האם יש טעם בכלל ברמקולים גדולים עכשיו כשקיימים סאבוופרים בעולם?

  • פותח הנושא פותח הנושא Audiogod
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Audiogod

מושעה
הודעות
353
מעורבות
32
נקודות
28
בייסקלי אם אני מוסיף סאב או 2 לרמקול יחסית קטן( נגיד מדפי 6.5")
לעומת זה שאני קונה רמקול גדול ויקר פי כמה עם וופר גדול
מה היתרון של הרמקול הגדול והיקר?
הרי המדפי עם הסאבים יהיה יותר זול בהרבה וגם סביר להניח שירד הרבה יותר נמוך בגלל הסאבים.
אגב בצורה עקיפה גם המגבר שנזדקק לו יהיה יותר זול במצב כזה.
אז איזו הצדקה עדיין יש בכלל יש לרמקולים הענקיים האולטרה יקרים?
 

מעניין -- האם @Audiogod הוא @Audioaudio רק עם ניפוח האגו לכדי audio GOD?

שניהם כותבים "בייסקלי" בעברית, במקום, אם כבר בעברית, "בייסיקלי".
 
בייסקלי אם אני מוסיף סאב או 2 לרמקול יחסית קטן( נגיד מדפי 6.5")
לעומת זה שאני קונה רמקול גדול ויקר פי כמה עם וופר גדול
מה היתרון של הרמקול הגדול והיקר?
הרי המדפי עם הסאבים יהיה יותר זול בהרבה וגם סביר להניח שירד הרבה יותר נמוך בגלל הסאבים.
אגב בצורה עקיפה גם המגבר שנזדקק לו יהיה יותר זול במצב כזה.
אז איזו הצדקה עדיין יש בכלל יש לרמקולים הענקיים האולטרה יקרים?
קוהרנטיות. נקודה.
 
מעניין -- האם @Audiogod הוא @Audioaudio רק עם ניפוח האגו לכדי audio GOD?

שניהם כותבים "בייסקלי" בעברית, במקום, אם כבר בעברית, "בייסיקלי".
שכחתי את הססמא לקודם אז פתחתי חדש
 

אם הייתי כותב Mozart או משהו הייתי מוצארט?
זה רק כינוי
גם מוצארט זו בחירה מוזרה, אבל להגדיר את עצמך כאלוהים זה כבר בעייתי ברמה אחרת
 

בייסקלי אם אני מוסיף סאב או 2 לרמקול יחסית קטן( נגיד מדפי 6.5")
לעומת זה שאני קונה רמקול גדול ויקר פי כמה עם וופר גדול
מה היתרון של הרמקול הגדול והיקר?
הרי המדפי עם הסאבים יהיה יותר זול בהרבה וגם סביר להניח שירד הרבה יותר נמוך בגלל הסאבים.
אגב בצורה עקיפה גם המגבר שנזדקק לו יהיה יותר זול במצב כזה.
אז איזו הצדקה עדיין יש בכלל יש לרמקולים הענקיים האולטרה יקרים?

מה לדעתך התשובה לשאלה שלך?
 
רמקול "פול ריינג" שונה לגמרי משני מוניטורים וסאבים ,ורק לכייל עם איזה מכשיר כמו טרינוב יעלה יותר !
 
מה לדעתך התשובה לשאלה שלך?
לדעתי היתרון המובהק שהיה לרמקולים גדולים לפני שהיו קיימים סאבוופרים הלך וקטן
אובייסלי אם התקציב בלתי מוגבל הייתי קונה את הרמקול הכי גדול שאני יכול אבל עדיין הפשרה על רמקולים קטנים לא כ"כ גדולה כמו שהייתה בעבר
 

לא כזה פשוט לשדך סאב.... צריך גם להבין שבאס טוב נמדד גם לרוחב ולא רק לעומק. במוסיקליות שלו ולא רק בנפח. באטאק שלו ולא רק בגודל.
 
אין כמו רמקולים עם וופר "12 (עיין ערך גראהם 5/5) לבאס. לחדר קטן זה פתרון מעולה להוסיף סאב, בתנאי שאתה יודע מה שאתה עושה.
 

לא ברור מה הקטע עם הרצון להיות עם
"הכי גדול". תשאירו את זה למקום אחר (-:

באס נמוך מביא איתו המון בעיות, שברוב
המקרים משפיעות על התדרים למעלה.

עדיף רמקול שמתאים לחדר ומנגן יפה, ובעיקר
לא מעייף עד תדר 40, מאשר איזה מפלצ
שיורד ל 25 ובא לך לברוח מהחדר.
 
בייסקלי אם אני מוסיף סאב או 2 לרמקול יחסית קטן( נגיד מדפי 6.5")
לעומת זה שאני קונה רמקול גדול ויקר פי כמה עם וופר גדול
מה היתרון של הרמקול הגדול והיקר?
הרי המדפי עם הסאבים יהיה יותר זול בהרבה וגם סביר להניח שירד הרבה יותר נמוך בגלל הסאבים.
אגב בצורה עקיפה גם המגבר שנזדקק לו יהיה יותר זול במצב כזה.
אז איזו הצדקה עדיין יש בכלל יש לרמקולים הענקיים האולטרה יקרים?
קיימים סאבים ״ עכשיו ״ ?
לפני 40 שנים לא היו ?
יש מדפיים גם במחירים אולטרא יקרים .
שאלה לא ברורה
 

באס נמוך מביא איתו המון בעיות, שברוב
המקרים משפיעות על התדרים למעלה
כל תדר שהוא לא צלול ואו נקי ואו מתאים לחלל, פוגע באיזון ובשאר התדרים. מהניסיון שלי שיפור הגבוהים מתחיל ב ..באס..
 
קיימים סאבים ״ עכשיו ״ ?
לפני 40 שנים לא היו ?
יש מדפיים גם במחירים אולטרא יקרים .
שאלה לא ברורה
עכשיו הם יותר נגישים
גם מבחינת המחיר וגם מכל בחינה אחרת
לכן אתה לא צריך איזה מגה רמקול עם וופר של 12-15 אינץ
ויכול לקנות 6.5-8 עם סאב או 2 ולהשיג את אותן תוצאות
 

עכשיו הם יותר נגישים
גם מבחינת המחיר וגם מכל בחינה אחרת
לכן אתה לא צריך איזה מגה רמקול עם וופר של 12-15 אינץ
ויכול לקנות 6.5-8 עם סאב או 2 ולהשיג את אותן תוצאות
מאוד תלוי בחלל שלך ,העדפות שלך ,הספקים שאתה שומע ,גובה במה שאתה מחפש או אוהב וכמובן יכולת הכיול שלך לשלב שני סאבים או אחד במערכת.

עוד דבר חשוב הוא המחשבה שברגע שאתה חותך רמקול נניח ב 80 הרץ הוא שהוא לא צריך להתאמץ וזה לא נכון ,החיתוך הוא לא CLEAR CUT.

זה מורכב ואין תשובה אחת נכונה לכולם. יש מקום לכולם .

קח גם בחשבון עלות סטנדים שיכולים להגיע ל 50 אחוז מעלות הרמקול לפעמים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור