מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

 

 

 

 

16462089913107701688407487602598.jpg
 
 

ערן, קשה להשיג את הדיסק :).
לקח לי 3 שנות חיפוש, אבל היום יש יותר בקלות יחסית. כי אנשים " נפטרים" מדיסקים. שלי זו הוורסיה רימאסטרד, אבל לא היפנית. לא יודע אם יש הבדל. הקלטה מעולה אגב. נדמה לי שיש כאן, אבל לא שולח לארץ תמצא חבר ... ;) https://www.discogs.com/release/10430703-Chet-Baker-Wolfgang-Lackerschmid-Welcome-Back

הערת אגב, איזה כיף העיסוק הזה הא? ב"ה שלא נפלתי לקבצים...עדיין ;)
 
זה פשוט ניפלא תודה
 

 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור