P plaster חבר אתר הודעות 24 מעורבות 0 נקודות 0 3/1/09 #1 שלום לכולם, אני שוקל לרכוש את המסך SONY KDL 40L4000. אבל לא ממש מצאתי ביקורות עליו, גם לא בחו"ל. אשמח לכל עזרה וחוות דעת. צפייה: 50% SD DVD 25% DIVX 25% נערך לאחרונה ב: 3/1/09
שלום לכולם, אני שוקל לרכוש את המסך SONY KDL 40L4000. אבל לא ממש מצאתי ביקורות עליו, גם לא בחו"ל. אשמח לכל עזרה וחוות דעת. צפייה: 50% SD DVD 25% DIVX 25%
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 4/1/09 #3 http://www.dtown.co.il/forum/4225-sony-kdl-40l4000-איך-היא.html
P plaster חבר אתר הודעות 24 מעורבות 0 נקודות 0 5/1/09 #4 נכתב ע"י liorkoren: http://www.dtown.co.il/forum/4225-sony-kdl-40l4000-איך-היא.html לחץ כדי להרחיב... תודה ליאור, אבל קיוויתי למשהו יותר מקיף
נכתב ע"י liorkoren: http://www.dtown.co.il/forum/4225-sony-kdl-40l4000-איך-היא.html לחץ כדי להרחיב... תודה ליאור, אבל קיוויתי למשהו יותר מקיף