QE75Q800T סמסונג או QE75QN700B


מריאן זומר

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
1
נקודות
3
שלום וחג שמח לכולם
מישהו יודע מה ההבדל בין המסכים מבחינת איכות תמונה האם שווה לשלם תוספת של אלפי שקלים לדגם החדש
המסך כשיקנה יותקן בחדר יעודי וישמש אותי לצפיה בסרטים והופעות בבלו ריי וכן לסרטים ב4k
אלו בינכם שיש להם 8k האם אתם מרגשים שיפור באיכות התמונה לעומת ה4k
אודה למשבים על תשובה ענינית
תודה וחג שמח לכולם
 

שלום וחג שמח לכולם
מישהו יודע מה ההבדל בין המסכים מבחינת איכות תמונה האם שווה לשלם תוספת של אלפי שקלים לדגם החדש
המסך כשיקנה יותקן בחדר יעודי וישמש אותי לצפיה בסרטים והופעות בבלו ריי וכן לסרטים ב4k
אלו בינכם שיש להם 8k האם אתם מרגשים שיפור באיכות התמונה לעומת ה4k
אודה למשבים על תשובה ענינית
תודה וחג שמח לכולם
הי,
אוטוטו נעלה מידע עדכני בנוגע לסידרת הטלויזיות החדשה של סמסונג ושל LG לשנת 2022.
כך תוכל לקבל החלטה מושכלת.
עצתי, שתמתין מספר ימים בטרם תקבל החלטה.
בהצלחה!
 
הי,
אוטוטו נעלה מידע עדכני בנוגע לסידרת הטלויזיות החדשה של סמסונג ושל LG לשנת 2022.
כך תוכל לקבל החלטה מושכלת.
עצתי, שתמתין מספר ימים בטרם תקבל החלטה.
בהצלחה!

+1
 
8 קיי קונים רק לאחר שנטפליקס, או אמאזון פריים וידאו, או דיסני פלוס או אפל טי וי פלוס מודיעים (מספיק אחד, לא צריך את כולם) שהם מתחילים לשחרר תוכן שצולם ב-8 קיי בחודש כזה וכזה, ושהתוכן הזה יהיה זמין ללקוח הישראלי. כל עוד אין הודעה כזו, שכל העולם ממתין לה אגב, אין שום טעם להשקיע בטלויזיה 8 קיי.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור