משהו ב- OLED מחטיא משהו בפרטים , עומק צבע

  • פותח הנושא פותח הנושא יותם22
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יותם22

אוהב את התחום
הודעות
58
מעורבות
4
נקודות
8
יש לי OLED צבעונית מאוד , אבל משהו במסך OLED
מחטיא בפרטים ועומק צבע בניגוד ל- LED .

יש כאן סרטון שמסביר בעיה ב- OLED

לא יודע אם זה ההסבר לתופעה שאני מרגיש
 

עד לפני שנתיים לערך(לא יצא לי לעקוב אחרי השיפורים האחרונים) ה-full array led של סוני הרגישה לי יותר טבעית מה-oled וגם הרגיש יותר כיף לצפות בה סתם בתוכניות בטלוויזיה ב-yes.
אולי בסרטים בבלו ריי 4-8 k בחדר חשוך האולד תעלה על הלד, אבל לשימוש יום יומי הלד עדיפה, לפחות לעיניי
 
עד לפני שנתיים לערך(לא יצא לי לעקוב אחרי השיפורים האחרונים) ה-full array led של סוני הרגישה לי יותר טבעית מה-oled וגם הרגיש יותר כיף לצפות בה סתם בתוכניות בטלוויזיה ב-yes.
אולי בסרטים בבלו ריי 4-8 k בחדר חשוך האולד תעלה על הלד, אבל לשימוש יום יומי הלד עדיפה, לפחות לעיניי

1. יש משהו בדברייך
2. OLED G4 החדשה חיה חדשה שיכולה להגיע לבהירות שיא ב- HDR שאין דבר כזה בשום מסך
הפירוט , הצבעים , קונטראס באמת חלומי .

אני הצלחתי להגיע מהמחשב שלי למסך G4 ל- HDR 3600 NITSאין פלא שהעיניים שלי נחלשו וראיתי אחר שבוע מטושטש
( 3600 NITS נרשם במחשב , בפרטי הצג )
3. משהו ב- LED מחזיק מעמד בפירוט ונותן לפעמים גוון תלת מימד

4. שלא יובן לא נכון ש OLED לא טוב , מסך שלא צריך כיול
AI מדהים
סאונד מדהים
תמונה שהופכת סרטים דרך USB ב- HDR לחוויה ב- G4

סמסונג
לא תקרב ב- HDR ל- LG
לא בקונטראס
לא צבעים
עם תופעות לוואי רבות בסמסונג
שליטה בכל פרמטר ,
אין רוחות רפאים ב- LG G4
אין רעשים ב- G4
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור