מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אוסף הקלטות אולפן וחיות של אחד מהגדולים-

ahmad-jamal-moods-3cd.jpg
 
71rb4wb0QtS._UF1000,1000_QL80_.jpg
 

אולי האלבום היחיד שאני יכול להגיד שאני אוהב
 

טוב נו .. הבוקר אני שומע את התקליט של OPETH שבאמת ניתן להגדיר אותו ככניסה שלהם לעולם של הפרוגרסיב מטאל
 
אלבום מטאל פשוט מטורףףף, שמצליח לשלב בתוכו בלאק,דת',פרוג והתוצאה מטלטלת כמו רכבת הרים. אלבום חובה לאוהביי הסגנון.:כל-הכבוד: https://www.amazon.com/gp/product/B0B6CD2X8H/ref=ppx_yo_dt_b_asin_image_o03_s00?ie=UTF8&psc=1 https://tidal.com/browse/album/246219405
 

זה לא רוק,ג'אז,קלאסי,או כל דבר אחר,
זהו קטע מרגיע לברוח מהשגרה היומיומית,
לעצום עיניים ולהקשיב לדקויות בין הכלים,
תהנו
 
חלק מהקלטות המופת של האלטואיסט הגאון, בלייבל PRESTIGE ב"שיפוץ" של רודי וואן גילדר.


Coltrane58_Vinyl_Cover_image.jpg
 

סט אדיר - אבל לקרוא לקולטריין אלטואיסט [מה עוד שמרבית הקריירה שלו היא על טנור] זה ממש מגמד את המוזיקאי הגדול ביותר במאה ה 20 לטעמי כמובן [בצוותא עם שוסטקוביץ...]
 
91rJXCMQ+KL._UF1000,1000_QL80_ (1).jpg
 

אלבום חדש של Nightwish
לא להיט, אבל יותר טוב מהקודם (לטעמי).
מבאס שיש מצב שזה אלבום האחרון שלהם , כלפחות לא יהיה סבב הופעות עבור האלבום.
IMG_4989.jpeg
 
אלבום חדש של Nightwish
לא להיט, אבל יותר טוב מהקודם (לטעמי).
מבאס שיש מצב שזה אלבום האחרון שלהם , כלפחות לא יהיה סבב הופעות עבור האלבום.
צפה בקובץ המצורף 66850
חג שמח ושנה טובה גנאדי.לדעתי אין יותר מדי אל מה להתבאס,כי הלהקה כבר מזמן גמרה את הסוס ואיבדתי כל עניין עם העזיבה של טאריה. עדיף תקשיב לאלבום סולו ראשון של סולנית אפיקה סימון סימונס שיצא לאחרונה.;)https://tidal.com/browse/album/356330788
 
כן, ועם עזיבה של מארקו תכלס גמרה על עצמה בכלל- הלך הלב.
את סימון סימונס הקשבתי - לא רע, אך אם כבר יותר אפיקה אני נוטה.
חג שמח ושנה טובה!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור