בעיה באנדרואיד

  • פותח הנושא פותח הנושא Mamuta
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Mamuta

אוהב את התחום
הודעות
296
מעורבות
2
נקודות
18
יש לי טלויזיה סוני עם מערכת הפעלה של אנדרואיד
דגם : SONY 75" XF9005
היום בבוקר התחילה לעשות כיבויי והדלקה כל חצי שעה עד שעה
באופן עצמאי, עשיתי עדכון תוכנה לאנדרואיד 9 ועדיין ממשיך
לעשות את הכיבויי וההדלקה.
מישהו מכיר את התופעה? בעיה? איך מסדרים את זה?

תודה
 

צא מנקודת הנחה שאולי זאת בעיה בטלויזיה או בשלט ולא ספיציפית באנדרואיד.
יש אצל סוני מצב דיאגנוסטיקה, תברר איך מפעילים אותו ותן לטלוויזיה לבדוק את עצמה.

 
כיבוי מוחלט או שהמסך פשוט עובר לשחור?
 
תודה על תשובתך.
עשיתי דיאגנוסטיקה אין בעיה שם.
עשיתי איפוס רך לא עזר.
 

תודה על תשובתך.
עשיתי דיאגנוסטיקה אין בעיה שם.
עשיתי איפוס רך לא עזר.
היא לא מכבה את עצמה בזמן שהיא במצב דיאגנוסטיקה? השארת אותה במצב הזה מעל לחצי שעה?
 

כשמחובר אליו התקן חיצוני או כשהטלוויזיה מריצה יישומים פנימיים?
רואה טלויזיה רגיל ביס בלי שום חיבור אליה בלי שום יישום שידור רגיל ופתאום אחת לחצי שעה עד שעה כיבויי עצמי ומדליק את עצמו והכל לבד
 
היא לא מכבה את עצמה בזמן שהיא במצב דיאגנוסטיקה? השארת אותה במצב הזה מעל לחצי שעה?
לאאאאא. עשיתי דיאגנוסטיקה לקול ולתמונה עשיתי פתרון בעיות אין שום בעיה במכשיר כך כותב סיכום הדיאגנוסטיקה. הכיבויי לא קשור לבדיקות, בצפיה רגילה בשידורים רגילים היא מכבה ומדליקה את עצמה לבד.
 
נשמע כמו התחממות/ספק כוח
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור