roon core and roon arc

  • פותח הנושא פותח הנושא shema56
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יש המון אפליקציית שמרוכזות שירותי סטרימינג ללא מעבר בתחנות ביניים. לא מבין למה פה זה עובר דרך הבית
כי זה הדיזיין, ה core שלך יושב בבית ולא בענן.
ה ARC מאפשר לך להוריד קבצים שלך מהבית לנייד עבור מצב offline ובמקביל להשתמש בשירותי הזרמה דוגמת קובוז, טידל או להזרים קובץ מהבית.
 
תודה גיא , זה אומר שבעצם הARC מחליף את הROON REMOTE APP באופן מלא , כי הוא מכיל את כל הפונקציונליות שלו בנוסף להשמעה מרחוק
לא חושב

לניגון בבית יש את ה roon remote
ה arc מיועד לסלולארי בדרכים, למי שחשוב כמובן

כמו שכתבו קודם לפלייליסט ים קיימים או כי אוהבים את הממשק
סוג של שירות ״סטרימינג פרטי״ של מה שאצה אוהב
 

יש דאקים עם חיבור Bluetooth כולל תמיכה בaptx hd.
לא בדקתי אבל מהשאלה מניח שיש לך נייד של אפל מהדורות האחרונים, שם אין חיבור לאזניות בצורת שקע כמו בניידים אחרים.

נסה להתקין את ה ARC על נייד/טאבלט בעל שקע אוזניות.
יש לי סמסונג ושם הותקן ה arc

בינתיים גימיק נחמד ומגניב :)
 
לא חושב

לניגון בבית יש את ה roon remote
ה arc מיועד לסלולארי בדרכים, למי שחשוב כמובן

ה Roon Remote אצלי כבר לא פעיל
ברגע שעברתי ל Roon ARC

מעבר לדף הראשון שמזהה שיש מכשיר עם Roon לא ניתן כבר להכנס לאפליקציה הקודמת כמו בעבר.
ויש גישה רק ל אפליקציית ה Roon ARC.

Screenshot_20220922-225859_Roon.jpg


מסמן V שעודכן הגרסה האחרונה
וכאשר אני מבצע Go Back חוזר שוב לדף הראשון.

ה Roon ARC למעשה ככל הנראה מחליף את כל הגרסאות האפליקציה הקודמות
ומרכז הכל באפליקציית ה Roon Arc

ראוי לציין שאני לא עובד עם מחשב כלשהוא
וה ROON CORE אצלי בנוי בנגן.
לא נתקלתי גם באי אילו הגדרות למינהן.

פשוט הורדתי את ה Roon Core כבר אתמול
ב Roon Remote קבלתי הודעה/חלון שיש גרסה חדשה.

חזרתי ל Roon Arc
זיהה ישר את הסטרימר אצלי
ופשוט עדכן גרסה.
וזהו
חופשיות מוחלטת

גם עובד פנטסטי כאשר אני מחוץ לבית / בחוץ
כל עוד יש Wifi פעיל
יש גישה מלאה להכל.
כולל playlists
כולל היסטוריה
כולל הכל.
 
יש לי סמסונג ושם הותקן ה arc

בינתיים גימיק נחמד ומגניב :)
ניסית לחבר אוזניות או מגבר לשקע האוזניות בנייד?
יש לי Galaxy
 

ה Roon Remote אצלי כבר לא פעיל
ברגע שעברתי ל Roon ARC

מעבר לדף הראדון שמזהה שיש מכשיר עם Roon לא ניתן כבר להכנס לאפליקציה הקודמת כמו בעבר.
ויש גישה רק ל אפליקציית ה Roon ARC.

צפה בקובץ המצורף 60503

מסמן V שעודכן הגרסה האחרונה
וכאשר אני מבצע Go Back חוזר שוב לדף הראשון.

ה Roon ARC למעשה ככל הנראה מחליף את כל הגרסאות האפליקציה הקודמות
ומרכז הכל באפליקציית ה Roon Arc

ראוי לציין שאני לא עובד עם מחשב כלשהוא
וה ROON CORE אצלי בנוי בנגן.
לא נתקלתי גם באי אילו הגדרות למינהן.

פשוט הורדתי את ה Roon Core כבר אתמול
ב Roon Remote קבלתי הודעה/חלון שיש גרסה חדשה.

חזרתי ל Roon Arc
זיהה ישר את הסטרימר אצלי
ופשוט עדכן גרסה.
וזהו
חופשיות מוחלטת

גם עובד פנטסטי כאשר אני מחוץ לבית / בחוץ
כל עוד יש Wifi פעיל
יש גישה מלאה להכל.
כולל playlists
כולל היסטוריה
כולל הכל.
פעיל גם פעיל, הגרסה שיש לך על הטלפון ישנה, תעדכן.
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20220922-230827_Roon.jpg
    Screenshot_20220922-230827_Roon.jpg
    KB 61.9 · צפיות: 88
גיא תודה
אך אני מבצע עדכון גרסה לנייד ?
כאשר אני חוזר אחורה (זו האופציה היחידה שניתנת)חוזר לדף הראשון (צילום המסך).
 
גיא תודה
אך אני מבצע עדכון גרסה לנייד ?
כאשר אני חוזר אחורה (זו האופציה היחידה שניתנת)חוזר לדף הראשון (צילום המסך).
גש לחנות Google play/apple
בצע שם חיפוש ל roon Remote ותעדכן.
 

תודה
אעשה זאת.

עריכה:
קלי קלות
ירד העדכון ויש גישה מלאה ל Roon Remote

תותח!
 
ניסית לחבר אוזניות או מגבר לשקע האוזניות בנייד?
יש לי Galaxy
חיברתי אוזניות
גם שמעתי דרך הרמקול של הסלולר

יהיה נחמד אם יוסיפו בהמשך אופציה לזיהוי של נגנים תומכי roon
כמו שיש בroon remote
ואז תוכל להיות בבית אחר להתחבר לרשת ווי פיי המקומי ולנגן ממש מה roon שלך אצל מישהו אחר
ברור שניתן לעשות היום אם הנגן תומך BT, אבל לא לכל הנגנים יש קישור כזה
 
כי זה הדיזיין, ה core שלך יושב בבית ולא בענן.
ה ARC מאפשר לך להוריד קבצים שלך מהבית לנייד עבור מצב offline ובמקביל להשתמש בשירותי הזרמה דוגמת קובוז, טידל או להזרים קובץ מהבית.
זה דיזיין דפוק
מילא את הקבצים שיש לי בבית הוא מזרים אלי
מה ההגיון להזרים מטידל לבית ומשם חזרה לנייד?
יכלו לקחת את כל ה metadata כלומר רשימות ההשמעה, טאגים ואלבומים מה core ואת המוזיקה להזרים ישירות מטידל לנייד
 

זה דיזיין דפוק
מילא את הקבצים שיש לי בבית הוא מזרים אלי
מה ההגיון להזרים מטידל לבית ומשם חזרה לנייד?
יכלו לקחת את כל ה metadata כלומר רשימות ההשמעה, טאגים ואלבומים מה core ואת המוזיקה להזרים ישירות מטידל לנייד
מישהו מכריח אותך להשתמש באופציה החדשה, אתה כמו יהודי טוב, מקבל משהו ומתלונן עליו.
מה אתה מציע, שRoon יממנו לכל לקוח Core בענן, מי בדיוק יממן את זה?

מי שלא טוב לו שלא ישתמש ב ARC, בעיני אחלה אופציה שנותנת לי הכול ממקום אחד במקום להשתמש בכמה אפליקציות במקביל.
 
נערך לאחרונה ב:
מישהו מכריח אותך להשתמש באופציה החדשה, אתה כמו יהודי טוב, מקבל משהו ומתלונן עליו.
מה אתה מציע, שRoon יממנו לכל לקוח Core בענן, מי בדיוק יממן את זה?

מי שלא טוב לו לא ישתמש ב ARC, בעיני אחלה אופציה שנותנת לי הכול ממקום אחד במקום להשתמש בכמה אפליקציות במקביל.
מי ביקש core בענן?
שם משתמש וסיסמא לשירותי סטרים יש להם
האפליקציה יכולה להתחבר ישירות לטידל ולקובוז ולהזרים משם דאטה
את המטה דאטה לקחת מה core בבית.
את הקבצים הפיזיים להזרים מהבית
אתה תראה שזה גם מה שהם יעשו בסוף
 
מי ביקש core בענן?
שם משתמש וסיסמא לשירותי סטרים יש להם
האפליקציה יכולה להתחבר ישירות לטידל ולקובוז ולהזרים משם דאטה
את המטה דאטה לקחת מה core בבית.
את הקבצים הפיזיים להזרים מהבית
אתה תראה שזה גם מה שהם יעשו בסוף
תזכיר לי איפה ה DB שלך יושב ב Roon....אהה, כן בבית על ה Core שלך.
עכשיו בה לירן ועוד אי אילו לקוחות ומבקשים שאת ה DB שלהם יעבירו לענן כולל קבצים מקומיים (למי שיש)

נשמה, טוב שאתה לא מבקש מהם גם לשלוח לך שיק בסוף החודש הביתה + כרטיס ברכה לשנה החדשה.
.
לא טוב לך עם הדיזיין של Roon, מוזמן לרכוש ב AWS או ספק ענן אחר, מחשב ולהתקין עליו את ה Core שלך + קבצים מקומיים במידה ויש לך כאלה - נראה כמה זמן תשמח לשלם עלויות.
 

תזכיר לי איפה ה DB שלך יושב ב Roon....אהה, כן בבית על ה Core שלך.
עכשיו בה לירן ועוד אי אילו לקוחות ומבקשים שאת ה DB שלהם יעבירו לענן כולל קבצים מקומיים (למי שיש)

נשמה, טוב שאתה לא מבקש מהם גם לשלוח לך שיק בסוף החודש הביתה + כרטיס ברכה לשנה החדשה.
.
לא טוב לך עם הדיזיין של Roon, מוזמן לרכוש ב AWS או ספק ענן אחר, מחשב ולהתקין עליו את ה Core שלך + קבצים מקומיים במידה ויש לך כאלה - נראה כמה זמן תשמח לשלם עלויות.
וואי וואי
אני אתעלם מההערות המתנשאות שלך. באודיו אולי אתה מבין בפיתוח תוכנה כנראה פחות
כבעלים של בית תוכנה מעל 25 שנה אני יכול ללמד אותך אם תרצה קצת
לעניינו
לא צריך שום ענן
השיטה נשארת בדיוק כמו שהיא עכשיו כלומר מתחברים ל core בבית ושואבים ממנו מידע
למעט מקרה אחד
אם אתה שואב למשל פלייליסט שמכיל שירים מקומיים ומטידל אז את השירים המקומיים הוא יזרים ישירות מהבית אל הנייד ואת השירים מטידל יתחבר לשירות של טידל ויקח אותם ישירות משם. בדיוק כמו שעושות אפליקציות רבות שמרוכזות שירותי סטרים בחינם.
לא צריך ענן
שבת שלום
 
יש המון אפליקציית שמרוכזות שירותי סטרימינג ללא מעבר בתחנות ביניים. לא מבין למה פה זה עובר דרך הבית
אתה בטוח שכך זה עובד? זה מה שרואים במסלול הסיגנל ב-ui של roon?
אבל תכלס מה זה משנה? כולה הדאטה ( לא הסיגנל) עובר דרך ראוטר נוסף
לא אמור להיווצר לייטנסי וזה אמור להיות שקוף למשתמש וכמובן לא משפיע על הסאונד בשום צורה.
 
וואי וואי
אני אתעלם מההערות המתנשאות שלך. באודיו אולי אתה מבין בפיתוח תוכנה כנראה פחות
כבעלים של בית תוכנה מעל 25 שנה אני יכול ללמד אותך אם תרצה קצת
לעניינו
לא צריך שום ענן
השיטה נשארת בדיוק כמו שהיא עכשיו כלומר מתחברים ל core בבית ושואבים ממנו מידע
למעט מקרה אחד
אם אתה שואב למשל פלייליסט שמכיל שירים מקומיים ומטידל אז את השירים המקומיים הוא יזרים ישירות מהבית אל הנייד ואת השירים מטידל יתחבר לשירות של טידל ויקח אותם ישירות משם. בדיוק כמו שעושות אפליקציות רבות שמרוכזות שירותי סטרים בחינם.
לא צריך ענן
שבת שלום

לירן, roon אינו שירות סטרים של מוזיקה אלה תוכנת ניהול ונגן, זה המודל העיסקי שלהם.

עכשיו לאן תשאב את המידע מהבית, לא לענן ? ומי ישלם על נפח ה DB ?

אם אתה בעלים של בית תוכנה, תרים את הכפפה וצור מתחרה ל roon במודל שרשמת, מבטיח שאם יהיה טוב ארכוש מנוי.

שנה טובה וחג שמח.
 

לא לריב :cool:...
לדעתי בהמשך הדרך הפונקציונליות של ה-core תעבור לענן (בלי להרוג את המודל של core בבית). זה יגדיל להם את השוק יפה.
יש איזה use case, די נישתי, שהארכיטקטורה של הזרמה מהבית משרתת - מי שמריץ eq (או פלאג-אין צד שלישי כמו crossfeed) לאוזניות ורוצה את זה בכל מקום. כאמור, נישתי מאוד.
רועי
 
לירן, roon אינו שירות סטרים של מוזיקה אלה תוכנת ניהול ונגן, זה המודל העיסקי שלהם.

עכשיו לאן תשאב את המידע מהבית, לא לענן ? ומי ישלם על נפח ה DB ?

אם אתה בעלים של בית תוכנה, תרים את הכפפה וצור מתחרה ל roon במודל שרשמת, מבטיח שאם יהיה טוב ארכוש מנוי.

שנה טובה וחג שמח.
תשאב את המידע לנייד
יש לך אפליקציה מותקנת ואפשר לשמור בה נתונים.
בדיוק כמו ששומרים שירים לניגון offline , ישמר המטה דאטה ואת השירים מטידל ישאבו מהם ישירות
לא צריך ענן
אגב אני שלחתי להם שאלה למה זה מתבצע כך והם טענו שזו בעיה של זכויות יוצרים ופרטיות אם האפליקציה שלהן בנייד תתחבר בשמך לשירות סטרים. כנראה יותר צדיקים מהאפיפיור כי יש הרבה תוכנות שעושות את זה
לגבי הזדמנויות עסקיות, יש לי פרנסה בשפע תודה לאל. לא מחפש הרפתקאות בטח לא באודיו
ואגב אני מת עם Roon, חושב שזו התוכנה הכי טובה בפער ובדקתי את כולם.
שנה טובה
 
אתה בטוח שכך זה עובד? זה מה שרואים במסלול הסיגנל ב-ui של roon?
אבל תכלס מה זה משנה? כולה הדאטה ( לא הסיגנל) עובר דרך ראוטר נוסף
לא אמור להיווצר לייטנסי וזה אמור להיות שקוף למשתמש וכמובן לא משפיע על הסאונד בשום צורה.
כן
שמתי פלייליסט שכולו קובוז והתנתקתי מהרשת הביתית
הכל עבד עד שניתקתי את המחשב מהרשת
כלומר הוא מזרים את השיר מקובוז ל core ואז משם לנייד
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור