חיבור ממיר YES לפלזמה ?

  • פותח הנושא פותח הנושא רונן
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רונן

חבר משקיען
הודעות
715
מעורבות
114
נקודות
43
שאלה פשוטה למבינים , שאלה קשה עבורי ( מה לעשות !!! )
קראתי את המאמר לחיבור פלזמה לממיר , האמת הסתבכתי יותר .

אי לכך אודה על עזרתכם - קצר וקולע :

כיצד לחבר את הפלזמה לממיר באופן האיכותי ביותר וללא פשרות ?

ומבלי להתחשב בעלויות של איכות כבלים / רכישת מכשירי עזר לכך ("טרנסקודר" ? - מה זה ? ), ( אם נדרש )


יש לי ממיר YES דגם S3100

יש לי פלזמה חדשה של פיוניר דגם PDP-508xd

תודה מראש לעונים .
 

נערך לאחרונה ב:
אם אני לא טועה יש לך חיבור SCART גם בממיר וגם בטלווזיה אני הייתי ממליץ לחבר
ב-SCART, כי component אין לך בממיר (תקנו אותי אם אני טועה).
 
אם אני לא טועה יש לך חיבור SCART גם בממיר וגם בטלווזיה אני הייתי ממליץ לחבר
ב-SCART, כי component אין לך בממיר (תקנו אותי אם אני טועה).

(Y)

SCART ל SCART הכי טוב
 
(Y)

SCART ל SCART הכי טוב


והגדרת RGB בממיר YES ?
 

יש מדריך באתר שמסביר את הכל בצורה ברורה ונוחה לכל משתמש מתחיל ומקצועי.
 
תודה רבה .
 

השאלה האם הפלזמה שלו

תומכת ב RGB בסקארט??
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור