בונה כבלים מקומי שאין לו סובלנות לאודיופילים גם שהם מרגיזים.

  • פותח הנושא פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zs

חבר משקיען
הודעות
5,023
מעורבות
1,718
נקודות
113
שרשור של בונה כבלים מקומי צד את עיני.נדמה לי שמו מני בי.
השרשור אמנם ננעל,נו שוין.
אבל בחור מספר נסים וניפלאות על כבל שבנה .משתמש בפלטפורמה של דטאון עמ למכור את הכבל.
ועונה כמו ערס לאודיופילים נודניקים לטעמו.
אז לנועל השרשור....אולי תנעל מלכתחילה פרסום דרך הפלטפורמה של דיונים על אודיו.
ולפרסם אצלכם עולה כסף ,לא?
 

אני תמיד מדווח מיידית על פרסומת בדו-ערוצי ובכל פורום אחר פרט למטבחון.

לא ידוע לי אם אי פעם זה השפיע.
 
אהלן שלמה,
מה שלומך?

אני נעלתי את השרשור לבקשתו של פותח השרשור.
מסכים לחלוטין שהשרשור הזה צעד על קו דקיק מאוד בין מסחרי לבין פרגון ל-DIY מקומי אולם היות וננעל די מהר אז הדילמה למעשה התפוגגה מעצמה. ירצה אותו מני לפרסם מרכולתו באופן מסחרי, זה יופנה למדור המסחרי מול מי שמטפל בזה. לשיקולו.

לגבי עלות כספית לפרסום באתר, אכן זה עולה כסף (אין לי מושג מה מו מי, רק הבנתי שמדובר במספרים מצחיקים). בכל זאת, לקיים אתר ברשת עולה משהו למישהו...

חג שמח שיהיה (עד כמה שניתן).
 
היה פשוט צריך להעביר את הדיון לפורום DIY
שם ניתן לרשום מה שבא על הפרויקט, ואף אחד לא ישפוט כי זה DIY.

לגבי מחיר,
לדעתי היה צריך לעשות זאת כ פרסום מכירה בלוחות מכירה
ולא כשרשור "התחדשתי" (למכירה) בדו ערוצי.
 

נערך לאחרונה ב:
מני בחור טוב, אולי לא יודע הכללים , אני בטוח שהכבל מצויין , הולך לקחת אחד לשמוע , ואין צורך להתחרע עליו , ביקש בעצמו לנעול , יכל הדברים בדיעבד מיותרים
 
אני תמיד מדווח מיידית על פרסומת בדו-ערוצי ובכל פורום אחר פרט למטבחון.

לא ידוע לי אם אי פעם זה השפיע.
משפיע בהתאם לכל אירוע.
כל מקרה לגופו.

אומרים שטיימינג זה הכל בחיים.... אז הינה מקרה כזה בזמן אמת.
ראו השרשור של all in one. עלה בו תוכן פירסומי ע"י עוסק בתחום. עבדכם הנאמן תוך חצי שעה דאג שהתוכן יעבור למדור של העוסקים התחום.
מה לעשות, לפעמים מנהלי האתר עושים פה משהו. אבל רק לפעמים ;)
 
משפיע בהתאם לכל אירוע.
כל מקרה לגופו.

אומרים שטיימינג זה הכל בחיים.... אז הינה מקרה כזה בזמן אמת.
ראו השרשור של all in one. עלה בו תוכן פירסומי ע"י עוסק בתחום. עבדכם הנאמן תוך חצי שעה דאג שהתוכן יעבור למדור של העוסקים התחום.
מה לעשות, לפעמים מנהלי האתר עושים פה משהו. אבל רק לפעמים ;)
היו הרבה מקרים שדיווחתי, אבל באף אחד מהם לא בדקתי האם/מה/מתי בוצע, ולכן כתבתי שלא ידוע לי אם אי פעם זה השפיע. מתנצל שלא הייתי ברור שלא הייתה בזה תלונה על מנהלי האתר או בכלל. רק דיווח יבש.
 

היי חברים,
כמי שתיקן מערכות היי אנד ברמות הגבוהות ביותר ובעלויות דמיוניות, אני יכול לספר לכם שיש לא מעט חברות שפשוט ״עובדות״ על הלקוח.
נכון שיש להם ברושורים מסוגננים ומפרטים טכניים מרשימים - אבל הכל בלוף.
אני פותח מכשירים סופר יקרים ואין בהם כלום מלבד עבודה בעיניים.
(כמובן אין הכללה ויש המון טובים).
במקרה של מני שאותו מכיר היטב אני יכול לספר לכם על קרוב ל- 3 שנים שהוא משקיע ברכש של חומרי גלם ( יקרים מאד) והמון ניסויים ובדיקות היתכנות כשהמטרה היא להוציא את הסאונד הטוב ביותר.
אם מני היה חברת בוטיק עם פרסום ולוגו, הכבל הזה היה מוצע למכירה אולי ב- 7000 דולר ולא שקל.
שעות וימים של מחשבה והשקעה שקשה מאד לאמוד את זה בעלות כשאתה בסקטור של diy.
מני אדם ישר והגון ואין כאן מקרה של עושק או חזירות, יש כאן חומרי גלם יקרים ושעות על גבי שעות של עבודה שגם הן שוות לא מעט כסף.
אנחנו בזמנים קשים ולעיתים אנו חסרי סבלנות וכך התפתח לו השרשור שננעל וחבל מאד.
לכו תשמעו כבלים שעומדים מול חברות ״על״ במחיר שרק ב-diy אפשר להשיג - הבטחה.
מאחל שבת שלום ומבורכת.
אייל
 
היי FLASH
אני רואה שאתה רשום בפורום הזה 13 שנה וזה הפוסט הראשון או השני שלך כל השנים. קצת מוזר ,לא? האם זה הנושא הכי חשוב שראית לנכון להגיב עליו?
דבר שני , אתה טוען על הרבה חברות שהם בלוף לדעתך- למה אתה לא מציין שמות דגמים ולמה אתה חושב שהם בלוף. סתם לעשות הכללה -פחות מרשים
 
לא כדאי לך לאיים עלי בהודעות פרטיות או כאן (תאמין לי שזה לטובתך).חבל .
 

יקר מאוד ועובדים עלינו בעיניים ידוע, יש המון טובים אבל הרוב זה בלוף אחד גדול, אנחנו פשוט לא רוצים להאמין בזה, בדומה לבחורה שתעשה הכל בשביל להיות יפה יותר גם כ 90 אחוז מהדברים מהטיפולים ומהתכשירים שהן קונות זה בלושיט..... כך אנחנו ממשיכים בשלנו, ממשיכים לבנות אימפריה בבית לפחות זה מעסיק אותנו אחרת מה נעשה\אם לא נשרוף את הכסף פה, האישה תשרוף אותו שם או שזה יישאר לילדים והם כבר ישרפו אותו על לך תדע, אז עדיף שהוא יישרף פה לפחות נותן לנו רגע של נחת עד לשיגוע הבא ... ?!
 
היי חברים,
כמי שתיקן מערכות היי אנד ברמות הגבוהות ביותר ובעלויות דמיוניות, אני יכול לספר לכם שיש לא מעט חברות שפשוט ״עובדות״ על הלקוח.
נכון שיש להם ברושורים מסוגננים ומפרטים טכניים מרשימים - אבל הכל בלוף.
אני פותח מכשירים סופר יקרים ואין בהם כלום מלבד עבודה בעיניים.
(כמובן אין הכללה ויש המון טובים).
במקרה של מני שאותו מכיר היטב אני יכול לספר לכם על קרוב ל- 3 שנים שהוא משקיע ברכש של חומרי גלם ( יקרים מאד) והמון ניסויים ובדיקות היתכנות כשהמטרה היא להוציא את הסאונד הטוב ביותר.
אם מני היה חברת בוטיק עם פרסום ולוגו, הכבל הזה היה מוצע למכירה אולי ב- 7000 דולר ולא שקל.
שעות וימים של מחשבה והשקעה שקשה מאד לאמוד את זה בעלות כשאתה בסקטור של diy.
מני אדם ישר והגון ואין כאן מקרה של עושק או חזירות, יש כאן חומרי גלם יקרים ושעות על גבי שעות של עבודה שגם הן שוות לא מעט כסף.
אנחנו בזמנים קשים ולעיתים אנו חסרי סבלנות וכך התפתח לו השרשור שננעל וחבל מאד.
לכו תשמעו כבלים שעומדים מול חברות ״על״ במחיר שרק ב-diy אפשר להשיג - הבטחה.
מאחל שבת שלום ומבורכת.
אייל
אייל היקר , כתבתי לך שאתה מגזים ,אבל לאחר שיחה עם מני הבנתי שטעיתי , מחקתי ההודעה , סליחה !
 
שבוע טוב, חושב שהמחיר זו ההתייחסות הכי פחות רלבנטית. כל אחד שיתמחר איך שהוא חושב. אפשר לחשוב שהוא ביקש סכום דמיוני.... הדבר הכי טוב שעשיתי לעצמי הוא ללכת בדרך עצמאית, נטולת מותגים עפ"ר ומסתמכת על diy מקומי.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור