ביקור בחדר תצוגה חדש של רונן ודן (סינמארט )

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מחיר זוג הרמקולים בישראל הוא 7000 דולר ארה״ב בתוספת מע״מ. מחיר הגרים, כפי שמסרו לי דן ורונן הוא כ-21000 אירו בחו״ל, וכך גם מחירו של דאק הדגל של מולה-מולה. לגבי מחיר האלקטרוניקה של SPL (קדם מגבר/דאק ומגבר הספק סטריאו) צריך לשאול את דן ורונן מסינמארט.
 
ועוד משהו - אני לא מתייחס למחיר הכבלים במערכת, כי אני לא יודע מה הם ושכחתי לשאול. החשמל במערכת שהודגמה לי לא מטופל - כבלי קומקום ומפצל ישראלי רגיל.
 

רן,תודה שקצפת לביקור - היה כיף גדול.
קצר קטן בתקשורת - הגרים(סטרימר,קלוקר וריסמפלר) והמולה מולה(דאק) עולים יחד סביב 23,000 יורו.
הכבלים של CLARUS
מקווה מאוד שנסיים את הטיפול בחשמל עד סופש הבא.
 
תודה על התיקון. חשבתי שמדובר במחירו של מוצר אחד, מתנצל.
 
תודה על התיקון. חשבתי שמדובר במחירו של מוצר אחד, מתנצל.
אין על מה .... יתכן ואני הטעתי אותך :D:p
 

לאחר ההתרשמות של חבריי מהמערכת אצל דן נאלצתי להניע את ה GS ולהשיג אישור כניסה לנתניה.

חייב לציין שאכן גם אני חבר של דן( עוד לפני אלדר ), אך כמו שאלדר כבר כתב, גם הדברים שלי מגיעים ממקום של ביקורת אמיתית וכנה- נטו סאונד.

אמנם ציפיתי לשמוע סאונד טוב בביקור,מכיון שבירשותי רמקול הדגל הנוכחי של פרליסן ומונו בלוקים של SPL ומה ששמעתי אצל דן הוא רמקול אמצע של סדרת הכניסה – R ומגבר סטיראו כניסה של SPL .

אחרי כבר מספר דקות (שנמשכו לשעות),הייתי מאוד מאוד מופתע מהתוצאה – עם ציוד שעולה רבע-שליש משלי.

הרכות,הבמה,הדינמאיות ,המוזיקליות – והתחושה שאתה רק רוצה להמשיך לשבת ולהקשיב למוזיקה .

סוג של אבקת פיות.

מסתבר שלא צריך לקנות ציוד סופר יקר כדי להגיע לתוצאות אדירות,כאשר הרמקול הוא נכון לחדר(וכמובן איכותי בפני עצמו),ההגברה מתאימה לרמקול ויודעים מה עושים גם ברמה האקוסטית וההצבה.

שבוע טוב לכולם
 

7AD466A8-42FF-4455-AEFB-859F2581FFA8.jpeg
אהלן משה !
שמחתי לקרוא שדעתך כמו שלי , האמת שמה שמתחולל אצל דן רונן ודור(סינמארט) הוא על גבול הבלתי אפשרי !
מעולם לא שמעתי 3 דוגמאות ,(אצלך,אצלי ,ובאולם תצוגה הבלתי אפשרי שלהם ) , שבעבור כל כך מחיריםו סבירים מקבלים תוצאה שהיא היי אנד פלוס ,
אצל סינמארט זה בכלל קסם , הרי אין קיר בצד אחד בכלל , איך?
אתמול היה אצלי דן בשבת בצהריים ,שמע , ולא האמין ,נכון ,החדר יותר טוב מהרגיל , הציוד גם טוב מאוד ,אני כבר מצטער שיש לי מה שייש לי , היה מספיק לי הפרליסון פחות משלך ,
הקיצור , תרשה לי לציין שאתה שמעת המערכת של דן עם חשמל מעופש ומפצל של ניסקו שהוא על הפנים ,
בקיצור הבאנו סולם והתחלנו לחפש מפצל היי אנד שיש לי , בסוף מצאנו המפצל באיזה נישה נידחת , שוקל 25 קילו ונחשב סוף העולם ,כמובן מתנה ממני שאני מת עליו ,עכשיו יבוא החשמלאי ומקווה שיעשה שיפור גדול יחסית לזבל שהיה מורכב ,
אני די תמה שאין נהירה לשם לשמוע , הרי לא ניתן להגיע לתוצאה כזו גם עם רמקול ומגבר שעולים פי 10 ,כשבתור בונוס אתה מקבל את המכייל הכי טוב בארץ שמצויד במיטב החברות לטיפול בחדר זמין (לא מחר ,לא נזמין ,לא בטיח) , דן הוא קוסם ואפילו אצלי עזר בכיול הגיין בין הקדם למגברים באמצעות הRC ,מקווה שלא יעלה להם השתן לראש ויעלו מחירים ,אבל בינתיים הם ללא תחרות ובעיקר , הם אודיופילים כמונו שמדברים בגובה העיניים ולא ימכרו לעולם סתם מכשיר לאדם שלא צריך , אני ממליץ בכל לב , האמת מחכה לדן אחרי שיתקנו לי הרמקול הגדול ואקבל האלטק ,
לא מתכוון לזוז בלעדיו למרות שאני ומיכאל יודעים טוב מאוד מה אנחנו עושים בחדר בניגוד לממוצע , אבל כשיש את דן ,מי צריך יותר???????
 
נערך לאחרונה ב:
ולרונן , הלקסוס שלי לא רואה האינפיניטי שלך ממטר , תשאל את דן , עשינו קצת חראקה .
 
הלווה לי הפרליסון לחודשים , לא סביר , לא ?
 

הקסם היי לפני האקוסטיקה
ועם האקוסטיקה
זה הלב וההבנה והאהבה שלהם לנושא
 
עשית לה STAGE 1? 2 ? 3 ?
לא מבין ?
 

תודה על הפוסט, ממש מעניין, עושה חשק לבוא לשמוע.
מעניין איך הם לעומת Revel 226be שלדעתי מתחרים בהם באותה גזרת מחיר.
 
אז הנה,אחרי הפוסט של שניצל (תמיד מסקרן אותי מה "מתבשל" אצל הבחור)
יצאתי לשמוע על מה המהומה שנוצרה בעקבות החוויות והרשמים מהרמקולים המדוברים,
מגיע לרח' התרופה 14,מחפש סימן,שילוט שיכוון אותי,נאדה,
(מסתבר שהעסק באמצע שיפוצים ועם הזמן יהיה גם שילוט בהתאם)
מרים טל לרונן ,זה הבניו קומה 4 מכוון אותי,
מצלצל בדלת,מופיע רונן איש עם עיניים בורקות וחיוך ממיס,
לוחץ את יידי ומכוון אותי למושב מול הרמקולים r5,
השיחה קולחת בינינו על מוסיקה ושאר נושאים,
רק לציין, רונן איש שיחה נעים עם הרבה אהבה למוסיקה ומה שמסביב,
היכן דן אני שואל אותו,הוא איש השטח שלנו (יעוץ,אקוסטיקה,בתים חכמים)
לתומי הבאתי כמה cd להשמעה ,אבל מסתבר שהיו מיותרים,ואין אפשרות להשמיעם, (הסטרימרים השתלטו על העולם),
מכאן והלאה כל שיר שביקשתי נוגן ונבחן לשביעות רצוני,
כמו שכתבו פה, הטיפול בחשמל וכל מה שמאחורי הרמקולים לא היה מטופל ברמת קצה,
אבל,וזה אבל מפתיע ולא הגיוני ,הסאונד שבוקע מהרמקולים ,מכניס לך אוויר לריאות,
הרמוניה ,דיוק , כל כלי במקום,הבס יורד לאן שצריך ,הגבוהים פותחים לך את עור התוף,
וכך עם האספרסו נהניתי ממוצר יחודי השווה לכל כיס,
ולפי דעתי יכול להיות גם הרמקול האחרון שלכם (בטווח המחיר),
לאחר מס' שעות מגיע דן, חייכני מתמיד לוחץ את ידי מלא אנרגיה,
מסתבר שדיברנו בעבר בנושא אקוסטיקה,
איך אתה מתרשם מהרמקולים שאל,
לא הספקתי לענות לו, שלף את הנייד והביא כמה קטעי מוסיקה,
במגוון סגנונות, תענוג לאוזניים ולנשמה, והעצים את גודל ההערכה שלי לרמקולים,
ולפני סיום,יעצתי לו שבמידה ותתקיים תערוכה אין סיבה שלא יהיה שם
ויציג את המוצרים שלו,
מאחל לו ולרונן בהצלחה בהמשך דרכם.
 

הסינים שוברים הכל ובעשירית כסף לא יעזור וברגע שנכנסים לעומק יותר ויותר מקבלים גם תובנות מעניינות בתחום. כמו כן ה dirac גם פצצה כנראה שיש שם שילוב מנצח, עלה והצלח.
 
נערך לאחרונה ב:
אז הנה,אחרי הפוסט של שניצל (תמיד מסקרן אותי מה "מתבשל" אצל הבחור)
יצאתי לשמוע על מה המהומה שנוצרה בעקבות החוויות והרשמים מהרמקולים המדוברים,
מגיע לרח' התרופה 14,מחפש סימן,שילוט שיכוון אותי,נאדה,
(מסתבר שהעסק באמצע שיפוצים ועם הזמן יהיה גם שילוט בהתאם)
מרים טל לרונן ,זה הבניו קומה 4 מכוון אותי,
מצלצל בדלת,מופיע רונן איש עם עיניים בורקות וחיוך ממיס,
לוחץ את יידי ומכוון אותי למושב מול הרמקולים r5,
השיחה קולחת בינינו על מוסיקה ושאר נושאים,
רק לציין, רונן איש שיחה נעים עם הרבה אהבה למוסיקה ומה שמסביב,
היכן דן אני שואל אותו,הוא איש השטח שלנו (יעוץ,אקוסטיקה,בתים חכמים)
לתומי הבאתי כמה cd להשמעה ,אבל מסתבר שהיו מיותרים,ואין אפשרות להשמיעם, (הסטרימרים השתלטו על העולם),
מכאן והלאה כל שיר שביקשתי נוגן ונבחן לשביעות רצוני,
כמו שכתבו פה, הטיפול בחשמל וכל מה שמאחורי הרמקולים לא היה מטופל ברמת קצה,
אבל,וזה אבל מפתיע ולא הגיוני ,הסאונד שבוקע מהרמקולים ,מכניס לך אוויר לריאות,
הרמוניה ,דיוק , כל כלי במקום,הבס יורד לאן שצריך ,הגבוהים פותחים לך את עור התוף,
וכך עם האספרסו נהניתי ממוצר יחודי השווה לכל כיס,
ולפי דעתי יכול להיות גם הרמקול האחרון שלכם (בטווח המחיר),
לאחר מס' שעות מגיע דן, חייכני מתמיד לוחץ את ידי מלא אנרגיה,
מסתבר שדיברנו בעבר בנושא אקוסטיקה,
איך אתה מתרשם מהרמקולים שאל,
לא הספקתי לענות לו, שלף את הנייד והביא כמה קטעי מוסיקה,
במגוון סגנונות, תענוג לאוזניים ולנשמה, והעצים את גודל ההערכה שלי לרמקולים,
ולפני סיום,יעצתי לו שבמידה ותתקיים תערוכה אין סיבה שלא יהיה שם
ויציג את המוצרים שלו,
מאחל לו ולרונן בהצלחה בהמשך דרכם.
תודה רבה יקירי - היה כיף גדול. תודה שבאת
 
הסינים שוברים הכל ובעשירית כסף לא יעזור וברגע שנכנסים לעומק יותר ויותר מקבלים גם תובנות מעניינות בתחום. כמו כן ה dirac גם פצצה כנראה שיש שם שילוב מנצח, עלה והצלח.
תודה רבה משה !
אין פה דירק - המערכת לא דורשת RC.
וגם אין פה סינים :D:D

תקרא קצת על החברה בכתבה שעלתה לפני כמה ימים :

https://www.soundstageultra.com/ind...115-perlisten-audio-like-a-bolt-from-the-blue

בכל אופן - תודה רבה לכולם
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור