ביקור בחדר תצוגה חדש של רונן ודן (סינמארט )

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,753
מעורבות
1,975
נקודות
113
בשבת האחרונה נסעתי בצהריים לדן לשמוע את חדר התצוגה שלו עם אקוסטיקה חדשה , הרמקול שלו שם הוא
פרליסטון R5-9 שמחירו כ 7000$ ומגבר SPL צנוע , האמת יש לי בבית את המודל של רמקול מעליו שעובד מעולה , אבל רמת הציפיות שלי היתה די נמוכה , בינתיים דפקנו קצת חרקה בלקסוס המחוזקת שלי ,ועלינו .
בקיצור ,נפלתי!!!!!!
אני מעולם לא שמעתי אצל יבואן בחדר הדגמה צליל כל כך משובח ,כל שכן במערכת בכלום כסף ,איזה בסים איזה חלקות ונעם ,דינמיקה למות ,נכון אני חבר טוב של דן ,אבל כמו שאתם מכירים ,לא הייתי כותב את דברי באם לא היו אמיתיים לגמרי .
ממליץ לכל אחד לקפוץ ולו בכדי לכייל האוזניים איך בונים מערכת אמיתית ללא כחל וסרק , מטורף!!!!!!
 

מה אתה מתרגש שניצל אתה בונה אבטיפוס ישבור הכל סבלנות.
 
ההשקעה הגדולה היא בחדר מן הסתם.
דן הוא מקצוען ברמה גבוהה ובטוח שהחדר הוא טיפ טופ ולכן התוצאה מעולה.
שמעתי את פרליסטן ואת spl בנפרד, כל אחד מהם מוצר מעולה, ללא קשר למחיר. כנראה שביחד זה שילוב מאוד מוצלח.
 
הרבה הצלחה.
נקפוץ בהחלט להתרשם בהזדמנות.
 

היי,מי היבואן שלהם,
תודה
 
אצלם יש הוכחה שלא צריךלהשקיע מאות אלפי שקלים בכדי לקבל היי אנד אמיתי , יש לי בבית פרליסון בינוני ואני מוכרח להודות שאני מתקשה לעבטר אותו עם ציוד יקר בעשרות מונים (130000יורו ) רמקול , האמת גורם למחשבות מרות על השקעת כסף מיותר שמנפח לך החזה ולא מעבר לזה , אז אולי הבמה יותר גדולה ? והבס יותר פאנצי ,וגם לא ברמה שתגרום לך להנות יותר ממוזיקה ,לא שאני מחליף אותו כי הוא אצלי ,אולי בגלל גאוות יחידה ( קצין סיירת 300 ) , אבל מה שהדהים אותי המגבר סטריאו של SPL שעד עכשיו חשבתי שהוא מחורבן , עשה אצל רן סאטנד מטורף ,ואני עם שתי זוגות מונובלוקים מפונפנים שבקושי אם בכלל עוברים אותו ,
בקיצור אחרי האזנה למערכת הקטנה של דן ורונן נוצרה לי הרגשה שאני חי בטעות , לא שאצלי אולי טיפה יותר טוב ,אבל בטח לא שווה מאות אלפים בכדי לשמוע מוזיקה , אולי טוב בשביל להסתובב נפוח חזה ,אבל לא מעבר לזה לצערי !שמעו חלק מהחברים שלי שיש להם ציוד הסטרי , התעלפו !!!!
מסתבר שאודיופיל בעל משכורת ממוצעת יכול בקלות להגיע לרמה של כל מיני נפוליאונים שמסתובבים פה !
 

נערך לאחרונה ב:
מרוב עצבים אמרתי לדן לבוא לקחת הפרליסון בהשאלה בחזרה , זה רק מעצבן אותי !עדיין יש הזדמנות לשמוע אותו אצלי ולא להאמין שהגמד הזה מוציא צליל ענק (הרמקול שלי שתי מטר )למי שרוצה ?
 
בסופו של תהליך לכל אחד לוקח את הזמן שלו להגיע לתובנות של עצמו.מה באמת משפיע ומה לא, מה נותן מרגוע לנפש ומה נותן מרגוע למוח.ומה באמת נותן את הטון.ומה הנקודה שממנה כבר אין באמת לאן להתקדם והכל זה כבר סתאם.
 
חיפשתי r5-9 כמו שכתבת אך מה שיש וב 7K$ זה r5-t בכל מקרה במקצת הביקורות הענייניות שקראתי מדובר על כך שהרמקול לא מתמודד היטב עם באס דינמי בחדר גדול ולכן בד"כ משדכים לו את הסאב וופר התואם.
בחדר גדול כמו שלך לא שמת לב לכך? אני לא רוצה לרמוז על סיבה אחרת למה לא ציינת זאת ולמה יש כל כך הרבה איזכורים נלהבים שלך לגבי הרמקול הנ"ל...

והגיע הזמן, דן, שתסביר לפרובנציאלים שזה לא פרליסטון אלא פר-ליסן: Perceptual Listening
 

נערך לאחרונה ב:
חיפשתי r5-9 כמו שכתבת אך מה שיש וב 7K$ זה r5-t בכל מקרה במקצת הביקורות הענייניות שקראתי מדובר על כך שהרמקול לא מתמודד היטב עם באס דינמי בחדר גדול ולכן בד"כ משדכים לו את הסאב וופר התואם.
בחדר גדול כמו שלך לא שמת לב לכך? אני לא רוצה לרמוז על סיבה אחרת למה לא ציינת זאת ולמה יש כל כך הרבה איזכורים נלהבים שלך לגבי הרמקול הנ"ל...
שלום gds, אצל אלדר יש את ה R7-T - הרבה יותר גדול מה R5T גם מבחינת תיבה וגם מבחינת תוספת דרייברים. ולא - אין לו שום בעיית באס. גם לא לקטן.
אבל אני מציע לך לא להאמין(כי אני הרי משוחד) ולהגיע אלינו לשמוע את ה R5T - ואז להעלות את הרשמים שלך פה,במיוחד בעניין הבאס.
אגב לגבי הביקורת שקראת - גם אני קראתי - קצת יותר דיוק בפרטים והצגה של הדברים כפי שהם :

מדובר בנפח חדר של 144 מטרים - בביקורת.
בהתחלה האיש השתמש ברסיבר (אמיץ מאוד הבחור) ולאחר מכן במגבר שבקושי מתמודד עם 4 אוהם שלא לדבר על מתחת - שים לב שהרמקול יורד לסביב 3 אוהם(בבאס) וליתר דיוק 3.2.
האיש הגביר באמצעות RC את הבאס ואמר בעצמו שאינו יודע האם זה הגורם למה שהוא חווה בבאס.ׁ להזכירך כל 3 די בי הגבר בתדר מסוים- דורש פי 2 הספק מהמגבר שאינו יכול לספק את זה (טעות נפוצה מאוד)
בביקורות אחרות - כולל על ה R5M הקטן בחצי מ ה R5T- דברים כאלה לא קרו.

אתה מוזמן באהבה והקפה עלי.
 
  • Like
Reactions: gds
אצלם יש הוכחה שלא צריךלהשקיע מאות אלפי שקלים בכדי לקבל היי אנד אמיתי , יש לי בבית פרליסון בינוני ואני מוכרח להודות שאני מתקשה לעבטר אותו עם ציוד יקר בעשרות מונים (130000יורו ) רמקול , האמת גורם למחשבות מרות על השקעת כסף מיותר שמנפח לך החזה ולא מעבר לזה , אז אולי הבמה יותר גדולה ? והבס יותר פאנצי ,וגם לא ברמה שתגרום לך להנות יותר ממוזיקה ,לא שאני מחליף אותו כי הוא אצלי ,אולי בגלל גאוות יחידה ( קצין סיירת 300 ) , אבל מה שהדהים אותי המגבר סטריאו של SPL שעד עכשיו חשבתי שהוא מחורבן , עשה אצל רן סאטנד מטורף ,ואני עם שתי זוגות מונובלוקים מפונפנים שבקושי אם בכלל עוברים אותו ,
בקיצור אחרי האזנה למערכת הקטנה של דן ורונן נוצרה לי הרגשה שאני חי בטעות , לא שאצלי אולי טיפה יותר טוב ,אבל בטח לא שווה מאות אלפים בכדי לשמוע מוזיקה , אולי טוב בשביל להסתובב נפוח חזה ,אבל לא מעבר לזה לצערי !שמעו חלק מהחברים שלי שיש להם ציוד הסטרי , התעלפו !!!!
מסתבר שאודיופיל בעל משכורת ממוצעת יכול בקלות להגיע לרמה של כל מיני נפוליאונים שמסתובבים פה !
הפוסט הכי מרגש וכן בכל תולדות הפורום הזה
אז כל הכבוד:בעד:
 

שלום gds, אצל אלדר יש את ה R7-T - הרבה יותר גדול מה R5T גם מבחינת תיבה וגם מבחינת תוספת דרייברים. ולא - אין לו שום בעיית באס. גם לא לקטן.
אבל אני מציע לך לא להאמין(כי אני הרי משוחד) ולהגיע אלינו לשמוע את ה R5T - ואז להעלות את הרשמים שלך פה,במיוחד בעניין הבאס.
אגב לגבי הביקורת שקראת - גם אני קראתי - קצת יותר דיוק בפרטים והצגה של הדברים כפי שהם :

מדובר בנפח חדר של 144 מטרים - בביקורת.
בהתחלה האיש השתמש ברסיבר (אמיץ מאוד הבחור) ולאחר מכן במגבר שבקושי מתמודד עם 4 אוהם שלא לדבר על מתחת - שים לב שהרמקול יורד לסביב 3 אוהם(בבאס) וליתר דיוק 3.2.
האיש הגביר באמצעות RC את הבאס ואמר בעצמו שאינו יודע האם זה הגורם למה שהוא חווה בבאס.ׁ להזכירך כל 3 די בי הגבר בתדר מסוים- דורש פי 2 הספק מהמגבר שאינו יכול לספק את זה (טעות נפוצה מאוד)
בביקורות אחרות - כולל על ה R5M הקטן בחצי מ ה R5T- דברים כאלה לא קרו.

אתה מוזמן באהבה והקפה עkh
אני משוכנע שאתה לא מסוג היבואנים (שרובנו יודעים מי הם) שרוצה למכור ויהי מה וברגע שהלקוח יצא מהחנות ומגלה שזה ממש לא משתלב אצלו אתה מציע לו טרייד מתוך רחמים.
לכן יפה שתרגמת חלק מהביקורת האמורה שמציגה את התנאים שנדרשים כדי להפיק את מה שהרמקולים מסוגלים לתת ואני מניח שתשוחח על כך עם כל לקוח פוטנציאלי, ברכה והצלחה.
 
אני משוכנע שאתה לא מסוג היבואנים (שרובנו יודעים מי הם) שרוצה למכור ויהי מה וברגע שהלקוח יצא מהחנות ומגלה שזה ממש לא משתלב אצלו אתה מציע לו טרייד מתוך רחמים.
לכן יפה שתרגמת חלק מהביקורת האמורה שמציגה את התנאים שנדרשים כדי להפיק את מה שהרמקולים מסוגלים לתת ואני מניח שתשוחח על כך עם כל לקוח פוטנציאלי, ברכה והצלחה.
אני,כמובן, לא יכול להעיד על עצמי.
תודה שאתה משוכנע -תודה רבה.
 
אצלם יש הוכחה שלא צריךלהשקיע מאות אלפי שקלים בכדי לקבל היי אנד אמיתי , יש לי בבית פרליסון בינוני ואני מוכרח להודות שאני מתקשה לעבטר אותו עם ציוד יקר בעשרות מונים (130000יורו ) רמקול , האמת גורם למחשבות מרות על השקעת כסף מיותר שמנפח לך החזה ולא מעבר לזה , אז אולי הבמה יותר גדולה ? והבס יותר פאנצי ,וגם לא ברמה שתגרום לך להנות יותר ממוזיקה ,לא שאני מחליף אותו כי הוא אצלי ,אולי בגלל גאוות יחידה ( קצין סיירת 300 ) , אבל מה שהדהים אותי המגבר סטריאו של SPL שעד עכשיו חשבתי שהוא מחורבן , עשה אצל רן סאטנד מטורף ,ואני עם שתי זוגות מונובלוקים מפונפנים שבקושי אם בכלל עוברים אותו ,
בקיצור אחרי האזנה למערכת הקטנה של דן ורונן נוצרה לי הרגשה שאני חי בטעות , לא שאצלי אולי טיפה יותר טוב ,אבל בטח לא שווה מאות אלפים בכדי לשמוע מוזיקה , אולי טוב בשביל להסתובב נפוח חזה ,אבל לא מעבר לזה לצערי !שמעו חלק מהחברים שלי שיש להם ציוד הסטרי , התעלפו !!!!
מסתבר שאודיופיל בעל משכורת ממוצעת יכול בקלות להגיע לרמה של כל מיני נפוליאונים שמסתובבים פה !
וואו
אם אודיופיליה היתה דת , היו מכריזים עליך כחוזר בשאלה :)
 

שניצל- מה הייה המקור למוזיקה?
כשאני ביקרתי בסינימארט לפני שבועיים זה הייה לפני סיום העבודה
ונשארתי עם טעם של פעם בחיים והדיבור של דן ושלי נסב על המקור -GRIMM MU1 בעיקר
 
מחשב יעודי סופר מושקע , מוזיקה מROON בעיקר מהNAS שלי וממיר של EMM ועוד המון מסביב מחובר בUSB וכבלים שעולים כמו הגרים
 
שניצל צודק. סאונד מעולה לכסף מוציאים דן ורונן. ישבתי במשך כשעתיים בחלל מטופל אקוסטית באמצעים פאסיביים - סופגים ומלכודות למינהן. זה לא בדיוק חדר, זה חלל פתוח כאשר זוג הרמקולים R5T של פרליסן ממוקמים על הצד הצר, משמאלו של הרמקול השמאלי יש קיר מטופל אקוסטית ומימינו של הרמקול הימני אין קיר, יש חלל פתוח. שמעתי בעיקר קטעים קלאסיים מוקלטים מעולה - הקונצ׳רטו לכינור של אלגר עם הכנרת ניקולה בנדטי (הקלטה של חברת דקה מ-2019), קונצ׳רטו מס׳ 3 לכינור של מוצרט עם הכנר גיל שחם ותזמורת SWR עם המנצח ניקולאס מגאגן (הקלטה של SWR קלאסיקס מ-2013), פאול באדורה סקודה מנגן את סונטה מס׳ 30 לפסנתר של בטהובן (הקלטה של חברת ג׳ניואין מ-2013), קונצ׳רטו לצ׳לו מס׳ 2 של היידן עם הצ׳לנית נטאלי קליין והקטע המפתיע ביותר - הפרק השלישי - אלגרו מתוך הסימפוניה בסי מינור (לה פאיי׳) של פאול וראניצקי בביצוע אקדמי פור אלטה מוזיק ברלין . הקטע הזה כולל שתי דקות סוערות של תיפוף עצבני בתופי דוד גדולים של תזמורת קלאסית. הבאס שבקע מהרמקול השמאלי בו מוקמו תופי הדוד בידי טכנאי ההקלטה היה פשוט מדהים, הדעיכה היתה משובחת כמעט ללא הדהודים למרות שהקיר השמאלי של החלל די צמוד לרמקול. ֿבכל הקטעים היתה תחושה של הולוגרמה מוסיקלית תלת מימדית - קיר מנגן למרות שהרמקולים די קרובים אחד לשני ודי צמודים לקיר האחורי. גובה הצליל הגיע ממש לאמצע גובהו של מסך האולד התלוי על הקיר מעל המעמד שבמדפיו מוקמה האלקטרוניקה הגבוהים של הרמקולים האלו, וזו הפעם הראשונה שאני שומע רמקול פול ריינג׳ של פרליסן מרשימים מאוד ביחס למחיר הדי צנוע של הרמקולים (כ-30000 ₪). הקדם מגבר ומגבר ההספק הסטריאופוני של SPL מזיזים את הרמקולים ללא שום בעיות ושולטים בהם היטב.

שוב - במערכת הזו פעלו בעת הביקור שלי שני מכשירים שמחיר כל אחד מהם כעשרים אלף אירו ויותר, זהו הסטרימר של גרים, והדאק של מולה מולה. הדאק בקדם מגבר של SPL לא הופעל. כדי להגיע למערכת מאוזנת יותר מבחירת מחיר כל אחד מהרכיבים שבה צריך לחבר למערכת הזו סטרימר שמחירו עד כ-15 אלף שקלים ולהפעיל את הדאק הפנימי בקדם מגבר של SPL. אני מקווה לחוות זאת בביקור הבא אצל דן ורונן בסינמארט
 

שניצל צודק. סאונד מעולה לכסף מוציאים דן ורונן. ישבתי במשך כשעתיים בחלל מטופל אקוסטית באמצעים פאסיביים - סופגים ומלכודות למינהן. זה לא בדיוק חדר, זה חלל פתוח כאשר זוג הרמקולים R5T של פרליסן ממוקמים על הצד הצר, משמאלו של הרמקול השמאלי יש קיר מטופל אקוסטית ומימינו של הרמקול הימני אין קיר, יש חלל פתוח. שמעתי בעיקר קטעים קלאסיים מוקלטים מעולה - הקונצ׳רטו לכינור של אלגר עם הכנרת ניקולה בנדטי (הקלטה של חברת דקה מ-2019), קונצ׳רטו מס׳ 3 לכינור של מוצרט עם הכנר גיל שחם ותזמורת SWR עם המנצח ניקולאס מגאגן (הקלטה של SWR קלאסיקס מ-2013), פאול באדורה סקודה מנגן את סונטה מס׳ 30 לפסנתר של בטהובן (הקלטה של חברת ג׳ניואין מ-2013), קונצ׳רטו לצ׳לו מס׳ 2 של היידן עם הצ׳לנית נטאלי קליין והקטע המפתיע ביותר - הפרק השלישי - אלגרו מתוך הסימפוניה בסי מינור (לה פאיי׳) של פאול וראניצקי בביצוע אקדמי פור אלטה מוזיק ברלין . הקטע הזה כולל שתי דקות סוערות של תיפוף עצבני בתופי דוד גדולים של תזמורת קלאסית. הבאס שבקע מהרמקול השמאלי בו מוקמו תופי הדוד בידי טכנאי ההקלטה היה פשוט מדהים, הדעיכה היתה משובחת כמעט ללא הדהודים למרות שהקיר השמאלי של החלל די צמוד לרמקול. ֿבכל הקטעים היתה תחושה של הולוגרמה מוסיקלית תלת מימדית - קיר מנגן למרות שהרמקולים די קרובים אחד לשני ודי צמודים לקיר האחורי. גובה הצליל הגיע ממש לאמצע גובהו של מסך האולד התלוי על הקיר מעל המעמד שבמדפיו מוקמה האלקטרוניקה הגבוהים של הרמקולים האלו, וזו הפעם הראשונה שאני שומע רמקול פול ריינג׳ של פרליסן מרשימים מאוד ביחס למחיר הדי צנוע של הרמקולים (כ-30000 ₪). הקדם מגבר ומגבר ההספק הסטריאופוני של SPL מזיזים את הרמקולים ללא שום בעיות ושולטים בהם היטב.

שוב - במערכת הזו פעלו בעת הביקור שלי שני מכשירים שמחיר כל אחד מהם כעשרים אלף אירו ויותר, זהו הסטרימר של גרים, והדאק של מולה מולה. הדאק בקדם מגבר של SPL לא הופעל. כדי להגיע למערכת מאוזנת יותר מבחירת מחיר כל אחד מהרכיבים שבה צריך לחבר למערכת הזו סטרימר שמחירו עד כ-15 אלף שקלים ולהפעיל את הדאק הפנימי בקדם מגבר של SPL. אני מקווה לחוות זאת בביקור הבא אצל דן ורונן בסינמארט
רן, אתה סגור על המחירים שרשמת לגבי כל מכשיר ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור