הרמקולים הכי טובים בעולם ?

  • פותח הנושא פותח הנושא Audiofile
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שומעים את המחיר ו ישר... כולם ישר וואו נשמעים סוף, כאילו עברו אצל כולם בבתים, כולם שמעו אותם או יכולים להוציא מהם משהו בכלל עם מגברים שפויים עם איזה הגברה בכלל אפשר להוציא צליל מרמקולים כאלה ?! ברור כל אחד יירצה רמקול שמודבק עליו תג של חצי מליון דולאר ולשבת כמו קינג אצל החברים ולנפנף בו, מה אפשר לעשות איתו זו כבר שאלה אחרת, עוד גימיק שיווקי.
 
שומעים את המחיר ו ישר... כולם ישר וואו נשמעים סוף, כאילו עברו אצל כולם בבתים, כולם שמעו אותם או יכולים להוציא מהם משהו בכלל עם מגברים שפויים עם איזה הגברה בכלל אפשר להוציא צליל מרמקולים כאלה ?! ברור כל אחד יירצה רמקול שמודבק עליו תג של חצי מליון דולאר ולשבת כמו קינג אצל החברים ולנפנף בו, מה אפשר לעשות איתו זו כבר שאלה אחרת, עוד גימיק שיווקי.
פחות המחיר
יותר מי שעיצב אותם
לגבי הגברה אין לי מושג
חצי מיליון זה לא הרבה
יש היום רמקולים שעולים הרבה יותר.
 

חחחח . אוכלים אותם בלי מלח. ודברים אלו ניבדקו
 

תמונות מצורפות

  • IMG-20200413-WA0015.jpeg
    IMG-20200413-WA0015.jpeg
    KB 93.3 · צפיות: 168
לדעתך הוא מיותר
לדעתי הוא בכלל לא
גם בכלל לא נראה לי שהפוסט הוא האישיו כאן אלא שכותב הפוסט -אני , הוא המיותר בכל הסיפור הזה .
בכל מקרה מצפה לפוסטים הגאוניים והלא מיותרים בכלל שלך בעתיד :לב:
אי אפשר להאשים אותך שאתה לא חד תפיסה.
אתה פשוט משעמם.
 

אי אפשר להאשים אותך שאתה לא חד תפיסה.
אתה פשוט משעמם.
אוקייוש מה שתגיד "מתנוש"
אגב חייב לציין שהתגובה שלך הייתה מרתקת ולא משעממת בכלל
 
נערך לאחרונה ב:
Verity Montsalvat

אבל אני לא חסיד של מפלצות אלא אם כן יש לך ארמון
 

תמונות מצורפות

  • RMAF-Verity9.jpg
    RMAF-Verity9.jpg
    KB 91.1 · צפיות: 159
אי אפשר להאשים אותך שאתה לא חד תפיסה.
אתה פשוט משעמם.
אי אפשר להאשים אותו בשיעמום כי בכל פעם שהוא נכנס לפורום בכל הכינויים שלו הוא מצליח לעורר תגובות.
מה שכן אפשר להאשים אותו הוא שהוא גם חוזר על עצמו וגם שהוא לא התפתח וניסה להבין דברים שבפעמים הקודמות וגם הפעם ניסו להסביר לו. כנראה שיש כאלה שיכולת ההבנה שלהם מוגבלת וצריך להבין שגם לכאלה יש מקום בפורום…
 

תמונה יותר ברורה
cabasse atlsntis לא רואים את B&w חברת שפוני ממטר חח.
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20240422-121112_Facebook.jpg
    Screenshot_20240422-121112_Facebook.jpg
    KB 80.4 · צפיות: 182
זה סמל סטטוס מי יכול לשמוע מוזיקה עם כזה דבר בכלל
 
אני אפילו לא רוצה סאב, גם ככה יש מספיק באסים אצלי .
 

מצופה עור , 210 סמ , והרבה יותר יפה מהדרעק הזה שפרסמתם
 

יש מצב שאילו הרמקולים הטובים בעולם... מעולם לא שמעתי אותם ... יש להם נתונים טובים ואני מאמין שהם נותנים בראש ... קשה לי להאמין שחברת טידאל תוציא רמקול לא טוב ... לצערי מעטים האנשים על כדור ארץ ששמעו אותם ... ניראה לי שצריך לשדוד 10 בנקים בשבילם ... מישהו מתנדב להיות הנהג מילוט ?

 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור