Roon nucleus one

  • פותח הנושא פותח הנושא shema56
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shema56

אוהב את התחום
הודעות
190
מעורבות
12
נקודות
18
קיבלנו היום מייל על המוצר הזה מישהו יכול לתת הבהרות והאם זמין בארץ בעתיד ומי משווק
 

שאלתי אם זמין בעתיד בארץ
 
שאלתי אם זמין בעתיד בארץ

אהה, היה יבואן
הם כותבים שזה יהיה זמין במאי
אבל אני אישית חושב שזה לא משתלם להם להביא מוצר ב-500$, בטח הוא יעלה פה יותר
זה plug & play, לא תוכל להזמין לבד?
 

אביעד אני רואה הביא אותם פעם
 
מה זה? , קמת מוקדם מיכאל !:לב:
 
מה זה? , קמת מוקדם מיכאל !:לב:

אני קם ב-5:30 כל יום
איך אתה מרגיש?
 

היבואן הוא אלון נויימן
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור