מוזיקה? כאן בדו-ערוצי?


מצב
הנושא נעול.
מישהו מוכן בבקשה להסביר לי מי זה ביב השופכין הזה ולמה הוא מרשה לעצמו לאיים בתביעות על חברי הפורום, בעיקר לאחר והוא הוכיח שהבנתו בתחום לוקה בחסר, מה גם שמשום מה הוא מופעי כ "חבר משקיען" כשהלכה למעשה הוא סוחר?

@נמר זאת תעודת עניות לך ולפורום.

Screenshot 2023-06-03 181246.png
 
עופר,
הם תפסו תחת כאן, חבורת תנים בזויה, אל תענה להם, הם לא באותה ליגה שלך, למה אתה יורד נמוך לרמה שלהם יש להם מערכת רובוטית, על תגע בהם עפילו עם מקל.

שוב פעם צצת?

בינתיים תלמד-
אל
אפילו
ואחרי מילת שאלה שמים סימן שאלה

מה עם האקוסטיקה בחדר? רוצה לספר לנו על הפלא המועתק?
איך זה בוצע?
 

נערך לאחרונה ב:
" חבורת תנים בזויה"- יוסי , מה זה? איזה צורה יש לזה ,כולם כותבים פה באמונה שלמה שהם צודקים ומבינים , גם עופר גם עמיר וגם רן ,יש לך דעה כל כך דוחה עליהם , עדיף תשמור אותה לעצמך ,חסוך לנו קללות !
 
נהיו כאן שני כנופיות , יעני דומה לסכסוך משפחות פשע במגזר , מצד אחד עופר ובוזגלו ותומכיהם, שבאמת תמהני איך מתאפשר לכתוב ככה באתר של חובבים ,
ומצד שני רן ועמיר ותומכיהם שיש להם גישה יותר טכנולוגית משולבת בתגובות יתר ,
אני שחטפתי כהוגן מהצמד הסוחר ,לא מוכן למרות זאת לצטרף לביב השופכים שנוצר כאן , אני בטוח שאתם תרוצו מיד לקרוא את חוקי הפורום ולהתנהג בהתאם ,
סך הכל תחביב , מה כל האמוציות?
 
נהיו כאן שני כנופיות , יעני דומה לסכסוך משפחות פשע במגזר , מצד אחד עופר ובוזגלו ותומכיהם, שבאמת תמהני איך מתאפשר לכתוב ככה באתר של חובבים ,
ומצד שני רן ועמיר ותומכיהם שיש להם גישה יותר טכנולוגית משולבת בתגובות יתר ,
אני שחטפתי כהוגן מהצמד הסוחר ,לא מוכן למרות זאת לצטרף לביב השופכים שנוצר כאן , אני בטוח שאתם תרוצו מיד לקרוא את חוקי הפורום ולהתנהג בהתאם ,
סך הכל תחביב , מה כל האמוציות?
ויש המון שהחליטו לא לקחת יותר חלק בשיח הנ״ל, גם בגלל התוכן המתלהם שהפך את הכל לשני צדדים שחייבים להיות מנוגדים. טענותיהם של עמיר ורן עם כל הלוגיקה, הגרפים וההסברים המשכנעים לדעתם של לא מעט חברים שבדקו וניסו לא הצליח לעבור את סף ה״ממש בא לי לשמוע ככה אצלי בבית״ ״ואווו אני לא יכול לוותר״ ״ליגה אחרת״… כאילו סורי אבל לא מעט אנשים בחנו לעומק את השדרוג הבא והכיוון הזה לא עבר את מבחן האוזן (יש גם הרבה אני מניח שכן).
גם הצד השני שמתעקש לטמון את הראש בחול ולא להתאמץ להבין שיש פה עניין ואולי צריך ללמוד ולעשות התאמות מתוך הבנה שלטפל בדיפ אי אפשר בלהחליף כבל אלה למצוא אותו במקום ששם הוא נמצא…
בקיצור, כמו שכתב שניצל, הלכתם רחוק מדי וקיצוני מדי וכבר לא כיף לכתוב פה. לא נשאר פה מקום לשום צבע חוץ משחור ולבן…
 

" חבורת תנים בזויה"- יוסי , מה זה? איזה צורה יש לזה ,כולם כותבים פה באמונה שלמה שהם צודקים ומבינים , גם עופר גם עמיר וגם רן ,יש לך דעה כל כך דוחה עליהם , עדיף תשמור אותה לעצמך ,חסוך לנו קללות !
זה מאוד מעניין, שאתה צדיק אחד בסדום בא ללמד אותי מוסר מהו, אני יודע שאתה לא מת על עופר למרות שהיה נאמן לך עשרות שנים כשהתנגד להוריד לך כוכבים מהשמים גידפת אותו בצורה מכוערת וזה פגע בפרנסתו , ועתה לחבורת האידוטים שכותבים מגילות ריקות ומגיבים לכל תגובה בביקורת, מה זה? הם מרעילים את הפורום והנהלה שותקת, אנשים מתקוממים על הטרדות,
והטווסים האלה בשלהם.
 
זה מאוד מעניין, שאתה צדיק אחד בסדום בא ללמד אותי מוסר מהו, אני יודע שאתה לא מת על עופר למרות שהיה נאמן לך עשרות שנים כשהתנגד להוריד לך כוכבים מהשמים גידפת אותו בצורה מכוערת וזה פגע בפרנסתו , ועתה לחבורת האידוטים שכותבים מגילות ריקות ומגיבים לכל תגובה בביקורת, מה זה? הם מרעילים את הפורום והנהלה שותקת, אנשים מתקוממים על הטרדות,
והטווסים האלה בשלהם.
מקלל ברציפות כבר 3 שנים...

תגיד...זה נראה לך שזה הוריד לנו את המוטיבציה, או שינה לנו את הדרך..?:)

בניגוד אליך, אני מנסה לעזור ולהתנהג באופן חברי ולהסביר לך שהכדורים הנוכחיים לא עוזרים לך...
אתה לא יציב בעליל.

לא מאוזן. שבור.

רן
 
זה מאוד מעניין, שאתה צדיק אחד בסדום בא ללמד אותי מוסר מהו, אני יודע שאתה לא מת על עופר למרות שהיה נאמן לך עשרות שנים כשהתנגד להוריד לך כוכבים מהשמים גידפת אותו בצורה מכוערת וזה פגע בפרנסתו , ועתה לחבורת האידוטים שכותבים מגילות ריקות ומגיבים לכל תגובה בביקורת, מה זה? הם מרעילים את הפורום והנהלה שותקת, אנשים מתקוממים על הטרדות,
והטווסים האלה בשלהם.

יוסל,

לא מספיק רק האדומים בבוקר, כדאי להוסיף כחולים בשעות בין הערביים.
מה אתה אומר, רוצה לנסות?
 

אתה האחרון שמבין כאן בדו ערוצי אתה בור גמור.
ואתה לפני האחרון שמבין, בכללי. אתה יודע למה הלפני אחרון ולא האחרון? כי אתה גם לוזר.
 

מקלל ברציפות כבר 3 שנים...

תגיד...זה נראה לך שזה הוריד לנו את המוטיבציה, או שינה לנו את הדרך..?:)

בניגוד אליך, אני מנסה לעזור ולהתנהג באופן חברי ולהסביר לך שהכדורים הנוכחיים לא עוזרים לך...
אתה לא יציב בעליל.

לא מאוזן. שבור.

רן
אתה תסתום באת כמשיח שקר, רמת בגרות שלך
היא של ילד בן עשר, לא אכתוב באיזה הפרעות אחרים חושבים אליך,אתה גורם עיקרי לריב ומדון
כאן, תוריד את פרופיל למה שאתה באמת שווה.
 
יוסי יקירי !
לא מעוניין להצטרף ל"תשפוכת המזוהמת " שאתה שולח כאן לכל הכוונים , מצידי תמשיך ושיבוסם לך ,הבעיה שלך היא בעצם לחיות עם עצמך !
יש גבול לגועל , האם אתה אקדמאי תמהני ?
 
יוסל,

לא מספיק רק האדומים בבוקר, כדאי להוסיף כחולים בשעות בין הערביים.
מה אתה אומר, רוצה לנסות?
תשמע חושם אתה לא מכיר אותי ולא תכיר אותי,
וגם את הציוד אודיו ברשותי.
 

אתה תסתום באת כמשיח שקר, רמת בגרות שלך
היא של ילד בן עשר, לא אכתוב באיזה הפרעות אחרים חושבים אליך,אתה גורם עיקרי לריב ומדון
כאן, תוריד את פרופיל למה שאתה באמת שווה.
אתה צודק לגמרי יוסיל'ה.

כל זה אבל לא מעלה ולא מוריד בכל מה שקשור לעובדה שאתה לא מאוזן, עילג ולא הבורג הכי מוצלח בלוח החשמל...

אנא שתף אותנו לגבי האקוסטיקה שלך...שנצחק קצת:)

רן
 
למישהו יש שקית?
כי עולה לי החמין מהבוקר

איזה כיף שיש את הכפתור "התעלם ממשתמש זה"
חבל מאוד שנמר לא מכבה את השרפות כשהם קטנות.
סתם גועל שמתווסף לאתר.
 
תשמע חושם אתה לא מכיר אותי ולא תכיר אותי,
וגם את הציוד אודיו ברשותי.

ציוד האודיו שלך מעניין לי את…

כחולים. דחוף.

עילג
 

יוסי יקירי !
לא מעוניין להצטרף ל"תשפוכת המזוהמת " שאתה שולח כאן לכל הכוונים , מצידי תמשיך ושיבוסם לך ,הבעיה שלך היא בעצם לחיות עם עצמך !
יש גבול לגועל , האם אתה אקדמאי תמהני ?
בוגר אוניברסיטה של החיים
 
יוסי יקירי !
לא מעוניין להצטרף ל"תשפוכת המזוהמת " שאתה שולח כאן לכל הכוונים , מצידי תמשיך ושיבוסם לך ,הבעיה שלך היא בעצם לחיות עם עצמך !
יש גבול לגועל , האם אתה אקדמאי תמהני ?
אתה צריך לבקש סליחה ומחילה ממני על קראת לי, "כרציה מוצצת דם"
אם לא תבקש סליחה לא תראה אותי מעתה עד עולם.
 
בוגר אוניברסיטה של החיים

של החיות
 

מצב
הנושא נעול.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור