המהנדס הראשי של DIRAC עובר לקבוצת HARMAN, שבשליטת סמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא Tamir Ivan
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
1,118
מעורבות
271
נקודות
83
Dr. Mathias Johansson המייסד והמהנדס הראשי של DIRAC הכריז היום על עזיבת DIRAC ומעבר לקבוצת HARMAN, שבשליטת סמסונג.
את ההודעה הוא פירסם ישירות בפרופיל הלינקדאין שלו:

מה אומרים? אוטוטו נזכה לראות מערכת כיול דומה ל-DIRAC בשלל המותגים שבבעלות הרמן?
 

תמונות מצורפות

  • DIRAC.jpg
    DIRAC.jpg
    KB 146 · צפיות: 80
חח

האמת עסק שם לא זז מי יודע מה

מבין אותו
 
מעניין למה לא קנו אותם?

הרי הם עובדים יחד הרבה שנים
 
בהתחשב בזה שגם ROON שייכת לסמסונג, למעבר של מייסד DIRAC לקבוצת הרמן, יכולות להיות השפעות רבות גם על חובבי הדו ערוצי. לדוגמא, הטמעה של יכולות דומות ל-DIRAC באפליקציית ROON.
 

בהתחשב בזה שגם ROON שייכת לסמסונג, למעבר של מייסד DIRAC לקבוצת הרמן, יכולות להיות השפעות רבות גם על חובבי הדו ערוצי. לדוגמא, הטמעה של יכולות דומות ל-DIRAC באפליקציית ROON.

דובר על זה שנים, התייאשתי מלחכות.
אבל יש לי בוולוו מערכת של הרמן עם דיראק
 
Dr. Mathias Johansson המייסד והמהנדס הראשי של DIRAC הכריז היום על עזיבת DIRAC ומעבר לקבוצת HARMAN, שבשליטת סמסונג.
את ההודעה הוא פירסם ישירות בפרופיל הלינקדאין שלו:

מה אומרים? אוטוטו נזכה לראות מערכת כיול דומה ל-DIRAC בשלל המותגים שבבעלות הרמן?
JBL ו ARACAM כבר עם דיראק .
אולי RC משלהם לך תדע או דברים אחרים.
 
חח

האמת עסק שם לא זז מי יודע מה

מבין אותו
הם בתקופה הכי טובה שלהם במחזורי שיא.
אבל בכל זאמת סאמסונג חברה קצת יותר גדולה :)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור