שמע זה נהדר תביא עוד תוכן כזה
פרוגרסיב אינסטורמנטלי
https://www.amazon.com/dp/B097SK49N2?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details https://tidal.com/browse/album/184597780 ? כבוד!להקת פרוג מאוד וותיקה , לדעתי התקליטים חדשים שלהם יותר יפים להלן :
נכון, בעיה רק שהם מגיעים עם מופע 30 שנה לאלבום Icon שפחות אהוב עלי…אגב פרדייז לוסט מגיעים לארץ:https://metalshop.co.il/product/paradise-lost-הופעה-בישראל/
אני פחות מתחבר לגרוולינגו DEATH METALSwallow the sun
וואו. הייתי בהופעה שלהם בארץ ב- 92. מדהים שהם עדיין נותנים בראש.אגב פרדייז לוסט מגיעים לארץ:https://metalshop.co.il/product/paradise-lost-הופעה-בישראל/