מוזיקה? כאן בדו-ערוצי?


מצב
הנושא נעול.
אולי אתה לא יודע המילים שאתה מוציא מהפה
אתה לא אדון להם יותר לא תוכל להחזיר אותם יותר, אבל ממך אני לא יכול לצפות ליותר,
אצלי אתה לא יכול להימלט נתתי לך הזדמנות
לא זיהית אותה חבל, יש פוסט שאתה משבח
את דני דקל ויגאל לסרי שעשו לך הזמנה חינם לסרי תיקון חינם דקל, אני הגבתי שכל אחד דקל
ביקש על תיקון 1200 ש"ח והמסירה ביקש שאני צריך להוסיף לו עוד 300 ש"ח זה נראה לך סביר,
הלכתי הוא מלמל שאני עוד אצתרך אותו,
לסרי לא שירת אותי למרות שהינו ביחסים טובים,
ואז אתה הגבת בטח אתה קרציה מוצצת דם,
למי אתה כותב את זה לבן ניצולי השואה.
אז הגבתי בירכתי אתך בחום הגבת "אהבתי"
הפוסט הזה קיים ואתה בטוח זוכר
אני אבקש מיגאל ומדני ששילמתי לשניהם על החלק ועל ההרכבה , התחרפנת
 
אתה השתגעת , דני דקל חבר טוב שלי , מאיפה אתה מביא את זה , הוא הטכנאי שלי ,ויש ביננו הערכה הדדית ,אתה הוזה הזיות כנראה ?

דני דקל איש זהב
 

ראיתי שמחקת. תודה.
מאחל לך בריאות.
יתכן שהיו מקרים שלא התחשבתי בפרנסתך ודהרתי קדימה בענייני אי-הדיוקים הטכניים כאילו הם הדבר החשוב בעולם, קצת כמו סוס עם סכי עיניים שמונעים ממנו להסתכל לצדדים, ועל זה אני מתנצל שוב.

אבל מעולם, בשום מקרה ובשום שלב, לא התכוונתי לפגוע בפרנסתך. ממש לא. אין ולא היה מצב.

שיהיה בבריאות ובהצלחה!!
 
מאחל לך בריאות עמיר וככל וחלילה וחס, תהיה איזו בעיה, אז יש כאן כתובת מאוד מאוד ספציפית, אפרופו תביעות.

כתובת שידעה שהיא מתנהלת מול מישהו חולה שסובל מלחץ דם גבוה ובכל זאת בחר ללחוץ ולא להרפות.

זו בושה לפורום הזה שגרמו לך למחוק את ההודעות שלך, תוך ניצול מצבך הרפואי הידוע.

פשוט בושה.

רן

גם על המניפולציה המכוערת הזאת תידרש.
כאילו שאני יודע משהו על מצבו הרפואי של עמיר שאתה חושף כאן בלי בושה כדי להשחיר אותי.
זה וכל שאר ההשמצות.
 
יתכן שהיו מקרים שלא התחשבתי בפרנסתך ודהרתי קדימה בענייני אי-הדיוקים הטכניים כאילו הם הדבר החשוב בעולם, קצת כמו סוס עם סכי עיניים שמונעים ממנו להסתכל לצדדים, ועל זה אני מתנצל שוב.

אבל מעולם, בשום מקרה ובשום שלב, לא התכוונתי לפגוע בפרנסתך. ממש לא. אין ולא היה מצב.

שיהיה בבריאות ובהצלחה!!

תודה עמיר. בוא לא נחזור לפסים כאלה יותר.
אתה כותב בכנות ואני מאמין לך.
בריאות טובה (ורד)
 

גם על המניפולציה המכוערת הזאת תידרש.
כאילו שאני יודע משהו על מצבו הרפואי של עמיר שאתה חושף כאן בלי בושה כדי להשחיר אותי.
זה וכל שאר ההשמצות.
האיומים הבלתי פוסקים שלך לא מטרידים אותי "מאסטרו", הנזק התמיתי שגרמת לעצמך הוא משמעותי מאוד.

עמיר הפסיק את פעילותו כאן לתקופה לא מבוטלת כשהוא מסביר שחילופי המהלומות הללו, חלק מהם איתך בזמנו, מסכנים אותו בריאותית.

זה פורסם כאן ודובר על כך לא מעט. ניסיונך הקלוקל לטעון כי לא ידעת, או שכחת, לא ממש מרשים אותי או מחזיק מים.

אתה בחרת להמשיך ולהתנהל מולו באופן אגרסיבי. יש כאן מספיק דוגמאות.

אתה סוחר שעובר על חוקי הפורום הכתובים כאן, תוך שהוא מפאר את מרכולתו (אסור בתכלית האיסור) ופונה בכל מיני ביטויים כלפי חובבים לתחום (אסור בתכלית האיסור) ומחרחר ריב (אסור בתכלית האיסור) .

מציע לך לפתוח את חוקי הפורום ולעיין בהם.

התסכול הגובר שלך הגיע לשיאו בפתיחת שרשור בשבת בבוקר (!!) תוך הזמנה להתנצח איתי ..

תסכול זה נובע בראש ובראשונה מהעובדה שמעמידים אותך שוב ושוב על טעויות מביכות שלך בתחום, בנושאים שונים.

אני בציפייה לתביעתך מאסטרו, נוכל להתנהל שם ולשמוע על ג'ונגלים וברייק אין של שנים רבות ואיך מאהלר שונה ממהיר ועצבני 10...

להתראות בקרוב.

רן
 
יתכן שהיו מקרים שלא התחשבתי בפרנסתך ודהרתי קדימה בענייני אי-הדיוקים הטכניים כאילו הם הדבר החשוב בעולם, קצת כמו סוס עם סכי עיניים שמונעים ממנו להסתכל לצדדים, ועל זה אני מתנצל שוב.

אבל מעולם, בשום מקרה ובשום שלב, לא התכוונתי לפגוע בפרנסתך. ממש לא. אין ולא היה מצב.

שיהיה בבריאות ובהצלחה!!
סוחר סביר שנכנס לפורום של חובבים, תוך שהוא מנהל דו שיח ער, לעיתים אגרסיבי, לוקח על עצמו סיכון מודע כי הצד השני, בתגובותיו, עלול לפגוע בתדמיתו ו/או פרנסתו, בכל פעם שהוא יתקן אותו ויעמיד אותו על טעותו.

אין להתנהלותו של מאסטרו כאן, כסוחר, אח ורע בשום פורום בעולם.

אין פורום בו יכול סוחר לנהל ויכוח על ענייני אודיו ולתקוף אישית את חבריו תוך שיש לו אינטרס מסחרי ברור ולא תמיד ידוע, אשר ככל הנראה מתנגש עם מהלך הדיון באופנים שונים.

בשום שלב לא ביקשת לפגוע בפרנסתו של מאסטרו, אלא העמדת אותו שוב ושוב ושוב על טעויותיו בתחום.
זה כמובן הוליד לתסכול ומרמור ותקיפות חזקות יותר כלפיך.

כעת נזכר מאסטרו לטעון שאתה פוגע בו ומכפיש אותו, לאחר שהתנהל מולך בעשרות שרשורים שונים ותוקן על ידך מספר רב של פעמים, כל זאת, ככל הנראה, מהטעם שאין לו תגובות ענייניות להמשך הדיון.

מאסטרו חושב שהוא יכול להלך איימים על הפורום הזה, תוך נפנוף באיומים לכל עבר ולגרום לחובבים לשקול את דבריהם כאשר הם מתנהלים מול סוחרים שבוחרים להכנס לפורום ולנהל את אותם ויכוחים ערים.

בכך הוא טועה.

רן
 
אני לא חושב שזה נכון ,אשמח שתראה לי , אגב - בעברית כותבים "קרציה " ולא כרציה (עברית שפה קשה קשה ) , לגבי לא לראות אותך , מה לומר לך? אובדן כבד , בטח נתראה במינכן מתי שהוא כשאתה משתרך עם חבורתך המכובדת , אבל תמיד נוכל להתעלם זה נזה ,
שמע , הפעם ירדת לשפל לא מוכר ,
בקשר לעופר , זה אני שתמכתי בו , לא ביקשתי מעולם להוריד כוכבים מהשמים או משהו בחינם או מוזל בצורה חריגה , נכון , לא מסתדרים אבל הוא בחור טוב .
אתה לא רוצה לזכור נו שיהיה, הפוסט הזה קיים,
בקשר לעופר פגעת לו בפרנסה! עמיר כבר התנצל
אתמול,"אשמה לא נמחקת, כל זמן שהמצפון זוכר"
הוא היה החבר היחיד שלך אין לך באמת חברים,
אתם מפרקים את הפורום וזו המטרה פתחת פורום אליטות מזמין את הנבחרים הבייתה ושולח תמונות להכניס אצבע בעין לפורום והכי גרוע אתה עושה את זה בהנאה, לא ניתן לסמוך עליך אתה לא צפוי,
אתה נצלן כפייתי ולא רואה אף אחד ממטר,
עקב פרפקציוניזם שלך לוקח דבר טוב ורוצה להפוך אותו למונומנטלי לא תדע נחת ורוגע.
טוב, גם אתה עוד פעם קיבלת תרפיה חינם,
להיתראות ב6 אחרי המלחמה.

אתה לא זוכר למה אנחנו לא דיברנו מאז. חחח
 

נערך לאחרונה ב:
חברים,

השרשור של עופר יצא מכלל שליטה ופרופרציה, יש בו 88 הודעות סתמיות! והוא לא מכבד אותנו כקהילה מובילה בישראל.
אף אחד לא תובע את האחר! ותמשיכו לדבר על אודיו, מה שאנחנו עושים כל היום :מלאך:.

המשך שבוע ויום טוב לכולם.
 
חברים,

השרשור של עופר יצא מכלל שליטה ופרופרציה, יש בו 88 הודעות סתמיות! והוא לא מכבד אותנו כקהילה מובילה בישראל.
אף אחד לא תובע את האחר! ותמשיכו לדבר על אודיו, מה שאנחנו עושים כל היום :מלאך:.

המשך שבוע ויום טוב לכולם.
אולי איזו הערה קטנה...ממש פצפונת.. על עצם פתיחתו ומה הייתה המטרה בכלל של פותח הפוסט....אם לא ריב ומדון?

סתם...לשמור על סוג של איזון ולו לכאורה...

רן
 
רן, מהכרותי עם פותח השרשור, אני לא חושב שהוא התכוון למשהו רע! תעזור לי לסגור את השרשור ההזוי הזה.
 

רן, מהכרותי עם פותח השרשור, אני לא חושב שהוא התכוון למשהו רע! תעזור לי לסגור את השרשור ההזוי הזה!
תשמע תומר, אני לא בוחן כליות, או מנסה לאבחן אנשים, או נותן פירושים נסתרים למילה הכתובה.

אני עוסק במשהו קטן, שהוא לטעמי חשוב וזה העובדות היבשות.

העובדות היבשות הן שהבחור, שהוא סוחר, בחר במודע, בשבת בבוקר, במקום ללכת לשתות קפה, או ללכת לים, לפתוח שרשור, שכל כולו מטרתו היא התנצחות איתי. ריב ומדון.
אין על כך מחלוקת.

אז יש כאן סוחר, שבניגוד לסוחרים אחרים, בוחר להיות כאן סופר אקטיבי וגם סופר אישי, תוך שהוא מלגלג ובז לאנשי פורום שלא חושבים כמוהו.

שזה בסדר. אין לי שום בעיה עם זה. אין לי בעיה להתנהל מולו...:)

אממה, הסוחר שעושה זאת במודע, תוך הבנה שיש כאן צד שני שמסוגל להחזיר לו באותה מטבע ואולי להעמיד אותו על טעויותיו, פתאום קופץ ומנפנף בשוט האיומים....
ומאיים לתבוע חברי פורום.

רגע...תפסיקו לכתוב מיידית ותמחקו הכל, כי אתם פוגעים בי ובפרנסתי ואני מייד תובע אתכם...!

אהה באמת?
אז תחשוב אם להכנס לדיונים כאן מלכתחילה, כי דיונים לא מתנהלים במונו.

ומבחינתי זה סגור תומר. תודה.

רן
 
IMG_8136.jpg
הנה ההודעה המקורית שרק תדע שאתה מעליל ״ עלות לא ממש לסטודנטים ״
 

אתה לא רוצה לזכור נו שיהיה, הפוסט הזה קיים,
בקשר לעופר פגעת לו בפרנסה! עמיר כבר התנצל
אתמול,"אשמה לא נמחקת, כל זמן שהמצפון זוכר"
הוא היה החבר היחיד שלך אין לך באמת חברים,
אתם מפרקים את הפורום וזו המטרה פתחת פורום אליטות מזמין את הנבחרים הבייתה ושולח תמונות להכניס אצבע בעין לפורום והכי גרוע אתה עושה את זה בהנאה, לא ניתן לסמוך עליך אתה לא צפוי,
אתה נצלן כפייתי ולא רואה אף אחד ממטר,
עקב פרפקציוניזם שלך לוקח דבר טוב ורוצה להפוך אותו למונומנטלי לא תדע נחת ורוגע.
טוב, גם אתה עוד פעם קיבלת תרפיה חינם,
להיתראות ב6 אחרי המלחמה.
אין לי מה לענות לך , אתה לא בליגה , וכנראה סיפורים של עופר שמצדיק את התנהגותו המחפירה , דווקא יש לי המון חברים , מקווה שתצא מהבדידות האפלה שלך ותתאזן ,שתהייה לך בריאות איתנה , בעיקר בריאות הנפש , הבאת בחילה לרוב האתר שיתכן שנובעת מחברות עמוקה עם הגולם .
 
אלדר, אתה והוא צודקים, בוא נעשה זבנג וגמרנו ונמשיך הלאה...

 
אם זה היה תלוי בי, הייתי שולח את כל השירשור לפח, למעט הודעת הפתיחה, ממנה הייתי מקצץ את "ההקדשה לחברי הפורום" ומנהל את הדיון שהיה צריך להתפתח על "טבעיות של פסנתר"...
 

אם זה היה תלוי בי, הייתי שולח את כל השירשור לפח, למעט הודעת הפתיחה, ממנה הייתי מקצץ את "ההקדשה לחברי הפורום" ומנהל את הדיון שהיה צריך להתפתח על "טבעיות של פסנתר"...
אני נגד ולו בגלל צילומי המסך שמראים איך מתנהג סוחר פה בפורום. זה שהאדמינים פה הם חבורה רופסת שהכללים מבחינתם שווים פחות מטפט לא צריכה למנוע מהחברים שעדיין נשארים פה מלהחזיק בהוכחות על ההתנהגות הנלוזה.
 
טוב חברים, מספיק זה מספיק!!
הפוסט הזה מצה את עצמו לפני כמה עמודים ולפני הרבה רפש שנשפך פה ולשווא.
שליח עם קלקר מים קרים יגיע לכל השחקנים הראשיים עוד הערב.

הפוסט ננעל.
 
מצב
הנושא נעול.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור