למה סטרימינג והורדות קבצים הם העתיד

  • פותח הנושא פותח הנושא AK1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

העניין הוא כזה
שאין כאן קשר לפרשנות של מישהו לגבי מדידות
או טעם אישי
סאונד זה דבר מדיד
כמו כל דבר אחר
אין כאן שום מיסטיקה
ואם יש לך מכשיר שמבצע אלפי מדידות ותמיד אבל תמיד יש קורלציה בין המדידות לאיך שהרמקול נשמע, אז יש כאן מדע כמו כל מדע אחר ובעזרתו החברות שמייצרות את הרמקולים( הנחשבות Anyways) מהנדסות את הרמקול.
אם המדידות האלה לא היו נותנות לפחות אינדיקציה טובה מאוד אם לא מעבר לזה איך רמקול ישמע חברות לא היו משקיעות מיליוני דולרים בחדרים "" אנאקואיים" ומכשירי מדידה.
אבל זה ה*בסיס * בלבד.
רמקול יכול להמדד מושלם אבל להשמע חרא לחלק מהאנשים
יש אנשים שאוהבים רמקול בהיר או עם טרבל "רך"( rolled off )
יש אנשים שדיסטורשן נשמע להם יותר טוב ונעים לאוזן( מנורות, ויניל)
וכו וכו
הסאונד שאני אוהב הוא סאונד ניטרלי על גבול הברוטלי
כשהמערכת לא מוסיפה או מחסירה כלום( עד כמה שאפשר)
Flat לחלוטין
זאת די המטרה שלי כאודיופיל
לא שיהיה לי נעים באוזן, אלא לשמוע את האמת כמו שהיא.
צפה בקובץ המצורף 59594
לא דיברתי על מיסטיקה, דיברתי על מדידות.
הקורלציה שאתה מתאר קיימת אבל מוגבלת במה שהמדע מבין על הנאה משחזור צליל נכון לרגע זה.
אתה בדיוק עכשיו הוכחת את זה לעצמיך שתיארת סאונד flat כעל גבול הברוטלי. במצב כזה אתה אמור להבין למה יש אנשים שמעדיפים סאונד שאינו ברוטלי, או סאונד יותר ברוטלי מ״על גבול הברוטלי״. יש סקאלה שלמה, לכן לא קונים סתם על פי מדידות יצרן, זה נותן כוון, אבל כוון בלבד.

ויש עוד המון פרמטרים/מדידות כמו גודל במה, פוקוס שלא התחלנו אפילו לדבר עליהם.

באותו אופן שאתה מדרג חומוסיות על פי טעם ומרקם, ולא שולח צלחות מסבאחה להמדד לפני שאתה מרביץ ניגוב.
 

נערך לאחרונה ב:
דן, הפוסט שלי כוון ל @Audiogod
אתה ואני די מסכימים (פחות או יותר)
 
אני רק שאלה:

האם Audiogod=Sharon100 ?

זיו
בייסקלי

Audiogod = Audio audio = Sharon100 = BigYossiChoen

ומאמין שעוד שלל יוזרים לפני ובמקביל.

זהותו האמיתית כבר ידועה לכולם.

שימשיך בשלו
מנהל האתר מבסוט,
אנחנו מבסוטים.
 

למה זה חשוב ?
יש לך משהו ענייני לענות לו , תענה
גם אם מישהו מציג דעות שונות לא צריך להכנס בו
יש פה דיון מקצועי מעניין
לירן, זה חשוב לי.
שאלת למה?, כדי לדעת אם שווה לי לטרוח ולהקדיש יחס ראוי להודעותיו,
או ש(כמו בפעמים הקודמות) מדובר בבזבוז זמן ואנרגיה על הליכה במעגלים.
דעות שונות זה מבורך, אבל (אולטימייטלי סיגניפיקנטלי בייסיקלי ספיקינג)
איך בדיוק ניתן לענות עניינית על טענות לא ענייניות?

דיון מקצועי מעניין זה משהו שאני שמח לתרום לו אם יש מה להוסיף. בהנחה שלא מדובר בעוד סבב של קנטרנות...
 
לירן, זה חשוב לי.
שאלת למה?, כדי לדעת אם שווה לי לטרוח ולהקדיש יחס ראוי להודעותיו,
או ש(כמו בפעמים הקודמות) מדובר בבזבוז זמן ואנרגיה על הליכה במעגלים.
דעות שונות זה מבורך, אבל (אולטימייטלי סיגניפיקנטלי בייסיקלי ספיקינג)
איך בדיוק ניתן לענות עניינית על טענות לא ענייניות?

דיון מקצועי מעניין זה משהו שאני שמח לתרום לו אם יש מה להוסיף. בהנחה שלא מדובר בעוד סבב של קנטרנות...
בינתיים אני זה שמגיב לכל אחד בענייניות ובכבוד למרות שהרבה פעמים קיבלתי יחס אחר אם לא הפוך מזה.
אז לא כ"כ הבנתי את התגובות שלך האמת.
 

בינתיים אני זה שמגיב לכל אחד בענייניות ובכבוד למרות שהרבה פעמים קיבלתי יחס אחר אם לא הפוך מזה.
אז לא כ"כ הבנתי את התגובות שלך האמת.

?Really
 
נערך לאחרונה ב:
לא דיברתי על מיסטיקה, דיברתי על מדידות.
הקורלציה שאתה מתאר קיימת אבל מוגבלת במה שהמדע מבין על הנאה משחזור צליל נכון לרגע זה.
אתה בדיוק עכשיו הוכחת את זה לעצמיך שתיארת סאונד flat כעל גבול הברוטלי. במצב כזה אתה אמור להבין למה יש אנשים שמעדיפים סאונד שאינו ברוטלי, או סאונד יותר ברוטלי מ״על גבול הברוטלי״. יש סקאלה שלמה, לכן לא קונים סתם על פי מדידות יצרן, זה נותן כוון, אבל כוון בלבד.

ויש עוד המון פרמטרים/מדידות כמו גודל במה, פוקוס שלא התחלנו אפילו לדבר עליהם.

באותו אופן שאתה מדרג חומוסיות על פי טעם ומרקם, ולא שולח צלחות מסבאחה להמדד לפני שאתה מרביץ ניגוב.
תן לו למדוד את קרני השמש בשקיעה ולפי המדידה שיקבע איזה מהם הכי יפה.
 

איך בדיוק ניתן לענות עניינית על טענות לא ענייניות?

דיון מקצועי מעניין זה משהו שאני שמח לתרום לו אם יש מה להוסיף. בהנחה שלא מדובר בעוד סבב של קנטרנות...
זיו, אם לקבל תשובות בסיסמאות הן כוס התה שלך, לך על זה.
אני הולך להביא פופקורן.
 
זיו, אם לקבל תשובות בסיסמאות הן כוס התה שלך, לך על זה.
אני הולך להביא פופקורן.
כוס התה שלי זה לקבל תשובות בהתנשאויות לא ענייניות ולא קשורות
זה פשוט הארל גריי שלי
 

לירן, זה חשוב לי.
שאלת למה?, כדי לדעת אם שווה לי לטרוח ולהקדיש יחס ראוי להודעותיו,
או ש(כמו בפעמים הקודמות) מדובר בבזבוז זמן ואנרגיה על הליכה במעגלים.
דעות שונות זה מבורך, אבל (אולטימייטלי סיגניפיקנטלי בייסיקלי ספיקינג)
איך בדיוק ניתן לענות עניינית על טענות לא ענייניות?

דיון מקצועי מעניין זה משהו שאני שמח לתרום לו אם יש מה להוסיף. בהנחה שלא מדובר בעוד סבב של קנטרנות...
סתם מתדלקים את זה כל פעם מחדש
יש לו תגובות ענייניות ,הוא לא מנסה לעצבן אף אחד
לא משנה אם הוא שרון100 או דנה300
 
סתם מתדלקים את זה כל פעם מחדש
יש לו תגובות ענייניות ,הוא לא מנסה לעצבן אף אחד
לא משנה אם הוא שרון100 או דנה300
לירני, אתה טועה. הוא מנסה לעצבן, והתגובות שלו הן עניינניות באותה רמה ש"תשתה הרבה מים" ענייני במאמר של "טיפים לחיים ארוכים". או במילים אחרות - גנרי, ידוע, וברמה נמוכה.
 
לירני, אתה טועה. הוא מנסה לעצבן, והתגובות שלו הן עניינניות באותה רמה ש"תשתה הרבה מים" ענייני במאמר של "טיפים לחיים ארוכים". או במילים אחרות - גנרי, ידוע, וברמה נמוכה.
התגובות שלך תמיד ברמה גבוהה מאוד, כולל זאת.
 

לירני, אתה טועה. הוא מנסה לעצבן, והתגובות שלו הן עניינניות באותה רמה ש"תשתה הרבה מים" ענייני במאמר של "טיפים לחיים ארוכים". או במילים אחרות - גנרי, ידוע, וברמה נמוכה.
:בעד:
או לאכול את הראש ש״סאונד זה מדיד ״ כאילו שיש ויכוח על זה.
הויכוח הוא על היישום של המדידות כפי שדן ואחרים הסבירו קודם באריכות.
גם חריפות זה עניין מדיד ועדיין כל אחד קובע מה חריף עבורו בלי קשר למדידה אוביקטיבית של מידת החריפות (סקוביל)
 
נערך לאחרונה ב:
לירני, אתה טועה. הוא מנסה לעצבן, והתגובות שלו הן עניינניות באותה רמה ש"תשתה הרבה מים" ענייני במאמר של "טיפים לחיים ארוכים". או במילים אחרות - גנרי, ידוע, וברמה נמוכה.
ברגע שמישהו פה עבר פעם אחת את הגבול זהו - אין מחילה
יש עוד כמה שכותבים דברים ידועים וגנרים ולא מקבלים יחס כזה
תנסו להתגבר על יצר הנקמנות הזו
מעניין ? תקרא ותגיב, לא מעניין ? דלג
למה כל הזמן הרעל הזה פה
אני מכיר כמה שלא נכנסים לכאן בגלל זה
 
גיא כותב כמו אחרים על שיפור תשתית הדיגיטל כלומר כבלים אופטים ,ספקים מיוחדים , סטרימרים,ממירים ,וצורות חיבור שונה של השעונים במכשירים ,
מעניין אם באמת זה משפיע על איכות הסטרימינג ,
לגבי ספקים - יש לי המון ולצערי ספק לינארי לפי מה שאני בדקתי אין לו שום יתרון לעומת ספקים סוויצינג LAW RIPPEL LAW NOIS , להפך ,עם ספק לינארי הכל נשמע חלוש ולא דינמי לעומת ספק סוויצינג טוב מאוד .
סוויטצ - המראוטר שלי מחובר ישירות למחשב כך שלא עובר בכלל דרך סוויטצ , הסויטצ משמש את שאר הבית (שתי קומות ) לעבודות באוניברסיטה של הילדים לכן חשוב יותר הספק כוח של הראוטר מאשר איזה סויטצ מפונפן (למרות ששלי בסדר)
צורת החיבור -USB או AES , החיבור הראשון עובד השעון של הממיר שבמקרה שלי משודרג במפעל לאחד השעונים המשובחים בעולם ,
בחיבורAES עובד השעון של הסטרימר והשעון של הממיר מנוטרל , גם קיימת מגבלה של הרסולושיין , לא יודע כמה יודעים את זה אבל בד"כ שעוני הממיר בדכ טובים מאיזה מחשב הנקרא בשם חיבה "סטרימר " .
בממיר שלי יש דווקא ספק סוויצינג למרות שמדובר ב EMM ,ואני מניח שהם יודעים מה הם עושים
חשמל לפרונט אנד - כל הפרונט אנד רצוי שיהיה מפולטר עיי מכשיר איכותי כמו שנאי מבדל מאוזן , או כל מכשיר שיוצר פחות רעש וגל סינוס נקי ,
יש מכשירים לבדיקת העניין שעולים גרושים ,
לגבי כבלים - איש כרצונו יעשה ,כבל רשת CAT 5 יוצר בעצם המיבנה שלו בידוד גלווני כי אין לו סיכוך ,כך גם כבל אופטי , לא שמעתי דרמה בעניין ועדיין ניתן לגשת ל IVORY ולקנות את אשר חפצה נפשכם ,
בכלל - היו אצלי כמה סטרימרים ועדיין המחשב שלי נשמע טוב יותר אם כי צריך לציין שהוא מצויד בכרטיס רשת וכרטיס USB מפולטר עם אספקת חשמל חיצונית , בקיצור - כל הנפיחות שמתחוללת בתחום לגבי סטרימרים ושאר מיני גדגטים נראית לי מיותרת והשיפור שאתם שומעים פסיכולוגי , אם נשמע לכם קרוב לאנלוג משהו לא בסדר כי לא אמור להשמע כל בכלל , גם תשתית אופטית של האינטרנט לא משפרת בכלום , העניין הוא שמה שתיארתי לא יותר זול מאיזה סטרימר מעופש , ואם הוא נותן לכם פתאום רכות ואיטיות , זה לא טוב!!!!!!

דווקא פה יש מצב שטעית .. אם יש לך נאס , אז עדיף שיוחבר למחשב דרך סוויצ ולא ישירות לראוטר . ככה הנאס מדבר עם המחשב ללא מתווך שתלוי במספר משתמשי וויפי שלו ..
 

ברגע שמישהו פה עבר פעם אחת את הגבול זהו - אין מחילה
יש עוד כמה שכותבים דברים ידועים וגנרים ולא מקבלים יחס כזה
תנסו להתגבר על יצר הנקמנות הזו
מעניין ? תקרא ותגיב, לא מעניין ? דלג
למה כל הזמן הרעל הזה פה
אני מכיר כמה שלא נכנסים לכאן בגלל זה
אבל זה לא פעם אחת.
זה לא ענין של יצר נקמנות. התולעת כל פעם זוכה לזה מחדש.
שנית, "לא מעניין" זה ליהוגים כמו של ARB או אנשים שמשתמשים ביותר מדי מילים בכל פוסט. מזה אפשר להתעלם. על פאסיב אגרסביב מהול ביוהרה מתחסדת - אי אפשר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור