בעיה בחיבור 32LG60UR לממיר YES

  • פותח הנושא פותח הנושא nadavmm
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nadavmm

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

ברשותי ה-TV הנ"ל עם ממיר יס ADB6642.

קניתי היום כבל SCART<->SVIDEO+2RCA (דו כיווני) של חברת HQ

גם בחיבור הכבל ל-DVD וגם בחיבור לממיר שומעים ורואים שחור לבן.

מישהו יודע מה הבעיה?

הגדרתי את הממיר שיוציא אות SVHS מהסקארט (הגדרות) ובל זאת זה המצב.

לא טעיתי בכיווניות של הסקארט, בכיוון השני (ע"י הזזת הבורר) לא רואים כלום ולא שומעים.

אשמח לעזרה

נדב
 

גם שומעים שחור לבן? זו כבר תקלה נדירה :)

הטלויזיה מוגדרת על מולטיסיסטם?
 
הבעיה הייתה

בחיבור SVIDEO במסך. לאחר "משחק" אגרסיבי למדי (יחסית למסך חדש) הופיע צבע במסך ועכשיו הכל תקין גם בהוצאה והכנסה מחודשת של המחבר.

אני חייב לומר שאני קורא המון בפורום והופתעתי מהעובדה ש"התקלתי" אותך בתופעה שלא ידעת להסביר. (ומסתבר שהיא פשוטה למדיי) (lol)
 
שמח שהסתדר.
מה הכוונה ב"משחק"? איך זה הסתדר?
 

גם שומעים שחור לבן? זו כבר תקלה נדירה :)

הטלויזיה מוגדרת על מולטיסיסטם?

קשה לתקן"שמיעה בשחור לבן"
ברגע שהמחבר לא מוכנס עד הסוף או אחד הפינים עקום מתקבל שחור לבן גם בדיוידי.
לידעתי הצבעים המתקבלים בממיר 6642 לא תקינים ומשובשים בחלק מהערוצים.הכחול הופך
סגול וכ"ו.הירוק צהבהב.התמיכה המלאה לצבע מתקבלת ב3100S.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור