למה סטרימינג והורדות קבצים הם העתיד

  • פותח הנושא פותח הנושא AK1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אולי במקום לקפוץ ולכתוב שטויות תתייחס ברצינות לדברים שדן המשקיען כתב לך ?

או כהרגלך כשאין לך תשובה עניינית אז אתה מתעלם….
לא יודע איך לבשר לך את זה אבל
אני עונה איך שאני רוצה למי שאני רוצה
זה שהתגובה לא נראית לך לא אומר שהיא שגויה או שטויות או לא רצינית
זה נס בכלל שאני מגיב לאנשים כאן אחרי מה שספגתי, ועוד בצורה ה כזאת מכבדת
 
דן (סינמרט) רשם לך התייחסות עניינית , רצינית וכתובה באופן מנומס ומכבד.
הוא בין הבודדים פה שמנסה ליצור איתך שיח ענייני ומכבד.
חבל שתצדיק את המוניטין שלך דווקא בדיאלוג איתו…
 
דן (סינמרט) רשם לך התייחסות עניינית , רצינית וכתובה באופן מנומס ומכבד.
הוא בין הבודדים פה שמנסה ליצור איתך שיח ענייני ומכבד.
חבל שתצדיק את המוניטין שלך דווקא בדיאלוג איתו…
תודה על הביקורת על צורת הדיאלוג שאני מנהל
בינתיים אני יותר ממכבד כל אחד כאן מה שלא בדיוק קרה בכל פעם כשהגיבו לי.
ושוב אני עונה כמו שאני רואה לנכון
זה שיש ביקורת כלפיי על כל מילה זה לא חדש, אבל זה רק כי מדובר בי.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור