Paradigm Founder 100F ומגבר Yamaha R-N1000A במבחן

  • פותח הנושא פותח הנושא dtown
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,890
מעורבות
816
נקודות
113
שרשור תגובות לכתבה: https://www.dtown.co.il/paradigm-founder-100f
 

נו טוב במחיר הזה חייב לההיות משו משו אבל יהיה מעניין להאזין להם
 
מדוע הבחירה במגבר הזה? ולמה לא לשדך מגבר נוסף באותה רמת המחיר רק לצורך השוואה
 
מדוע הבחירה במגבר הזה? ולמה לא לשדך מגבר נוסף באותה רמת המחיר רק לצורך השוואה
תודה על השאלה!
המגבר הזה שודך לרמקולים אלו מכיוון שלטענת היבואן הם מהווים שילוב אופטימלי זה עם זה. אולם זה אינו סוף פסוק, מכיוון שבכוונתי לשדך לרמקולים הללו גם הגברה אחרת, ברמת מחיר שונה, כדי שנקבל פרספקטיבה רחבה יותר. זו כאמור צפויה בהמשך, ואני מתכוון לספק משוב גם עליה.
 

רק בישראל מגבר של 1500 יורו מגיע ל-12 אלף ש״ח...לייבא לבד בקלות!
 
פעם פאראדיים היה שם דבר אני זוכר בסטריאו סטאר היו עומדים בתור, סשנים מחתרתיים של השמעות בלילות היה אוירה אחרת, שעות היינו בחנות הנפלאות הזאת ו חולמים .... פאראדיים היה שם כמו שוולוו היה שם, כמו שאופל היה שם.
 
פעם פאראדיים היה שם דבר אני זוכר בסטריאו סטאר היו עומדים בתור, סשנים מחתרתיים של השמעות בלילות היה אוירה אחרת, שעות היינו בחנות הנפלאות הזאת ו חולמים .... פאראדיים היה שם כמו שוולוו היה שם, כמו שאופל היה שם.

יש לך וולוו?
רכב מצוין בכל קנה מידה

Paradigm נתן ערך, בטח בהשוואה ל-B&W באותה רמת מחיר. נחמד עבור מערכת קולנוע בייתי ברמת כניסה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור