מגבר הרדקור חשמל - מנורות, ספקי כוח והקונפליקט...

  • פותח הנושא פותח הנושא matanoosh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,316
מעורבות
1,755
נקודות
113
עובד כרגע על סט-אפ האוזניות המגניב שלי, שאני עף עליו.
משתמש בספק לינארי UpTone Audio UltraCap LPS-1.2 שמאכיל את הסטרימר MADISON WATTSON שקניתי מערן.
הבעיה עם זה, היא שהספק הזה מכיל יחידת AC-DC שעושה טיקים מעצבנים שעוברים למגבר המנורות.
אני יודע שזה משם בגלל שיחות נפש עמוקות לתוך הלילה עם היצרן של UPTONE.

הפיתרון:
1. להפריד בין הקווים של מגבר האוזניות וה- UPTONE. לא להיט כי יש לי רק קו אחד שהוא ייעודי לסט-אפ. שאר הקווים בחדר עמוסים בג'יפה של מחשבים.
2. למצוא יחידת AC-DC שונה שעובדת בצורה אחרת ומסוגלת להוציא 3A לספק DC-DC בלי הטיקים האלה. הימור. יש למישהו המלצה?
3. פיתרון אחר. הפרדה גלוונית על אותו קו. אולי... שנאי מבדל? יש לי אחלה שנאי אבל הוא 110V-110V. :(

מה עושים?
 

יש לי סוללה מגניבה מוציאה 12v
ברגע שהמכשיר שהיא מזינה עובד היא מנתקת את עצמה מההטענה
מוציאה dc 12v
מזמן לא הפעלתי אותה, אם המתח מתאים, קח לבדוק
תזמין אותי לפלאפל והיא שלך, אין לי בה שימוש
 

תמונות מצורפות

  • IMG_4500.jpeg
    IMG_4500.jpeg
    KB 95.7 · צפיות: 89
עובד ב 220 למרות מה שכתוב
 
כפרה עלייך. תודה. אני ב-5v.
 

סוף סוף קצת אודיו , ברוך השם , בוא תקח גם שנאי מבדל וגם ספק אחד מהם בטוח יסדר לך ,
אוזניות ?????
 
רואה שיש פה חברים שרוצים לעזור , וזה נהדר.
 
לספק הלינארי יש גם 5v
 

סוף סוף קצת אודיו , ברוך השם , בוא תקח גם שנאי מבדל וגם ספק אחד מהם בטוח יסדר לך ,
אוזניות ?????
כפרה עלייך. תודה אלדר. אתה מרחק הליכה מהרכבת, לא?:)
 
כן אבל כבד השנאי, 400 מטר
 
מתן,
הסוללה הזו יכולה להתאים לך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור