יועצים אקוסטיים מומלצים

  • פותח הנושא פותח הנושא IFM
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

היה לי שכן כזה, וזה בכלל באיזור של צמודי קרקע. בעל הנכס בקושי התגורר בבית, ואיכשהו חילק את קומה התחתונה לשתי דירות פרטר עם חצר אנגלית.
הוא השכיר את אחת מהן לאיזה טיפוס קצת מסובב, שהטריף אותנו עם טראנסים 10 שעות ביום. כשבעל הבית היה בסביבה, המחלוע היה נפת צופים.
השכנים המטומטמים (שסבלו יותר מאיתנו) שלי בקשו לא להפעיל את המועצה האיזורית לגבי הדייר (כנראה בגלל שכמעט לכל אחד מהם יש "תוספות" בנכס :rolleyes:).
המשטרה היתה מגיעה מדי פעם, אבל בשלב מסויים כנראה הכתובת "הקפיצה" להם תשובה אוטומטית שמחזל"שת את התלונה בגלל שהשעה לא מספיק חצופה. מרתיח.
כל פעם שהייתי יוצא אליו, דופק בדלת, צועק עליו... זה עזר לאותו ערב ספציפי. מתישהו הוא למד לזהות שהרכב שלי לא בחניה, ואז היה חוגג כי אשתי לא הטיפוס שתדפוק לו בדלת. אולי חרדתית מדי.
נאלצנו להתרגל להגיף את כל החלונות והויטרינות שפונות לבית הזה. במקרה שלנו החלונות היוו פתרון סביר.
לבסוף, בחסדי השם, ואחרי הרבה לחץ על בעל הנכס, המחלוע עזב.
 
היה לי שכן כזה, וזה בכלל באיזור של צמודי קרקע. בעל הנכס בקושי התגורר בבית, ואיכשהו חילק את קומה התחתונה לשתי דירות פרטר עם חצר אנגלית.
הוא השכיר את אחת מהן לאיזה טיפוס קצת מסובב, שהטריף אותנו עם טראנסים 10 שעות ביום. כשבעל הבית היה בסביבה, המחלוע היה נפת צופים.
השכנים המטומטמים (שסבלו יותר מאיתנו) שלי בקשו לא להפעיל את המועצה האיזורית לגבי הדייר (כנראה בגלל שכמעט לכל אחד מהם יש "תוספות" בנכס :rolleyes:).
המשטרה היתה מגיעה מדי פעם, אבל בשלב מסויים כנראה הכתובת "הקפיצה" להם תשובה אוטומטית שמחזל"שת את התלונה בגלל שהשעה לא מספיק חצופה. מרתיח.
כל פעם שהייתי יוצא אליו, דופק בדלת, צועק עליו... זה עזר לאותו ערב ספציפי. מתישהו הוא למד לזהות שהרכב שלי לא בחניה, ואז היה חוגג כי אשתי לא הטיפוס שתדפוק לו בדלת. אולי חרדתית מדי.
נאלצנו להתרגל להגיף את כל החלונות והויטרינות שפונות לבית הזה. במקרה שלנו החלונות היוו פתרון סביר.
לבסוף, בחסדי השם, ואחרי הרבה לחץ על בעל הנכס, המחלוע עזב.
נשמע קשה...
טוב שעזב
כאן מדובר בבעל דירה לצערי
ואחד שלא מגיב או מגביר כשמתלוננים

חושבת גם לקנות אוזניות חוסמות רעש, בנוסף לטיפול אקוסטי בדירה... האם מישהו יודע אילו מומלצות? גם אם יקרות... שמעתי על Sony WH-1000 XM4
 

הדגם החדש של סוני XM5 טוב משמעותית מקודמו MX4 בכל הנוגע לחסימת רעש. למעשה מדובר באוזניות הטובות ביותר מבחינה זו. אבל לא הייתי מוותר בכזו קלות. פניה למשטרה, מכתב מעו"ד על תביעה אפשרית בגין מטרד רעש, משהו מאלה. אין סיבה שבעולם שאת תשבי עם אוזניות והשכן יחגוג.
 
רוצה נבוא לו 10 חברים ונסביר לו ?
 
הדגם החדש של סוני XM5 טוב משמעותית מקודמו MX4 בכל הנוגע לחסימת רעש. למעשה מדובר באוזניות הטובות ביותר מבחינה זו. אבל לא הייתי מוותר בכזו קלות. פניה למשטרה, מכתב מעו"ד על תביעה אפשרית בגין מטרד רעש, משהו מאלה. אין סיבה שבעולם שאת תשבי עם אוזניות והשכן יחגוג.
זה בהחלט הפתרון הצודק אבל לא בהכרח החכם...
אנסה לראות אם יש דרכים להניע משהו בלי שזה יהיה אחד על אחד אני מולו...
תודה על ההמלצה!
 

ממש מרגיז הסיפור
עוד 2 אופציות שחשבתי, לפנות ל שוטר קהילתי. זה לא תלונה במשטרה אלא שוטר שעוסק בפתרון בעיות בין אנשים בקהילה , שינסה דבר עם השכן להסביר את המצב החוקי וכו' אח"כ אם לא עוזר, זה יכול לסייע בהגשת תלונה. 2. בית משפט לתביעות קטנות. לא בטוח אם במקרה שלך זאת תביעה קטנה אבל זה מצריך פחות משאבים בלי עו'ד וכו'
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור