יכול להיות הרבה יותר גרוע.
אני הולך להגיד לכל טכנאי האולפן שתפיסת העולם שלהם לגבי סאונד היא חרטא ופח לעומת האודיופיל הביתי
תודה שהארת את עיניי :לב:
 
הבחור מצטט בלה בלה
ברור אני מה זה מחרטט
בגלל זה האנשים שאשכרה מקליטים , ממקססים ועושים את המאסטרינג למוזיקה מחזיקים בפילוסופיה שלי ולא של אודיופילים ביתיים שחושבים שיודעים הכל
כנראה מה שטוב למאסטרינג לא מספיק טוב לאודיופיל הביתי:לב:
כנראה... שמעת את המגבר?
הוא הכי שקוף זה ידוע, לכן כל האולפנים בעולם משתמשים בו ואף אולפן לא משתמש במגברים אחרים.
 

אין כזה דבר שקוף גם באולפן יש להם מאסטרינג אקולייזרים ועוד זה נשמע טוב לומר יש לי מערכת הכי טובה והכי יקרה הכל ממש "שקוף" אבל אין כזה דבר באמת.
 
אני רק עניתי לבחור על פי המושגים שהוא עצמו השתמש בהם
 
הציוד האולפני הכי שקוף בכל עולם האודיו
אחרת לא ניתן לעבוד עליו בכלל
בטח שיותר שקוף מכל אודיו ביתי
ולכן השימוש במילה הזאת כאן הוא נכון
לגבי אקולייזרים וכאלה
ברור הם מוסיפים את זה אחרי זה על גבי אותה שקיפות וככה מגיעים לתוצאה הסופית
אבל אם הצליל היה הלא נייטרלי זה היה כמו להוסיף אקולייזר על אקולייזר מה שהיה גורם להם להגיע לתוצאה לא רצויה בכלל...
ולנייטרליות העילאית הזאת אני ולא רק אני אלא גם חצי מה אודיופילים בעולם שואפים
החצי השני שואף לסאונד נעים ומוזיקלי
לא שיש בזה משהו פסול , פשוט לא הCup of tea את שלי.
 

תתחדש ותהנה גיא.
בנית לעצמך סטאפ מרשים במיוחד!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור