מק בוק אייר כקור לרון

  • פותח הנושא פותח הנושא shema56
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shema56

אוהב את התחום
הודעות
190
מעורבות
12
נקודות
18
משתמש כיום במחשב שולחני מעבד i 3 כרון קור בנוסף לגלישה בודק כמה אפשרויות 1 חיבור של מקבוק אייר m2 כקור , 2 חיבור מיני מק m2 כקור בשתי האפשרויות האלה יש לחבר הרד דיסק חיצוני 3 חיבור רון נוקלאוס וואן החדש אשמח לשמוע מנסיונכם תודה רוני כיום בספריה שוכנת בהרד דיסק פנימי במחשב השולחני שגילו 6 שנים
 

אני משתמש במאק מיני כ-roon core עם חיבור USB ל-DAC. זהו תפקידו היחיד של המאק מיני.
אייפד משמש לשליטה ב-roon + Tidal.
עובד יוצא מן הכלל כבר כמה שנים טובות.
לא צריך שום דבר מעבר לזה.
 
משתמש כיום במחשב שולחני מעבד i 3 כרון קור בנוסף לגלישה בודק כמה אפשרויות 1 חיבור של מקבוק אייר m2 כקור , 2 חיבור מיני מק m2 כקור בשתי האפשרויות האלה יש לחבר הרד דיסק חיצוני 3 חיבור רון נוקלאוס וואן החדש אשמח לשמוע מנסיונכם תודה רוני כיום בספריה שוכנת בהרד דיסק פנימי במחשב השולחני שגילו 6 שנים
השאלה מה אתה מנסה להשיג?

- אם מדובר בשיפור סאונד, אז לא תרגיש שיפור.
- אם מדובר בשיפור בביצועים של ה roon, כמו טעינת הספריה וחיפוש בפנים וכו'.., כן אמור להיות שיפור.

בדקתי עוד כל מיני חומרות, כולל מאק M1 ולא היה שום שיפור בסאונד.

יש לי מחשב i3 בן 10 כמעט ששימש אותי כ Core
עבד ועובד מעולה.

השנה, לא חידשתי את המנוי ל Roon.

אני מעדיף את הסאונד ישירות מהמחשב פיסי שלי בן ה 10 שנים בכבל USB מנגן Tidal ל DAC , על פני Roon.

לאחרונה בדקתי כל מיני כבלי USB, בין גנארי לסופר יקר.
היה שיפור אבל לא כזה שמצדיק הוצאה כבדה.

בסוף מצאתי כבל USB אם תג מחיר סביר, והשיפור בסאונד פשוט מפתיע.
 
אני משתמש במאק מיני כ-roon core עם חיבור USB ל-DAC. זהו תפקידו היחיד של המאק מיני.
אייפד משמש לשליטה ב-roon + Tidal.
עובד יוצא מן הכלל כבר כמה שנים טובות.
לא צריך שום דבר מעבר לזה.
המיני מחובר להרד דיסק חיצוני?
 

השאלה מה אתה מנסה להשיג?

- אם מדובר בשיפור סאונד, אז לא תרגיש שיפור.
- אם מדובר בשיפור בביצועים של ה roon, כמו טעינת הספריה וחיפוש בפנים וכו'.., כן אמור להיות שיפור.

בדקתי עוד כל מיני חומרות, כולל מאק M1 ולא היה שום שיפור בסאונד.

יש לי מחשב i3 בן 10 כמעט ששימש אותי כ Core
עבד ועובד מעולה.

השנה, לא חידשתי את המנוי ל Roon.

אני מעדיף את הסאונד ישירות מהמחשב פיסי שלי בן ה 10 שנים בכבל USB מנגן Tidal ל DAC , על פני Roon.

לאחרונה בדקתי כל מיני כבלי USB, בין גנארי לסופר יקר.
היה שיפור אבל לא כזה שמצדיק הוצאה כבדה.

בסוף מצאתי כבל USB אם תג מחיר סביר, והשיפור בסאונד פשוט מפתיע.
הכוונה בשיפור חווית המשתמש ולא שיפור סאונד
 
הכוונה בשיפור חווית המשתמש ולא שיפור סאונד
אמור לשפר אבל קשה להגיד עד שלא תנסה ותחווה לבד.
מעבדי M של אפל פשוט מפלצות אבל זה גם שאלה עד כמה רון יודעת לנצל אותם.

אני לא מוצא את roon כתוכנה ״כבדה״ אבל והייתה לי ספרייה קטנה יחסית על דיסק קשיח פנימי (hdd) של כמה אלבומי dsd 64.
הרוב מטידאל.

אני לא חושב שזה שווה השקעה כספי.

שווה לנסות רק אם יש לך מחשב פנוי.
 

יש לך ספריה היכן שהוא?
הספריה היחידה שלי היא אוסף הדיסקים (שעדיין גודל מפעם לפעם).
כל תוכן של קבצים אני מנגן ישירות מ-Tidal דרך ה-roon. לא מחזיק איזה זכרון קשיח של קבצים. אף לא היה לי את הכח להתעסק בזה.
 
משתמש כיום במחשב שולחני מעבד i 3 כרון קור בנוסף לגלישה בודק כמה אפשרויות 1 חיבור של מקבוק אייר m2 כקור , 2 חיבור מיני מק m2 כקור בשתי האפשרויות האלה יש לחבר הרד דיסק חיצוני 3 חיבור רון נוקלאוס וואן החדש אשמח לשמוע מנסיונכם תודה רוני כיום בספריה שוכנת בהרד דיסק פנימי במחשב השולחני שגילו 6 שנים

צריך לבדוק אם Roon ידע להשתחזר במצב שינה.
בדרך כלל זה לא בריא להריץ שרת על מחשב נייד.
Roon הרי עובד כל הזמן ברקע
 

צריך לבדוק אם Roon ידע להשתחזר במצב שינה.
בדרך כלל זה לא בריא להריץ שרת על מחשב נייד.
Roon הרי עובד כל הזמו

צריך לבדוק אם Roon ידע להשתחזר במצב שינה.
בדרך כלל זה לא בריא להריץ שרת על מחשב נייד.
Roon הרי עובד כל הזמן ברקע יש מק בוק פנוי
 
זה לא משנה אם יש לך מקבוק פנוי
אם Roon יצטרך לסרוק מחדש את כל הספריה כשאתה פותח את המחשב, זה לא ימצא חן בעינייך
 
צריך לבדוק אם Roon ידע להשתחזר במצב שינה.
בדרך כלל זה לא בריא להריץ שרת על מחשב נייד.
Roon הרי עובד כל הזמן ברקע

מומלץ בהגדרות לשיפור היכולות האידיופיליות לבטל את מצב שינה במחשב כה זה עובד אצלי שנים בלי בעיה
 

זה מחשב נייד
אתה רוצה לעשות ממנו שרת?
גם להחליף מעבד ו/או להביא קירור חיצוני?

אפשר הכל
 
במה שונה מחשב נייד מ NUC או סתם מחשב פיסי או מאק מיני?

גם ה ROON SERVER בקושי צורך משאבים.

אני ממש לא רואה מה הבעיה להשתמש במאקבוק.

בנוגע למצב שינה.. אפשר לנטרל

או תוכנה
 
זה לא משנה אם יש לך מקבוק פנוי
אם Roon יצטרך לסרוק מחדש את כל הספריה כשאתה פותח את המחשב, זה לא ימצא חן בעינייך
המחשב לא נכנס למצב שינה
 

הקור עבר מהנייח למקבוק עובד יפה תודה לכל המשיבים!
 
רוצה לעדכן המקבוק m2 שיפר את הסאונד בניגוד לסברה שטוענת שלא אני מניח שבהשוואה לנייח הישן שעליו היה מותקן הרון [בקיצור עגלה] יש שיפור בסאונד
 
רוצה לעדכן המקבוק m2 שיפר את הסאונד בניגוד לסברה שטוענת שלא אני מניח שבהשוואה לנייח הישן שעליו היה מותקן הרון [בקיצור עגלה] יש שיפור בסאונד
מעניין

ה core מחובר בכבל USB ל DAC?

או

ברשת ב roon ready לסטרימר?
 

ברשת wifi עם סטרימר דאק ayre qx8
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור