מינכן 2022, מקום ראשון שלי ועוד..

  • פותח הנושא פותח הנושא אהרון66554
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אהרון66554

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
121
נקודות
43
יש הרבה יפות והרבה חכמות, היו הרבה חדרים שנשמעים פגז!
אבל מקום ראשון שלי , מה שהכי נגע בי ולא יצא מהראש.. כזו שכל תו ונקישה שהוציאה באו לי בול! בלי שום הערה בלי שום כוכבית, כזו שהייתי חותם עליה עד סוף חיי. היא.. הוא..
מוזיקת תופים.....

החדר של סולושן שהודגם עם רמקולים של מג'יקו!

הרמקולים של מגיקו פשוט הורסים, גם המקום השני שלי הוא החדר של מגיקו בעצמם, שהדגימו עם אלקטרוניקה של פיליום ונשמע פשוט טירוף.
אבל משהו בשידוך עם סולושן היה לאזניי יותר טוב. יש לציין שבחדר של סולושן ניגן רמקול הרבה יותר יקר של מגיקו, אז זו לא השוואה הוגנת.
 

יש הרבה יפות והרבה חכמות, היו הרבה חדרים שנשמעים פגז!
אבל מקום ראשון שלי , מה שהכי נגע בי ולא יצא מהראש.. כזו שכל תו ונקישה שהוציאה באו לי בול! בלי שום הערה בלי שום כוכבית, כזו שהייתי חותם עליה עד סוף חיי. היא.. הוא..
מוזיקת תופים.....

החדר של סולושן שהודגם עם רמקולים של מג'יקו!

הרמקולים של מגיקו פשוט הורסים, גם המקום השני שלי הוא החדר של מגיקו בעצמם, שהדגימו עם אלקטרוניקה של פיליום ונשמע פשוט טירוף.
אבל משהו בשידוך עם סולושן היה לאזניי יותר טוב. יש לציין שבחדר של סולושן ניגן רמקול הרבה יותר יקר של מגיקו, אז זו לא השוואה הוגנת.
ביום הראשון המציגים מסולושיין החלו את התצוגה עם פרה תקול , הפרה הוחלף מאוחר יותר באחר תקין, הסאונד כמובן השתפר בהתאמה.
 
הייתי מהיום השני והלאה, ככה שכנראה שמעתי את המצב התקין
 
בגזרת הרמקולים במחירים יותר עממיים שנשמעו לי טוב, מקום 1 שלי (ואולי היחיד בגזרה שבאמת הרשים אותי) היו living voice.
לא זוכר איזה דגם ניגן שם, מישהו יודע? האמת שגם לא זוכר לאיזה אלקטרוניקה שודכו, כן זוכר סאונד מעולה!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור