Switch

  • פותח הנושא פותח הנושא viamusic
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אפרופו כבלי רשת, אני מניח כי ההמלצה היא להשתמש בכבלי UTP שהם פשוטים יותר נפוצים יותר וללא הארקה כך ש-ground loop לא בא בחשבון

לגבי STP בממשקים Ethernet משתמשים בשנאי כך שאין חיבור ישיר גם כן, אבל הבנתי כי זה לא כך בכל מקום בטח בלוחות הזולים שיש בסטרימרים
מעניין, צריך לבדוק את זה

15822576_1520685207960579_245393463246201936_n.jpg
 
כבר תפסתי את נורדוסט מרמים בהדגמה , הם פשוט מנגנים אחרי ההקלטה קובץ משופר של אותו שיר
 

במקום לחבר ספק לינארי לראוטר, תוסיף באמצע סוויץ'.

ראוטר --> סוויץ --> סטרימר
*חשוב שלא יהיה מחובר שום דבר נוסף לסוויץ

כיצד הסוויץ יכול לעזור במקרה שלי?
אם אני מחבר את הסוויץ לחשמל אצלי במפצל של המערכת, אני לא אכניס רעשים מהספק שלו למערכת?
 
אם אני מחבר את הסוויץ לחשמל אצלי במפצל, אני לא אכניס רעשים מהספק שלו למערכת?
אתה כן אבל תרוויח יותר מלבודד את הסטרימר מהראוטר/מודם.
אם אפשרי אל תחבר למפצל שנאים, שאליו מחוברים שאר רכיבי האודיו במיוחד המגבר והקדם מגבר.
 
אתה כן אבל תרוויח יותר מלבודד את הסטרימר מהראוטר/מודם.
אם אפשרי אל תחבר למפצל שנאים, שאליו מחוברים שאר רכיבי האודיו במיוחד המגבר והקדם מגבר.
גיליתי שיש לי יציאה לא מנוצלת מהספק הלינארי שלי אז אוכל לחבר את הסוויץ לשם.
האם סוויץ TPLINK פשוט יעשה את העבודה?
 

גיליתי שיש לי יציאה לא מנוצלת מהספק הלינארי שלי אז אוכל לחבר את הסוויץ לשם.
האם סוויץ TPLINK פשוט יעשה את העבודה?
אני מעדיף את ה NETGEAR זה גם מה שאצלי אבל אפשר TP-LINK
אבל לפחות לא אלו בקופסאת פלסטיק ב 40 שקל.

איזה ספק יש לך?

אני בדיוק מחפש כזה שיכול להוציא פעמיים 12V

 
כיצד הסוויץ יכול לעזור במקרה שלי?
אם אני מחבר את הסוויץ לחשמל אצלי במפצל של המערכת, אני לא אכניס רעשים מהספק שלו למערכת?
תשתמש בספק כוח ליניארי איכותי שלא מייצר הרבה רעש חשמלי כמו הספקים המקוריים שמגיע עם סוויד תקשורת רגיל.
 
התמודדות עם jitter ורעש בהשמעת אודיו הם נושאים שיש לשים עליהם דגש למי שמחפש להשיג חוויית שמע באיכות גבוהה. להלן ההסבר:

1. jitter ברשתות: רשתות המבוססות על אתרנט סובלות מjitter כתוצאה מפרצי נתונים. זה מחייב Buffer ותיקון שעון לפני הזרמת הנתונים ל-DAC.

2. jitter ב-USB: בנוסף, יציאת USB קיימות בעיות jitter עם הגעת מנות (Packets) בלתי צפויות, דבר הדורש זיכרון מקומי/Buffer ותזמון מחדש להפעלה יעילה.

3. המגבלות בהפחתת jitter: ניסיון להפחית את ה jitter ברמת הנתונים מאתגר מאחר והפרוטוקולים עצמם מטילים מגבלות על שיפור.

4. רעש חשמלי ממקורות ממוחשבים: הרעש החשמלי שנוצר על ידי מחשבים יכול להשפיע ישירות על איכות השמע, בעיקר במהלך המרה לאודיו באמצעות ה-DAC, מכאן החשיבות לשימוש בספק כוח איכותי ככול האפשר.

5. שימוש בבידוד האופטי: לעתים קרובות נדרש בידוד אופטי גם לאחר הבידוד של מקור הרעש כדי למנוע תלות בפרוטוקול המבוסס על נתוני מחשב.

6. פרוטוקולים מותאמים לאודיו: המסקנה (האוטופית), פרוטוקול אופטי המיועד בלבד לשמע, מסונכרן עם שעון ה-DAC שיהיה מסוגל להצפנה קלה בעזרת חומרה עם רעש נמוך.

7. שימוש בבידוד לרשת אתרנט דוגמת Aardvark ( https://gy8.eu/review/aardvark-in-line-rj45-filter/ ) או שימוש בבחיבור דיגיטלי מסוג XLR (AES/EBU) יכול לפתור חלק מהבעיות הנוצרות מ jitter ורעש, אם זאת גם לחיבורים אלו יש את הבעיות והמגבלות שלהם והבחירה נשארת בידוד אופטי.

jitter ורעש מהווים אתגרים להשגת איכות שמע מקסימלית, במיוחד בהקשר של רשתות מחשבים ופרוטוקולים.
טיפול בבעיות אלו עובר דרך פתרונות העשויים לכלול גישות שונות מהותיות להעברת נתונים ובידוד.
 

אני מעדיף את ה NETGEAR זה גם מה שאצלי אבל אפשר TP-LINK
אבל לפחות לא אלו בקופסאת פלסטיק ב 40 שקל.

איזה ספק יש לך?

אני בדיוק מחפש כזה שיכול להוציא פעמיים 12V

יש לי ספק לינארי שנקרא Shanti בזמנו קניתי אותו לרספברי שלי (מריץ volumio ממש מרוצה מהתוכנה הזו) לאחר פרק זמן שדרגתי לספק של טדי (שיפור שמיע)
כעת ה Shanti מזין את ה mibox שלי (משמש ל Netflix וקודי) וכעת נראה לי שאנצל אותו גם לטובת הסוויץ שתומך במתח של 5v 1a.

חשבתי לרכוש את זה של TPLINK:

 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור