tone controls

  • פותח הנושא פותח הנושא shushu
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,515
מעורבות
974
נקודות
113
במהלך הסופש ניקיתי אבק מהלקסמן c-300 המאובק והמשופץ ששוכב אצלי בחסות חברי רונן ש.
אם כבר מנקים אבק לא נחבר? יאללה מחברים את הדיגיטל, משחק של טון קונטרול מוריד קצת בס מרים קצת טרבל, וואלה קיבלתי צלילי אחר, יותר קליל ופתוח. ניגנתי רוק, ישראלי, רוק כבד (גאנז אנד רוזז, דף לפארד) מתקופת הצבא, ג'אז כל מיני מגניב רצח. הברודמנים הוותיקים שלי הפכו בין רגע ל jbl l100, קצת פחות אודיופילי אבל fun factor גבוה. אז הבמה קצת יותר שטוחה (לא בהרבה) והצליל קצת פחות חלק מהאקיופייז שלי (לא בהרבה) אבל מצד שני כיף אמיתי להאזין ככה.
יכול להיות שהשמיעה שלי מזדקנת, ואני שואל למה לא בונים קדם מגברים עם טון קונטרולז ממומשים טוב כמו פעם?
השמיעה זזה? (מזיזים קצת הכפתורים והכל אחלה לא צריך לבצע התאמות לציוד), החדר קצת מהדהד בבס, אין בעיה, מורידים טיפה.
חיברתי גם את הפטיפון, לא רע בכלל. ממש לא בטוח איזה מהקדם מגברים אני מעדיף, אתמול השתגעתי ושירשרתי בינהם...
אפשר לחשוב תגיע משטרת האודיופיליה, יאללה תנו להנות קצת!
 

תמונות מצורפות

  • IMG_3530.jpeg
    IMG_3530.jpeg
    KB 114.2 · צפיות: 106
עוד תובנה קלה
מדברים הרבה על סאונד מודרני ״נאמן למקור״ מול סאונד וינטאג קצת צבוע ואולי פחות דינמי.
ואני אומר שטויות, הציוד הישן פשוט נהדר (אם יודעים מה לקנות כמובן) לא נראה לי נופל מציוד האודיו המודרני, כנראה שעולה עליו אפילו באיכות הבניה. משחקים של טון קונטרול מזיזים את הסאונד, מוסיפים ומורדים צבע די בקלות. רוצה סאונג מודרני, מוריד קצת בס מעלה טרבל וסוגר עניין. בא לי אולד סקול? מחזיר ל פלאט. שומע בווליום נמוך בליילה? מעלה בס וטרבל (לאודנס).
 

תמונות מצורפות

  • IMG_3535.jpeg
    IMG_3535.jpeg
    KB 148.5 · צפיות: 96
רוצה סאונג מודרני, מוריד קצת בס מעלה טרבל וסוגר עניין.
גדול :)
 

לא יודע איזה אקיופייז יש אצלך, אבל היצרן הזה דווקא מחזיק בתפיסה שלך ולפיה משחק בטיונינג של בס וטרבל הוא עניין נכון. לא בטוח שההילה האודיופילית הנלווית למוצרים שלו נפגעת כתוצאה מזה.
 
אפשר לחשוב תגיע משטרת האודיופיליה, יאללה תנו להנות קצת!
אתה כמעט מבקש שיפריעו לך ליהנות :)

מבחינתי -- ממש אין בעיה עם זה בשום רמה. תיהנה!! (ורד)
 
איזה פטיפון זה. לוקסמן?
 

אחלה פוסט.
פונקציית הטון קונטרול חוזרת לדעתי. למעשה ברוב מזרימי המדיה הדיגיטלית ותוכנותיהן יש,אפשרויות משחק, שלא לדבר על הרסיברים. אז נשארנו עם מגברים וקדם מגברים ייעודיים שממעטים בפונקציה, אך זאת יגיע במוקדם- כי יש לזה קהל רחב מאוד מאוד ותמיד היה.
אולי זו הפוסט מודרנה עם העיקרון שאין אמת חת אלא רק סיפורים, אז גם האודיו נהייה כזה.
אני מרשה לעצמי לא להיזדקק לזה ( טוב אולי קצת, בסאב...ממש קצת בחיתוך ובעוצמה...קצת קצת..) ויחד עם זאת להבין שיש באפשרות כיווני הטון עניין וצורך, ובהרבה מקרים זה יכול להעצים חוויה. ואם הצלחת גם להעצים וגם לא לחבר את הטון קונטרול לאשכים של לאונרד כהן לחשמל אותו ולהפוך אותו לסריס...הרווחת ;)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור