זה רק אצלי או שקליטת ה FM היום פגזזזז !?

  • פותח הנושא פותח הנושא shokroun
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shokroun

חבר משקיען
הודעות
1,543
מעורבות
822
נקודות
113
על החתום,
ערן
תחנת ממסר גבעתיים
 

  • Like
Reactions: gds
יש תופעה, בטח AK1 ידרוש אסמכתאות, שאחרי יום גרוע מבחינת השפעתו על החשמל, כמו יום עם אובך ורוחות יבשות שהיה אתמול שגורם להצטברות יונים חיוביים (שהם רעים לענייננו) וחשמל סטטי שגורמים לצליל רע, כאשר המצב חולף החזרה למצב האופטימלי של הצליל של המערכת הוא בולט בגלל השינוי.
 

יש תופעה, בטח AK1 ידרוש אסמכתאות, שאחרי יום גרוע מבחינת השפעתו על החשמל, כמו יום עם אובך ורוחות יבשות שהיה אתמול שגורם להצטברות יונים חיוביים (שהם רעים לענייננו) וחשמל סטטי שגורמים לצליל רע, כאשר המצב חולף החזרה למצב האופטימלי של הצליל של המערכת הוא בולט בגלל השינוי.
העניין ששבועיים+ לא שמעתי רדיו...
 
  • Wow
Reactions: gds
אם כך אני חושב שכדאי להעביר את השירשור לפורום פסיכולוגיה.
 
אם כך אני חושב שכדאי להעביר את השירשור לפורום פסיכולוגיה.
למה אני פסיכי אתה חושב?
 

למה אני פסיכי אתה חושב?
אה טו? מחפש לריב משעמום? דווקא אדם נבון כמוך לא מבין שאני מנסה לתת הסבר אחר לא טכני עם קריצה בצידו?
כתבת שלא שמעת שבועיים אז ייתכן שיש גם פן פסיכולוגי, מישהם אמרו כבר שהזיכרון השמיעתי שלנו מחזיק שניות ספורות.
 
אה טו? מחפש לריב משעמום? דווקא אדם נבון כמוך לא מבין שאני מנסה לתת הסבר אחר לא טכני עם קריצה בצידו?
כתבת שלא שמעת שבועיים אז ייתכן שיש גם פן פסיכולוגי, מישהם אמרו כבר שהזיכרון השמיעתי שלנו מחזיק שניות ספורות.
אני דיברתי על איכות הקליטה, לא על איכות השמע. בנושא הזה אין מה לחשוש מרומנטיקה, או שיש רעשי רקע והפרעות או שאין. לעיתים הקליטה טובה ונקייה אבל איכות השידור לא משהו. אתמול הייתה קליטה טובה מאוד וגם נקייה ובנוסף איכות השידור טובה מהממוצע. אצלי לפחות.
סך הכל חיפשתי מישהו ששמע אתמול ויהיה שותף לדעתי או שלא, וגם ייתכן שהיה נאמר לי שכבר כמה ימים הקליטה טובה וכולי.
מסתבר שלא הצלחתי לדוג מאזינים נוספים...
 

  • Like
Reactions: gds
סליחה על ההתקטננות. מבין שאתה אומר קליטה טובה מאוד במובן של ה carrier, אז למה אתה מתכוון ב"איכות השידור" ?
האם איכות הקליטה מבחינתך זה עוצמת האות ואיכות השידור זה דברים שמתלבשים על התדר ?
דרך אגב קצת התבלבלתי, כתבת ששומעים אצלך "טובבב היום" ואחרי זה כתבת: "אני דיברתי על איכות הקליטה, לא על איכות השמע"...
 
נערך לאחרונה ב:
סליחה על ההתקטננות. מבין שאתה אומר קליטה טובה מאוד במובן של ה carrier, אז למה אתה מתכוון ב"איכות השידור" ?
האם איכות הקליטה מבחינתך זה עוצמת האות ואיכות השידור זה דברים שמתלבשים על התדר ?
לעיתים אתה מבחין ששומעים מצויין , אבל יש לכלוך רקע - היס, זמזום ושאר מרעין בישין. שים אוזניות ותשמע מאתמול,אתה תזהה מה שהתכוונתי נדמה לי.
 
! very nice
 

אצלי הקליטה תמיד גבוהה,
רב הזמן רעשים נוראיים, שינוי מיקום האנטנה הפנימית (מתיש) לעיתים עוזר אבל לא לגמרי,
כשנקי \ כמעט נקי מרעשים - יפה וממוגג
 
קח טרי מלפני 20 דקות , שהקליטה המצויינת התמזגה עם איכות שמע בהתאם. היה מהמםםםםםם, מקווה שהסרטון נותן לפחות חלק מהתחושה בכוורת...סליחה, בסלון..

 
  • Like
Reactions: gds
אצלי הקליטה תמיד גבוהה,
רב הזמן רעשים נוראיים, שינוי מיקום האנטנה הפנימית (מתיש) לעיתים עוזר אבל לא לגמרי,
כשנקי \ כמעט נקי מרעשים - יפה וממוגג
יש לי גם אנטנה פנימית , זה לא אותה איכות וקליטה כמו החיצונית...לצערי. אגב, אני משתמש באנטנה חיצונית בתוך הבית צמודה לחלון, אלו המגבלות שלי. לעיתים משלשל מחרכי התריס ( זו אנטנה שוט של מגנום st-2), נדיר שהשימוש החיצוני מבעד לתריס עדיף מהשימוש באנטנה החיצונית בתוך הבית. מעניין ומוזר, כמו כל תחום ה FM...
 

נערך לאחרונה ב:
אצלי זו רק אנטנה פנימית שהיא כבל אנטנה 75 אוהם ממוקמת לאורך ולגובה הקיר
 
אצלי זו רק אנטנה פנימית שהיא כבל אנטנה 75 אוהם ממוקמת לאורך ולגובה הקיר
אכן מורכב... אצלי האנטנה הפנימית קולטת לא רע את התחנות המרכזיות אבל ממש פרוייקט למצוא את המיקום הנכון... אולי בעתיד תוכל למצוא את הדרך להחצין את האנטנה. ב"ה.
 
ניסיתם את זאת? https://tal-hetz.co.il/shop/he/31-אנטנה-fm-לשידורי-רדיו.html בתוספת מגבר צנוע תשדרג לכל חובב שידורי FM.

 

נערך לאחרונה ב:
אין בעיה בקליטה כי עם ההפרעות
 

תמונות מצורפות

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    KB 102.1 · צפיות: 114

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור