Roon neuclous

  • פותח הנושא פותח הנושא shema56
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

זה הכל תלוי איך ה dac מחובר ל roon
נכון, אם ROON CORE מחובר לשרת מוזיקה חיצוני, ומשרת המוזיקה ל DAC אזי ההשפעה של חומרת ה CORE פחות או שלא תשפיע יותר מידי, במילא כול הפקטות יעברו פירוק, הרכבה מחדש ותיזמון בשרת המוזיקה שיעביר אותם ל DAC.
 
אם הדאק מחובר בכבל רשת וממשק ל Roon בפרוטוקול RAAT, במילים אחרות 'Roon Rady',
הקופסא אליה רץ ה Roon Core לא תשפיע על הסאונד!!
Roon בעצמם רושמים את זה באתר שלהם.

ספק איכותי/לינארי הייתי מחבר לסוויץ אליו מחובר הדאק.

אצלי אחרי הרבה מישמש ה core רץ על NUC שמחובר לרשת ב Wifi, סתם כי זה נוח.
Roon טוענים שחיבור עם כבל רשת משפיע על האיכות לטובה, אני עדיין בוחן את העניין.
 

אם הדאק מחובר בכבל רשת וממשק ל Roon בפרוטוקול RAAT, במילים אחרות 'Roon Rady',
הקופסא אליה רץ ה Roon Core לא תשפיע על הסאונד!!
Roon בעצמם רושמים את זה באתר שלהם.
יכול להפנות למה ש Roon כותבים באתר שלהם? מעניין, לא מצאתי. בדיוק התצורה שאני מחובר. ה core על נייד מק שמחובר לרשת בחדר אחר. מאלץ אותו להישאר דלוק:)
 
יכול להפנות למה ש Roon כותבים באתר שלהם? מעניין, לא מצאתי. בדיוק התצורה שאני מחובר. ה core על נייד מק שמחובר לרשת בחדר אחר. מאלץ אותו להישאר דלוק:)

הוא גם מציין את זה עוד כמה פעמים,
בנוסף זה היה גם במאמר אבל אני לא מצליח למצוא אותו
 
מצטרף להמלצות על NUC + ROON ROCK
שזה NUCLEUS בבנייה עצמית וזול הרבה יותר

לפני 4 שנים בערך בניתי מחשב כזה (ואני לא איש מחשבים, וזה היה קלי קלות)
המחשב הקטן מחובר לראוטר בארון התקשורת ומתפקד כROON CORE
רחוק מהעין ורחוק מהמערכת ואז אם המאוורר של ה NUC עובד מדי פעם אתה לא מרגים
ככה אין חיבור פיזי בין המחשב שמריץ ROON לסטרימר, מה שחוסך לדעתי גם את נושא הספק המיוחד למחשב או מארז FANLESS מיוחד

במערכת יש סטרימר-דאק ROON READY כמו שכתבו כבר
ואתה שולט דרך IPAD או הטלפון


הנוחיות האינטגציה והממשק הנוח של ROON מנצחים את כל תוכנות הסטרימרים האחרים
 

סטרימר, דאק Roon Ready
אני ממליץ לחבר לסוויטץ' נפרד עם ספק כוח איכותי שלא מחובר אליו שום מכשיר, מחשב נוספים.

נניח אצלי: דאק (roon ready) > סוויץ' > ראוטר.
ואם בנוסף לדאק אני מחבר את מחשב PC לסוויץ', אנ אשכרה שומע רעש חשמלי ממש חלש אם אני מצמיד את אוזן לרמקול.

ככה המחשב PC, טלוויזיה, nuc מחוברים לראוטר ושקט מוחלט יוצא מהדאק.

אין לי שום דבר fancy, סה״כ סוויץ Netgear 308 קניתי ב KSP והספק שהגיע איתו.
פחות מתחבר לקונספט של סוויצ'ים ״אודיופילים״.

אני מאמין שאם אקנה 4 סוויצ'ים של netgear 305 מאמזון והשרשר אותם + ספק לינארי עם 4 יציאות.
אקבל תוצאה יותר טובה מכל סוויץ ״אודיופילי״.
 
סטרימר, דאק Roon Ready
אני ממליץ לחבר לסוויטץ' נפרד עם ספק כוח איכותי שלא מחובר אליו שום מכשיר, מחשב נוספים.

נניח אצלי: דאק (roon ready) > סוויץ' > ראוטר.
ואם בנוסף לדאק אני מחבר את מחשב PC לסוויץ', אנ אשכרה שומע רעש חשמלי ממש חלש אם אני מצמיד את אוזן לרמקול.

ככה המחשב PC, טלוויזיה, nuc מחוברים לראוטר ושקט מוחלט יוצא מהדאק.

אין לי שום דבר fancy, סה״כ סוויץ Netgear 308 קניתי ב KSP והספק שהגיע איתו.
פחות מתחבר לקונספט של סוויצ'ים ״אודיופילים״.

אני מאמין שאם אקנה 4 סוויצ'ים של netgear 305 מאמזון והשרשר אותם + ספק לינארי עם 4 יציאות.
אקבל תוצאה יותר טובה מכל סוויץ ״אודיופילי״.
לי יש מזל משום שאני עובד עם בחור שמשדרג סוויצ׳ים רגילים ולוקח מחירם שפויים (אבל מסרב להפוך את התחביב שלו לעסק ועובד רק עם כמות מצומצמת של אנשים). הבעיה עם הסויצ׳ים האודיופילים היא בעיקר המחיר (אותו סיפור של הנוקלאוס - לוקחים חומרה רגילה ומייפים אותה קצת ואחר כך מוכרים אותה בפי 4 כסף). אבל סויץ׳ משודרג עם ספק כח לינארי משנה גם משנה (כמו גם בידוד נוסף מהרשת הביתית עם fiber converter).
 
תודה רבה לכל המשיבים!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור