נירו שאפו יש לכה טעם טוב במוזיקה
נירו שאפו יש לכה טעם טוב במוזיקה
שמע זה אלבום טובאלבום רוק יפה ומגובש של הסופרגרופ
אני שמח,שאהבת.שמע זה אלבום טוב
קבל עוד אלבום רוק יפה מתחילת שנות ה90,שלא זכה להרבה פרסום: https://tidal.com/browse/album/82528680 https://www.youtube.com/playlist?list=PLPAYZ_b8I6ebbWfvpVLKF_DVeRDsy-BChפשוט נהדר תודהאני שמח,שאהבת.קבל עוד אלבום רוק יפה מתחילת שנות ה90,שלא זכה להרבה פרסום: https://tidal.com/browse/album/82528680 https://www.youtube.com/playlist?list=PLPAYZ_b8I6ebbWfvpVLKF_DVeRDsy-BCh