התחדשתי כבלי אינטרנט SHUNYATA

  • פותח הנושא פותח הנושא yigal monovich
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yigal monovich

אוהב את התחום
הודעות
130
מעורבות
62
נקודות
28
גיא רגואן ביקר בביתי היום לאספרסו קצר והביא איתו כבל אינטרנט shunyata להדגמה
ה nuk וה AUDIRVANA חוברו מהפצל רשת למחשב
ישר עם החיבור נשמע שינוי מדהים בטקסטורה ובבס
משם המשכנו למק מיני ול LYNGDORF MP50
בקיצור 3 כבלים נשארו אצלי
מחבנתי השינוי שקול לכל רכיב אחר ששודרג
תודה לגיא על הסבלנות
 

הכבלי רשת של היצרן ממש, אבל ממש ״בעייתיים״.
תתחדש. מכאן אין אחורה.
 
  • Like
Reactions: Rag
גיא רגואן ביקר בביתי היום לאספרסו קצר והביא איתו כבל אינטרנט shunyata להדגמה
ה nuk וה AUDIRVANA חוברו מהפצל רשת למחשב
ישר עם החיבור נשמע שינוי מדהים בטקסטורה ובבס
משם המשכנו למק מיני ול LYNGDORF MP50
בקיצור 3 כבלים נשארו אצלי
מחבנתי השינוי שקול לכל רכיב אחר ששודרג
תודה לגיא על הסבלנות
יגאל,
אם כבר שיתפת שקנית כבלים,
בלי לשתף זהוי דגמיי הכבלים
תרחיב גם על הזהוי, והיתרשמותך איזה ייחוד סאונד חווית.
 
קודם כל אין על גיא ותתחדש וחשוב גם לעשות להם מין הרצה ''לא לקטול אותי''
זה תמיד טוב כי עם הזמן זה משתפר והסאונד ניפלא :בעד:
 

  • Like
Reactions: Rag
יגאל,
אם כבר שיתפת שקנית כבלים,
בלי לשתף זהוי דגמיי הכבלים
תרחיב גם על הזהוי, והיתרשמותך איזה ייחוד סאונד חווית.
יוסי ביקשת אז נרחיב קצת
אני תמיד מתחיל בקטן בוחן שומע וממתין קצת כי מגבלות הגיל והיותי בנ"מ יצר מגבלות שמיעה ואחרי זה מתחיל לטפס בסולם.
בנוסף צריך לתת זמן לכבל לעבוד עמ שיגיע לטקסטורה שלו
קניתי דגם VENOM שהוא הדגם הבסיסי מכאן רק לעלות
הדבר הראשון שהורגש - הבס קיבל מקום נכון (ברום פרפקט סטריאו ללא סאב 2.0) כרגע אני מאזין ב 2.1 כולל הסאב והשילוב נהדר
דבר שני הבמה נפתחה התעדנה וכל כלי התיישב במקומו להנהתיB
אחרי שגיא הלך שמתי את הראש על הכרית בפוקוס של הרום פרפקט - קסום
מערכת:
LYNGDORF MP50 משודרג
PASS LABS X5
ZU AUDIO SOUL SUPREME
MAC MINI-AMARRA
NUK-AUDIRVANA
TIDAL MASTER
החדר האזנה בעייתי מאוד מבחינת האקוסטיקה אבל אלוהיי הרום פרפקט של לינגדורף פותר את רוב הבעיות הן בסטריאו והן בקולנוע ביתי
מודה לגיא על הסבלנות
ממליץ בחום
 
יגאל
תתחדש!
 
  • Like
Reactions: Rag
יגאל,
אם כבר שיתפת שקנית כבלים,
בלי לשתף זהוי דגמיי הכבלים
תרחיב גם על הזהוי, והיתרשמותך איזה ייחוד סאונד חווית.
יוסי ביקשת אז נרחיב קצת
אני תמיד מתחיל בקטן בוחן שומע וממתין קצת כי מגבלות הגיל והיותי בנ"מ יצר מגבלות שמיעה ואחרי זה מתחיל לטפס בסולם.
בנוסף צריך לתת זמן לכבל לעבוד עמ שיגיע לטקסטורה שלו
קניתי דגם VENOM שהוא הדגם הבסיסי מכאן רק לעלות
הדבר הראשון שהורגש - הבס קיבל מקום נכון (ברום פרפקט סטריאו ללא סאב 2.0) כרגע אני מאזין ב 2.1 כולל הסאב והשילוב נהדר
דבר שני הבמה נפתחה התעדנה וכל כלי התיישב במקומו להנהתיB
אחרי שגיא הלך שמתי את הראש על הכרית בפוקוס של הרום פרפקט - קסום
מערכת:
LYNGDORF MP50 משודרג
PASS LABS X5
ZU AUDIO SOUL SUPREME
MAC MINI-AMARRA
NUK-AUDIRVANA
TIDAL MASTER
החדר האזנה בעייתי מאוד מבחינת האקוסטיקה אבל אלוהיי הרום פרפקט של לינגדורף פותר את רוב הבעיות הן בסטריאו והן בקולנוע ביתי
מודה לגיא על הסבלנות
ממליץ בחום
יגאל תתחדש ותהנה,
ותודה על התגובה, חברת כבלים טובה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור