אופנת ה״ רגיעון״ שפשטה לאחרונה ביצרני האודיו

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,753
מעורבות
1,975
נקודות
113
בשנים האחרונות פשטה אופנה של רמקולים רגועים להפליא עיי היצרנים ,
ואני לתומי חושב לאן נעלמו הזמרות ש צורחות במיתרי הקול הדקיקים שלהם ,למה הטויטר כל כך סתום ,
ובנוסף , מה עם איזה פאנץ בריא בבס או איזה עומק של מטוס ממריא במיד בס ? הרי סקסופון שיורד לא נשמע כמו חלילית ,מה עם גודל הבמה שבנתונים הללו יוצר במה של תיאטרון בובות ולא במה גדולה ומלהיבה ,
כל זה גם קשור הדוקות לציוד , הקדם למשל צריך ״ לחשמל״ המגבר ובטח שלא לגרום לו להמהם ברכות לכאורה ״ מוזיקלית,״, עשינו אני והחברים שלי. נסיון מה קורה לצליל כשלקדם אין מספיק אנרגיה במגבר לא נציל , הבדל תהומי ברגע שיש אפשרות לכוון הגיין והדמפינג פקטור במגבר , עולם אחר,
מערכת שמכוילת נכון מעבירה לך את הדימיקה , צלולה יותר גם כאשר יש צריחות טבעיות של זמרים מסוימים כי ככה הם שרים ( לא כולם לאונרד כהן), יש צורך לתת לראלי סטיות להשפך גם אפ אלו לא אמות המידה של ״ מבינים ״ למיניהם ,
מערכת מהמהמת ללא שום שפיצים בכל התדר כולל בסים קצת משעממת ואינה מעידה על שופ אנינות טעם כפי שחושבים רבים כי פשוט ככה יצא להם,
אולי הגיע הזמן לשנות קצת את הגישה ״ אני יכול לשבת שעות ולשמוע ״,
גם אני יכול לשבת שעות , רק בהתרגשות שקרוב לחי ולא איזה זמזום על גבול המונוטוני .
 

השניצל הלילי
שניצל והיפוכו
 
הכי טוב לחבר אקולייזר ואז אפשר לשחק איך שרוצים
 
יש צריחות טבעיות של זמרים מסוימים כי ככה הם שרים ( לא כולם לאונרד כהן)
זמר שצורח הוא חוטא לתפקידו. זמר זועק לא צורח. צרחות זה חוסר איזון בהקלטה ואני חושב שזה צריך להיות מטופל ברמת טכנאי האולפן. בכלל, הרבה ממה שתיארת יכול להיות משוייך להקלטות מודרניות שמשתדלות להיות יותר מקצועיות ומאוזנות.
מעבר להכל יש את הרגישות הפיזית של כל מאזין - הנה אצלי לאחר תיקון טרנספורט והחלפת אינטרקונקט הרגשתי קצת צווחנות לא נעימה ולוחצת באזור המיד היי ( זמרים וכלי נשיפה בעיקר ) וחשבתי לעצמי, בהכירי את רוב מגמות השמיעה מקרב מי שאני מכיר, שאם מישהו שהיה שומע ייתכן ולא היה מבין על מה אני מדבר... אבל לי זה הציק מאוד ואפילו תיסכל. השתפר אגב, ב"ה.
 

אקסל רוז, סולן guns and roses וג'ימס הארטפילד סולן מטאליקה יתווכחו איתך בנושא
והיום אקסל עושה יותר פנטומימה של זמר..חחחח . אני לא יודע בדיוק איך באנגלית אני אבדל בין זעקה לצרחה במובן העיברי תנכ"י שלה ( ויזעקו בני ישראל , לא צרחו..ויש משמעות לעניין ולכל מילה) . אולי זעקה זו צרחה עם יותר באס :D ושמגיעה מהנשמה פחות דרמה יותר אותנטיות. אז כן, יש את הז'אנר היותר אגריסיבי אלים וצעקני, לאו דווקא רק במטאל ורוק אלא גם בפופ ולעיתים גם בג'אז, אני קשה לי עם זה ומי שרוב הקריירה שלו זה צרחות הוא לא זמר בעיניי- באותם קטעים שצרח. ייתכן שאמן ייתכן שפרפורמר ייתכן וייתכן... אבל בעיניי זמר מבצע צריך שיהיה לו אינטלגנציה ויכולת העברת מסר וקריאת שיר בכל הרבדים. ואיזון חד כסכין.
מזל שאקסל רוז וגם לא הארטפילד קוססים ציפורניים ויושבים ומצפים לדעת מה אני חושב עליהם... חחחח הצליחו יפה גם בלעדיי.
אבל, בממלכה שלי "רק אני קובע!" .

והסתקרנתי אז הנה דיון קצר ומעניין מתוככי הז'אנר המתכתי..

 
נערך לאחרונה ב:
אבל, בממלכה שלי "רק אני קובע!" .
:בעד:
 

הכוונה לא בדיוק לצריחה מתמשכת , אבל יש להם מיתרי קול שצריכים להשמע , אגב שוקרון היקר , ב״דכ כלל אתה משדר בam ואני קולט בfm
 
הכוונה לא בדיוק לצריחה מתמשכת , אבל יש להם מיתרי קול שצריכים להשמע , אגב שוקרון היקר , ב״דכ כלל אתה משדר בam ואני קולט בfm
כל עוד אתה קולט והאנטנה פעילה הרווחת!

אני old fashioned אוהב שהמבצע שומר על פאסון דיקציה ורגש. אגב, שמעתי עם בן דודה שלי, קטן ממני בעשור וחצי , במערכת שהוא נועץ בי בהרכבתה, ביקשתי ממנו שישים דמארי " שובי בת ירושלים" הוא היה מוקסם ואמר בעצמו וואוו איזה דיקציה והבעה ורוך ועוצמה ! ואנריקו מסיאס אלבום מוקדם, וקצת דיאנדרה, עשיתי לו ערב זקנים חחחח אבל ישר הבין את העניין.
 
כל הכבוד, אשמח לשמוע
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור