בני קרטר - Jazz Giant

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
אני שומע עכשיו את בני קרטר - JAZZ GIANT, שכבר היה מוזיקאי ג'אז מרכזי במשך כמעט 30 שנים כשהקליט את הסשן הזה החזק במיוחד, עבור חברת ההקלטה Contemporary.
עם תרומות בולטות של נגן הסקסופון הטנור בן וובסטר, הטרומבוניסטן פרנק רוסולינו והגיטריסט בארני קסל, קרטר (שמנגן קצת בחצוצרה ב-"How Can You Lose"), נמצא בכושר מעולה עם חמישה סטנדרטים ושניים מקוריים שלו. המוזיקה הנצחית הזו היא מעבר לקטגוריות הפשוטות של "סווינג" או "בופ" וצריכה להיקרא "קלאסית".
אני יושב מדושן מרוב עונג, שיהיה לכם ערב קסום.

 

מעולה.
זה נשמע מדהים גם בטייפ דאבל קאסט.
 
אני יושב מדושן מרוב עונג
טוב, זה המפלצות ה(מדהימות) החדשות,לא?;)
תהנה הרבה ותודה על ההמלצה המצוינת.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור