מא"זים של AEG לשעבר General Electric.

  • פותח הנושא פותח הנושא gds
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
לבקשת הצופים אני מפרסם זאת בפורום הנ"ל ומי שרוצה קצת חדשות הוודו שיקרא.
בתחום המיתוג החשמלי הביתי יש דינמיקה של ביצה בה כל פרק זמן אמבה גדולה בולעת את הקטנה ושומרת על כמה ממאפייני הDNA של הנטרפת.
הבליעה האחרונה נעשתה על ידי חברת הענק ABB שטרפה את חברת המיתוג הביתי של ג'נרל אלקטריק והחליפה את הלייבל על המא"זים ל AEG למרות שמבחינה חיצונית הם נראים אותו דבר.
לג'נרל אלקטריק היו מספר קווי יצור של מא"זים כשכל אחד שונה מאחרים בפרמטרים שונים, הליין שמגיע לארץ תחת הלייבל AEG ע"י חברת ג'נרל מהנדסים נראה כמו הדגם הוותיק G61 אך לאחר בחינה מדוקדקת של ביצועי צליל פשוט מפתיע לגלות שהמא"ז גורם להנחתה משמעותית בבאס הנמוך, פה אני יודע שכמה נשמות טובות ימליצו לי על פסיכיאטר טוב, אקח המלצה זו במירב הרצינות, אבל מי שאפילו קצת מאמין והותקנו לו מאז"ים של AEG בזמן האחרון טוב יעשה שיחליפם, על חשבונו כמובן, אני לא מחזיר כסף במידה והשומע לא שומע את מה שאני שומע, שומעים ?!
 

דווקא רעיון נחמד פינת וודו
אבל אני לא מבין איפה הבעיה?
המא"ז הזה בטח יכול להחזיק RC שיתקן הכל,
ממליץ לנציגי המגזר לערוך בדיקה. ולחזור לשכנע את הפרימיטיביים, שעוד לא גילו את האור
 
דווקא רעיון נחמד פינת וודו
אבל אני לא מבין איפה הבעיה?
המא"ז הזה בטח יכול להחזיק RC שיתקן הכל,
ממליץ לנציגי המגזר לערוך בדיקה. ולחזור לשכנע את הפרימיטיביים, שעוד לא גילו את האור
א. וודו זה לא. מניסיון. תשתית החשמל כשמבוצעת נכון עושה דרמה בסאונד. בין אם זה ציוד יקר ובין אם לא. שוב, מניסיון והרבה ממנו.
ב. מא"ז איכותי או לא איכותי בלוח לא יעשה את מה שמכשיר RC טוב ומכיול יעשה. אין ממש קשר בין השניים.
ג. "גילוי האור" כפי שאתה מכנה אותו יכול "להתגלות" רק לאלו שפתוחים מחשבתית לזה ומוכנים להתנסות בזה באופן פתוח ואמיתי. הבעיה כאן היא שבמרבית המקרים כל אלו שטרם "ראו את האור" לעולם לא יראו אותו לא משנה מה. למה? ככה. כי ככה הם החליטו לפני שנים וככה הם יחיו את חייהם, נקודה. ללמד ולהשכיל אדם שאיננו מעוניין בכך זה פשוט בזבוז זמן ואנרגיה.
ד. מכיר גם מקרים כאלו שבוצעו מבחנים פתוחים, קרי לא מבחן עיוור וההבדלים אכן זוהו גם ע"י אותם "חשוכי מאור" ואז מה? יאכלו את הכובע? לא. ממש לא! הם בזמן אמת ב-live יושבים מולך וממציאים לך סיפור מדוע ישנו הבדל שאיננו קשור לאותו רכיב חשמל או כבל שהוחלף עם תיאוריות מפה ועד סין. העיקר לא להודות והיו כאן לא מעט כאלו. היו גם התערבויות פומביות בסכומים של 5 ספרות. תמיד, אבל תמיד ברגע האמת, כל אותם "חכמולוגים" מצאו סיבות לא לעמוד במבחן ולהשאיר אותנו ה-"שוטים" עם ה-"וודו" שלנו. קיצר, הרבה נביחות בלי קמצוץ של נשיכה.

אז מה תגיד על זה?
 
אומר שנראה שלא הבנת מה התכוונתי
הצעתי רעיון משעשע לבדוק RC שיושב על מא"ז גרוע, והאם יתן שיפור יותר טוב במידה וישב על מא"ז איכותי?

לגבי סעיף ד: אם שמעתי הבדלים אני אומר. אין לי רצון "לרמות" אחרים ובטח שלא את עצמי.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור