מגבר Symphonic Line

  • פותח הנושא פותח הנושא S. Silverstein
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

S. Silverstein

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
10
נקודות
3
היי,
רוצה להמליץ על מגבר SYMPHONIC LINE. זו חברה שאין לה הרבה פרסום ברשת. הגעתי אליה דרך היבואן בארץ. מאסטרו אודיו. אם הייתי יודע עליה הייתי חוסך לעצמי רכישה של שני מגברים בדרך. כך שאולי זה יעזור לאחרים.

הדגם: RG9 MK5 Ref.
המגבר הזה עולה על כל מגבר אחר ששמעתי. נקודה. להלן:
1. עוצמה, דיוק ומהירות. מגבר חזק ומדויק מאד. הצלילים נזרקים לחלל החדר בדיוק ומהירות. מה הכווונה במהירות? פשוט שכל מה שניסו להסביר לי שהן בעיות באקוסטיקה של החדר פשוט נעלם עם המגבר הזה. הצלילים מגיעים מהר לאוזן ולא נמרחים או הולכים לאיבוד בחלל.

2. פירוט וסינתיזה. פירוט והפרדה מקסימאלית בין כלים. אבל הכל מגיע כיחידת סאונד שלמה, אינטגרטיבית. שוב. לדעתי יש כאן איזון בין תדרים שהוא מדויק מאד. אבל אינני מומחה לצד הטכני כלל...

3. זה מגבר שנוטה בין המדויק והצלול לבין סאונד חם ורך.

4. שקיפות מלאה.

בקיצור. לדעתי כדאי לכל מי שמחפש מגבר לפחות לשמוע. לי זה היה חוסך הרבה אם הייתי יודע על החברה הזו.
בהצלחה!
 

תתחדש
האם לפני היה לך מגברים באותה סביבת תמחור?
 
תתחדש!
למה כול זה מחובר ומה מניע?
 

1. רמקולים Diapason Adamantes 5
2. דאק. C.e.c. da5
3. סטרימר. Innous zen mini
4. מייצב מתח Sine
5. כבילה. VDH.
6. שיכוך. Bassocontinuo
7. כבלי חשמל. Vdh
 
תתחדש. סימפוניק ליין עושה הגברה אם אפשר לכנות זאת "נכונה".
מה זה נכונה: ללא תוספות מיותרות בצליל, אחידות לרוחב הספקטרום של פירוט מצוין ללא אנליטיות, קצב, שליטה ודינמיות ללא מריחה בכל תדר שהוא וטבעיות.
אני הייתי שוקל שוב את השימוש בכבילת VDH, סימפוניק ליין עושה משהו נדיר בשוק וזה ייצור כבלים בעצמה שלא נופלים מיצרני כבלים אחרים ועם ערך מוסף של סינרגיה לציוד שלה.
 

תתחדש ותהנה.
אשמח אם תצרף קצת תמונות של הסט אפ.
 
גם ברשותי מגבר סימפוניק ליין (rg 10 mk5 s reference) ומצטרף לרשמים שתאר הכותב.
 
1. רמקולים Diapason Adamantes 5
2. דאק. C.e.c. da5
3. סטרימר. Innous zen mini
4. מייצב מתח Sine
5. כבילה. VDH.
6. שיכוך. Bassocontinuo
7. כבלי חשמל. Vdh
רמקולים יפים מאוד!
גם שאר אחלה ציוד:) תהנה!
 

הי תתחדש ותהנה. שומעים דברים טובים על ההגברה הזו.

תוכל להוסיף כמה מילים על הרמקולים? הם לא מוזכרים אף פעם כאן. מה המרחק ביניהם לקיר שמאחור?
 
את הרמקולים אני מאד אוהב. זו חברה איטלקית קטנה שמייצרת בכמויות קטנות. דווקא יש כמה ביקורת מעולות ברשת. נדמה לי שקיבל רמקול השנה ב 2019 ב the ear.
בכל מקרה. זה רמקול שבנוי מעץ טבעי וכשחיפשתי הרגשתי שיש הבדל. צליל יותר אמיתי ועמוק. למשל בכינורות או פסנתר. מעבר לכך. מיד והיי נהדרים. במה רחבה. מכוונים קצת לצד החם ולא האנליטי.
מרחק מהקיר כמה שיותר יותר טוב. גם ב 30 סמ אפשר להסתדר בעיקר עם המגבר הנוכחי. אצלי בדרכ כ 60 סמ מהקיר.
 

מעלה תמונות למי שביקש
 

תמונות מצורפות

  • 20220629_105109.jpg
    20220629_105109.jpg
    KB 62.7 · צפיות: 270
  • 20220629_105039.jpg
    20220629_105039.jpg
    KB 42.5 · צפיות: 276
קטן !(יעני צוציק ) אבל יפה מאוד (ורד)
 

לפעמים תמהני אם ככה לא מספיק בניגוד לאופיי המגלומני , מי שצודק זה אתה .
 
את הרמקולים אני מאד אוהב. זו חברה איטלקית קטנה שמייצרת בכמויות קטנות. דווקא יש כמה ביקורת מעולות ברשת. נדמה לי שקיבל רמקול השנה ב 2019 ב the ear.
בכל מקרה. זה רמקול שבנוי מעץ טבעי וכשחיפשתי הרגשתי שיש הבדל. צליל יותר אמיתי ועמוק. למשל בכינורות או פסנתר. מעבר לכך. מיד והיי נהדרים. במה רחבה. מכוונים קצת לצד החם ולא האנליטי.
מרחק מהקיר כמה שיותר יותר טוב. גם ב 30 סמ אפשר להסתדר בעיקר עם המגבר הנוכחי. אצלי בדרכ כ 60 סמ מהקיר.
אם תוכל להוזיז את המזנון 10-15 ס"מ שמאלה ואז הרמקול הימני ייכנס בנישה של הקיר ,ויישמע עוד יותר טוב לפי דעתי
המון בהצלחה והנאה .
 
הבנתי. אנסה. תודה!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור