הרמקולים הכי טובים בעולם ?

  • פותח הנושא פותח הנושא Audiofile
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
400
מעורבות
61
נקודות
28
Vivid Audio Moya M1
רמקולים 5-way עם 8 וופרים(!)
מחיר : 465,000 דולר
117515-391c117c0fea1a68c2c464925b1f1280.jpg
Vivid_audio_Moya_M1_speakers_review_matej_isak_mono_and_stereo_2023_high_end_audiophile_luxury...jpg
Vivid_audio_Moya_M1_speakers_review_matej_isak_mono_and_stereo_2023_high_end_audiophile_luxury...jpg
Vivid_audio_Moya_M1_speakers_review_matej_isak_mono_and_stereo_2023_high_end_audiophile_luxury...jpg
Vivid_audio_Moya_M1_speakers_review_matej_isak_mono_and_stereo_2023_high_end_audiophile_luxury...jpg
 

עזוב את המחיר.
ממר לורנס דיקי האגדי אחרי הנאוטילוס והגאיה הייתי מצפה לראות משהו הרבה יותר יפה ומעוצב מהדבר הזה. אין לי ספק שנשמע מטמטם (הגאיה רבע מהדבר הזה ונשמע אש) אבל ראבק, למה לקחת 4 ראשים של הנוסע השמיני ולחבר אותם ביחד? למה???
מאכזב ברמה העיצובית.
 
עזוב את המחיר.
ממר לורנס דיקי האגדי אחרי הנאוטילוס והגאיה הייתי מצפה לראות משהו הרבה יותר יפה ומעוצב מהדבר הזה. אין לי ספק שנשמע מטמטם (הגאיה רבע מהדבר הזה ונשמע אש) אבל ראבק, למה לקחת 4 ראשים של הנוסע השמיני ולחבר אותם ביחד? למה???
מאכזב ברמה העיצובית.
הנאוטילוס זה הרמקול הכי יפה אי פעם
 
הנאוטילוס זה הרמקול הכי יפה אי פעם
אכן יפה..
אבל בינוני למדי.
 

עזוב את המחיר.
ממר לורנס דיקי האגדי אחרי הנאוטילוס והגאיה הייתי מצפה לראות משהו הרבה יותר יפה ומעוצב מהדבר הזה. אין לי ספק שנשמע מטמטם (הגאיה רבע מהדבר הזה ונשמע אש) אבל ראבק, למה לקחת 4 ראשים של הנוסע השמיני ולחבר אותם ביחד? למה???
מאכזב ברמה העיצובית.

פחות מתחבר לעיצוב הדרדסי של הגאיה
אבל על טעם וריח...
 
המחיר אומר שהם הכי טובים?
הרי יש "כסאות" זהב ב מיליון דולר..מה זה אומר ?
לא ראיתי הרבה רמקולים אולטרה היי אנד בגודל כזה עם כ"כ הרבה וופרים ודרייברים בכללי שהם 5- way וגם תוכננו על ידי אדם אגדי שיצר את הרמקול כנראה הכי אייקוני בהיסטוריה
 

לא ראיתי הרבה רמקולים בגודל כזה עם כ"כ הרבה וופרים ודרייברים בכללי שהם 5- way וגם תוכננו על ידי אדם אגדי שיצר את הרמקול כנראה הכי אייקוני בהיסטוריה

מספר האלמנטים לא מצביע בכלל על טיב הרמקול לכאן או לכאן

יש הרבה אגדות.
 
מספר האלמנטים לא מצביע בכלל על טיב הרמקול לכאן או לכאן

יש הרבה אגדות.
זה לא רק הכמות
זה בעיקר האיכות
יש מלא רמקולים פח עם ים דרייברים
אבל אין עוד הרבה רמקולים אולטרה היי אנד בסדר גודל כזה
 
זה לא רק הכמות
זה בעיקר האיכות
יש מלא רמקולים פח עם ים דרייברים
אבל אין עוד הרבה רמקולים אולטרה היי אנד בסדר גודל כזה

פחות מתחבר לזה.
 

פחות מתחבר לזה.
אישית גם אני לא
אבל לא פוסל לא שאני יכול בכלל לקנות אותם .
כל רמקול שהוא תכנן נשמע מעולה מהנאוטילוס ועד דגמי ה Vivid אז מניח שזה לא יוצא מהכלל
 
נראה לי שהדבר הכי פרגמטי בו זה שבבוא העת הוא יוכל לשמש כארון קבורה.
 
אישית גם אני לא
אבל לא פוסל לא שאני יכול בכלל לקנות אותם .
כל רמקול שהוא תכנן נשמע מעולה מהנאוטילוס ועד דגמי ה Vivid אז מניח שזה לא יוצא מהכלל

מכבד אדם וטעמו שלו.
על טעם וריח...

בכל אופן
לא שאני נגד,
אבל נראה לי כ- (עוד) שרשור מיותר לא...?
 

מכבד אדם וטעמו שלו.
על טעם וריח...

בכל אופן
לא שאני נגד,
אבל נראה לי כ- (עוד) שרשור מיותר לא...?
מה מיותר בפוסט על רמקול ייחודי חדש שאין עוד כמוהו בעולם ומעולם לא היה שנוצר על ידי מהנדס אגדי ?
 
סליחה לאיזה נאוטילוס אתם מתכוונים של B&w.?
 
פחות מתחבר לעיצוב הדרדסי של הגאיה
אבל על טעם וריח...
מבין לגמרי. אבל הגיאה עדיין מאוד איסטטי בעיני. יש לו קוים זורמים. זה עובד טוב. בין אם אתה מתחבר אליו או לא. היצור כלאים הזה בעיני פשוט לא שם. דעתי האישית.
 

בוקר טוב

התשובה נמצאת בגוף השאלה.
לדעתך הוא מיותר
לדעתי הוא בכלל לא
גם בכלל לא נראה לי שהפוסט הוא האישיו כאן אלא שכותב הפוסט -אני , הוא המיותר בכל הסיפור הזה .
בכל מקרה מצפה לפוסטים הגאוניים והלא מיותרים בכלל שלך בעתיד :לב:
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור